Data e postimit: 2015-12-18 18:13:13
Lexime: 10714
Parapelqej miresin jo dhunen , ndjesen dhe jo hakmarrjen
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Shpjegim njohurish per boten
Autori: Amra Osmani
Shkolla: "Meto Bajraktari "
Klasa: 5-4
Qyteti: Prishtina
E-mail: amra-oliks@live.com


Sikur njeriu te dinte se qfare eshte miresia nuk do te ekzistonte dhuna, nese njeri kerkone ndjese dhe falje nuk do te njihnim hakmarrjen, gje qe nderkupton se njeriu e perdor miresin dhe faljen ne te folur por jo ne realitet!Sot ne te gjitha rruget shohim dhunen edhe neper shfacje teatrale por ngase ne nuk munohemi ti parandalojme por ate miresi dhe falje vetem si e e mori era! Eshte per te ardhur keq si ka nderhyre dhuna ne menyre mizore, po aq mizore eshte edhe parandalimi i saj!Shume njerez e perkufizojne veten si miredashes,fales ,durimtare thjeshte gjerat e mira !Tani u harrua fjala:Te Kerkoj ndjese !, psi qe jo vetem nuk po njehet por as spo thuhet!Shpeshhere pyes veten: A mund ti ndalojme keto gjera ? A do te parandalohen se shpejti ? Kur do te parandalohen ? Pse po ndodhin ? Edhe ti pyet veten nganjeher , pse ? Para se te pyesesh pse ? mos i laro por pruri, thuaj ne fjale me fal ! eshte nje thenie magjike ke miresi do te ndihesh krenar , thjeshte kontribu per nje te ardhme me te mire !!

Vepra te ngjashme
Autori: J.A! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin.
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem. - Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta eshte e bukur !
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim i mundimshem,plot befasira dhe qudira.Ky udhetim percillet me dashuri dhe lumturi por disa njerez e percjellin ate me urrejtje dhe egoizem.Me njerez te ti...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Hapsira
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse ...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: amra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eshte lumturi e madhe t'i besh mire dikujt
Miresia eshte nje ndjenje shume e bukur dhe e parershkrueshme per nje person.ajo ka fuqidhe aftesi te paimagjinueshme qe vetem ne perralla dhe ne endrra ndodhin.Per te gjithe ato qe bejne mire ne kete bote ndjenja e miresise eshte e papershkrueshme.Kur i ...
Autori: Arbjona DoΓ§i · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: Pakora · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te gabosh eshte njerezore, te falesh eshte hyjnore.
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gabojme eshte njerezore? Pse te falim eshte hyjnore? Cfare ka falja qe e barazon me dicka kaq te larte sa hyjnorja? Falja ekziston sepse ekziston gabimi. Ne n...
Autori: Blerta Olluri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam borxh tere ato moslodhje per kujdesin ndaj meje.Ehh nene,sa emer i shenjt e shtrenjt.Ndoshta gjithqka mund te mblihet ne bote,por jo edhe dashuria,eshte edhe...
Autori: Denisa Nisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhi im
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur qe kam xhaxhin me te mire ne bote πŸ’–πŸ’–πŸ’–...πŸ’–πŸ’–πŸ’–,,Xhaxhi im eshte ai njeri qe gjithmone I pelqen te jete I thjeshte..dhe eshte I kenaqur me gje...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Adoleshenca ne Shqiperi
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: Elham Torba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rrethuar nga te gjitha anet me teknologji. Ku qenia njerezore do te pesoj ndryshime te shumta. Si fillim do te ndrushoj stili i jeteses duke filluat nga ushqim...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com