Data e postimit: 2020-05-15 23:01:52
Lexime: 4019
"Sfidat e shekullit të ri"
Autori: Sabrina Plaku
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Lufta e njerëzimit me Covid 19”
Shkolla: Gjimnazi "M.K.Ataturk" Pajove
Klasa: Klasa XA
Qyteti: Peqin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të arrinim të përjetonim situatën në të cilën të gjithë jemi të përfshirë, “ne Luftën e Tretë Botërore”.
Kjo mund të cilësohet madje edhe më e vështira, sepse askush nga ne nuk është i aftë ta shikojë armikun dhe sulmet e tij të vazhdueshme drejt nesh. Në këtë luftë nuk ka dallim, ku dikush arrin të shpëtojë duke mbështetur pushtuesin, apo duke qenë i plotfuqishëm, por të gjithë e kemi riskun që të përballemi me “të rrezikshmin vdekjeprurës”. Bota po kalon çastet e saj më të vështira duke pësuar humbje të mëdha nga çdo drejtim. Pandemia ka prekur çdo cep të saj, madje edhe vendet që më parë mund tu duknin të padukshme.
Pas tragjedive të panumërta, ne ishim të detyruar të hapnim dyert edhe për “mikroskopikun” që askush nuk do ta besonte që mund të ishte aq i aftë sa të “paralizonte” në mënyrën më dëshpëruese jetët tona.
Alarmi u ngrit dhe si pa e kuptuar çdo gjë u vulos nën strehëzën e saj, ashtu siç bëmë edhe ne. Rrjedha e përditshmërisë ndryshoi plotësisht, duke filluar qe nga shkuarja ne punë dhe shkollë e deri tek të ushqyerit.
Të gjithë përpiqemi të përmbushim sa më mirë rregullat e vetëmbrojtjes. Madje frika na ka pushtuar së tepërmi dhe me ankth dëgjojmë të rejat më të fundit rreth situatës pandemike në vendin ku jetojmë dhe jo vetëm.
Por a do të ketë një fund kjo luftë, ashtu siç e pat edhe një fillim si pa e kuptuar?
A do të jetë njerëzimi i aftë që ta mposhtë “armikun e përbetuar”?
Them se të gjithë mundemi, por shpëtimi nga kjo luftë nuk vjen duke luftuar, por duke duruar, duke qëndruar të rrethuar me rregullat mbrojtëse dhe duke besuar në atë pakëz dritë që arrijmë të shikojmë.
Bota gjithmonë ka vuajtur, madje shumë herë është rrëzuar, por sërish këmi arritur të ngrihemi në këmbë dhe me ndihmën e njëri – tjetrit kemi ndërtuar nga e para foletë e shembura.
Ndoshta ky mund të jetë fundi për të gjithë ne dhe askush nuk mund ta ndryshojë këtë fakt, por unë jam e bindur që jeta do të ringjallet sërish, sepse parashikimet po e provojnë këtë gjë.
Ajnshtajni ka thënë qe Luftën e Parë dhe Luftën e Dytë të gjithe e pamë se si ndodhi, për Luftën e Tretë nuk jemi në dieni se në çmënyrë do të ndodhë, por Lufta e Katërt do të bëhet me gurë dhe me shkopinj.
Pra pavarësisht çdo gjëje, kjo histori do të vuloset dhe nje e re do të hapet sërish për të gjithë ne.

Vepra te ngjashme
Autori: KLEA Kd · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Qytetari evropian
Qytetari evropian eshte banor I Evropes dhe ka identitetin e tij kombetar. Qytetari evropian ka disa tipare dhe vlera qe jane karakteristike, si: toleranca, bujaria, barazia, respektimi I ligjit, paqja etj. Une jam nje qytetare evropiane, edhe pse akoma e...
Autori: Florida Albrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
ku po shkojme me kaq ligesi Eh si eshte jeta plot me te papritura .... Rrethohemi nga e mira,e keqja,ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor.Kemi shume ra...
Autori: bledi islami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ne sport
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen institucionet forcat e rendit shoqerit sportive dhe vete qytetaret.Unemendoj se dhuna ne sport eshte per tu denuar ne cdo rast dhe me cdo forme.Dhuna demton ndeshj...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te rrime apo te ikim
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si nje blete punetore ,por nektarin e dergon ne atdheun e tij .Kjo perben progres per shoqerine. Dilema që qëndron sot mes të rinjve: të rrimë apo të i...
Autori: Lauresa Selimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E lirë
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejtit persona, të njejtit njerëz që kemi qenë e që zakonisht po përpiqemi té jemi.. E sot mos e mbyll prap Ditarin tënd që zakonisht përpiqesh por n...
Autori: Ibrahim Hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une jam nje qytetar evropian
Te jesh nje qytetar europian…. Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje qytet te caktuar.Pas fjales qytetar qendrojne nje sere detyrimesh dhe pergjegjesish qe duhen permbushur dhe zbatuar,ne menyre qe termi qytetar te marre ku...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfare e dallon xhelozine normale nga ajo patologjike?
Shume filozofe mendojne se xhelozia nuk ka asgje te perbashket me dashurine dhe ai qe eshte xheloz ndaj partnerit te tij nuk e dashuron vertete kete te fundit. Per keta filozofe, xhelozia eshte thjesht nje shprehje e ndjenjes se pronesise. Njeriu e...
Autori: xxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: celularet
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të jep atë ndjesinë e një alarmi, të prish edhe rrjedhën e mendimi a përjetimi. Kjo është gjendja nga e cila askush nuk mund të shpëtojë dot. Ndërsa...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: Goialda Hysa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ne dhe interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale...
Autori: Klea Prifti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta!
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin k...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com