Data e postimit: 2022-01-05 18:03:49
Lexime: 1627
I lost my dream for nothing
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Jeta um mallkoj
Autori: Anonime
Shkolla: Xxxxxxx
Klasa: Xxxxx
Qyteti: Xxxxx
E-mail: Anonime-nime@hotmail.com


Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra të forta që lehtë ma prekin fytyrën , nuk po mundem ti hap sytë ose ndoshta nuk lo i hap ndonjëherë por nga era më mbyllen menjëherë dhe shpejtë saqë as vetë nuk e marr vesh. Kjo ndodhi me jetën time . Pa e marrur vesh se si unë mbarova . Po ecja shumë mirë por rrugës rashë në një greminë dhe nuk po mundem të dal nga ajo , të ringrihem më nuk po mundem . U bë 1 vit . Kaluan 400 ditë që anonimja vdiq . Brenda 1 viti unë u rrita 100 vjet , brenda 1 viti vdiqa për 1000 vjet . Por ende po vazhdoj të vdes duke bërë diqka që e urreja tërë jetën .
E dini se çdo të thotë të heqësh dorë nga jeta jote, nga ëndrrat e tua . Mua askush nuk më pa dhe askush nuk më dëgjoi . Kalova vetëm kohën më të vështirë të jetës time teksa të tjerët mendonin se isha mirë . Vazhdimisht të gjithë thonë se ky vit më eci mirë ngase u pranova në fakultet tashmë po qëndroj në konvikt . Nuk bëra zë , ju thashë po . Por u lodha duke i gjënjyer të gjithë , u lodha duke u përpjekur që të dukem mirë dhe e fortë . Mosni se nuk jam . Betohem se jam penduar shumë . Unë hoqa dorë nga ëndrra për tu bërë mjeke për personat që çdo ditë më thonë vetë e ke kërku , Pse nuk ke apliku ?
Këtë vendosa ta shkruaj për ju lexues që ta dini se nëse hiqni dorët nga ëndrra juaj mos mendoni se do jetë jeta më e lehtë . Nuk do jetë . Betohem se nuk do jetë . Do e fajësoni çdo ditë veten se pse e sakrifikuat veten për dikë që si intereson për juve . Do e pyesni vazhdimisht veten se ku gabuar , cili është faji juaj , mos vallë fakti që ke hequr dorë ? Më besoni se askush nuk heq dorë nga diqka pa pasur 1 shkak , por unë nuk po mundem ta pranoi këtë shkak ndonëse po më mbyt , po më merr frymën . Nuk po e shoh dot dritën , mos vallë u verbova nga ajo dëshirë e flaktë që kisha për të studiuar Mjekësinë e Përgjithshme.
Por diqka qenka e vërtetë në qiell nuk ka yll por ka vetëm yje . A je - i thashë ; nuk jam më tha .
O sikur ta dinte dikush se sa e zhgënjyer ndihem . Nuk dua të shpresoj më . Tashmë asgjë smë bën të lumtur . Mbarova

Vepra te ngjashme
Autori: Anonime · Lloji: Pershkrim · Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq. Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ? Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: Bleona Kurti · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Bullizmi
Ndryshe nga të tjerët Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon nga të tjerët,i vetmuar,i përbuzur nga të tjerët,mundohet të bejë shoqëri nuk e duan,qan madje nevrikoset mundohet të të dojë dikë nuk e duan nga...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Botë me probleme
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh jetën që t'i e endërron ose të themi më mirë jetën që ti zgjedh për ta ëndërruar . Në jetë egzistojnë vetëm dy gjëra me dëmethënie të ...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 2
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Shqipe · Lloji: Analize letrare · Tema: Ënderr ti jeto
Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë e bardhë me ngjan me parajsen disi por nganjëher me ngjan me ardhmërin që ëndërroj ta kem.E di se ne kto momente të gjithë jeni kurreshtar te dini...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ngjarje në jetën time
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova unÃ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kur të vdes një ditë!
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e ku...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj kÃ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj kÃ...




Komentet e fundit!

Emri: Anonimi
Email: anonim88@gmail.com
Komenti: Bravo!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com