Data e postimit: 2017-03-03 10:03:23
Lexime: 10056
Paqja
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Paqja
Autori: Oper Daco
Shkolla: SH.M.U.1
Klasa: VII
Qyteti: VUSHTRRIA
E-mail: expertzgamer4@gmail.com


Paqja...
Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrdhenie te mira . Per ta fituar paqen duhet te jemi njerez te mire dhe jo te kundershtojm gjithqka ose nuk duhet te jemi te ashper dhe gjaknxehte kunder ndokujt .Gjat ketyre kohrave jan bere 2 Lufta te medha boterore dhe pas atyre jemi munduar qe te jemi gjakftohte ti ndalim keto lufta dhe ta fitojm paqen...Nuk kishte qene e lehte per ta rikthyer ate .Kan ndodhur shum perleshje mes popullit ,ka pasur shum protesta kunder shtetit . Ende nuk e kemi "PAQEN"


KA FAKTE !!
1.Protesta ne SH.B.A kunder CIA per shkak te thyerjes se interneteve sociale dhe privatizimit te popullit.
2.CYBER WAR ose LUFTA KOMPJUTERIKE : protesta kunder Hakerave te llojllojshem.
3.PRAGU I LUFTES se TRET BOTERORE !! JAN DISA SHENJA !!

Gjat gjitha ketyreve kan ndodhur shum vrasje , shum lendime , dhe shum njerez qe kane kryer vetvrasje si psh. a
Mina Brown ka kryer vetvrasje per shkak te nje hakeri i cili iu kishe lidhur permes nje kamere ne kompjuter dhe e shikonte teksa ajo po bente ca gjera te keqija me nje femije te vogel .
PJESA E DYTE mbas 1 JAVE .....

Vepra te ngjashme
Autori: Ergysa · Lloji: Poezi lirike · Tema: Paqja
Si nje zog qe fluturon dhe shpirtin ta rehaton si nje klloun qe shkon dhe femijet i argeton keshtu eshte paqja jone qe lumturon shpirtin tone me familje e me shoke qe jane me te rendesishmit ne kete bote syte e nenave nxjerrin lot nga gezimi...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PAQJA
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luft...
Autori: Emma · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Save rendesishme eshtë paqja në botë
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luft...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Paqja dhe lufta
Ti pellumb qe ne qiell fluturon valle a nuk me thua se cfare deshiron. Paqen si zerin e bilbilit apo luften si gjembat e trendafilit E di mos fol lufta te lendon te merre ate qe me gjithe zemer done Ndersa paqja e tretur si fjala neper ...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Tekst informativ · Tema: Lufta
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore filloi me 28 korrik 1914 dhe mbaroi me 11 nentor 1918.Gjate kesaj lufte pati edhe humbje por edhe fitore.Por me te shumta ishin humbjet.Jo vetem qe u shkater...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Paqja ne bote
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk eshte perfekte ,por ama ky eshte justifikimi jone qe gjithmone themi fajin e ka ky e ka ajoetj, por ne duhet te rregullojme ne fillim paqen ne vetvete se...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Carmatosja boterore eshte e vetmja shprese per paqe
Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje kercenim serioz per paqen. Prandaj vendet e zhvilluara,organizatat e ndryshme,aleancat e shteteve kane ndermarre insiativa konkrete per carmatosjen boterore...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Hartim · Tema: Lufta
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Eshte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet t...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motra
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo eshte shoqja ime prej 2vitesh por une e quaj moter,sepse ajo me ka qendruar pran ne cdo moment ne cdo,ka qen afer meje e me ka fshi lotet me ka bere te qesh dh...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Ese filozofike · Tema: Toka
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,qellimi i dyte eshte qe te kontriboj per vendin tim dhe token dhe qellimi i trete eshte qe te kujdesem per familjen time...Qdo dite eksplorojme dhe mesojme ...
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Politike
Eshte shume e veshtire te marresh guximin e te shkruash per nje tem kaq te rendesishme,por nganjeher gjendesh perball disa situatave qe te bejn te mendosh gjer e gjat,te bejn qe ta perfyterosh vendin tend gjat nje ndryshimi pozitiv dhe qe te duket se gjit...
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
Autori: Emel Asani · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Fillova te shtjelloj pak fjalen qe çdokush e kupton ndryshe.Secili nga ne jetën e vlerson ne menyren e tij,une sot vendosa ta krahasoj jeten si një tren udhtimi. Ti mbyllim syt dhe ta imagjinojm kështu,para nesh let paraqitet nje tren,të mendojm se ...




Komentet e fundit!

Emri: emri
Email: fuck@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: mantela|
Email: lani@hotmail.com
Komenti:

Emri: KRISTINA
Email: kristinafizi@mail.com
Komenti: eshte mahnitese



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com