Data e postimit: 2020-05-14 22:54:36
Lexime: 19883
Fatin e zgjedhim vete apo eshte i paracaktuar?
Autori: Krejg Tola
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Fatin e zgjedhim vete apo eshte i paracaktuar?
Shkolla: AZ
Klasa: 11D
Qyteti: Gjirokaster
E-mail: Email eshte i fshehur!


Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen e jetes, sukses te perjetshem apo deshtim te pavdekshem. Duket i pandryshueshem, i pashmangshem, i padevijueshem, njelloj si i skalitur ne gur. Sikur nuk ndryshohet nga asnje stuhi, nga asnje termet. Cdo ndodhi e lidhim me te: permbytjen dhe thatesiren, deshtimin dhe suksesin, jeten dhe vdekjen. Kthejme koken pas ne ate cfare ndodhi dikur dhe te mposhtur nga sfidat e teperta themi: “ Keshtu e deshi fati. Nuk kam se cfare te bej.” A eshte fati nje lloj vendimi i percaktuar nga dikush me i fuqishem se ne? Nga nje lloj autoriteti hyjnor , qe vendimin e tij e bazon duke pare ne shpirtrat e gjithesecilit prej nesh?Apo eshte fati thjesht nje lloj justifikimi? Nje justifikim i perhershem per njerezit e lodhur dhe te dobet fizikisht dhe shpirterisht, qe jane mposhtur dhe nuk kane kurajon ta lene pas kraheve te kaluaren dhe te vazhdojne perpara drejt se ardhmes?
Ngrihemi ne mengjes nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit, me shprese se dita do te jete e mbare, me e bukur sec ishte dje. Te gezuar nga dita e re, e ngrohte, e bukur, ngjyra-ngjyra, pa asnje re ne qiell, ne vazhdojme perpara, pa kujtuar asnje ndodhi te keqe qe ndodhi dje. U pranove ne universitetin e endrrave te tua. Fitove llotarine. Mendojme se gjithcka e kemi fituar nga fati qe qenia hyjnore na ka percaktuar per nje arsye madhore. Per permiresimin e jetes se dikujt qe ka njohur vetem vuajtje dhe fatkeqesi, nepermjet nje pasurie ose plotesimin e nje endrre. Jeta duket kaq e persosur, here-here si pjese e nje filmi te menduar mire, gjithcka e planifikuar deri ne detajin me te vogel.
Ky fat i paracaktuar na ka ndrydhur prej shume gjerave ne jeten tone. Refuzimi nga dicka qe doje me gjithe shpirt te ishte e mundur dhe nje realitet qe do te jetohej, do te lidhet me fatin e keq qe te perndjek kudo qe shkon. Pushimi nga puna, nota e keqe ne nje provim te veshtire, ose qofte dhe marredheniet me njeri-tjetrin jane vec fat i keq dhe asgje me shume. Dita duket kaq e shemtuar, kaq e paperballueshme, me re te zeza shiu qe leshojne lotet e tyre per kete fatkeqesi, per nje dite e cila nuk mund te shkoje me keq se kaq. Duhet te jete veper e autoritetit qiellor, qe nuk ka gjykuar ne menyre te drejte ose qe sfidat qe ka vendosur per ty te gjitha pernjeheresh jane he per he te pakalueshme.
Fati eshte nje justifikim qe perdoret ne kulmin e dobesise shpirterore te njeriut ose per te shpjeguar dicka ne dukje te pamundur dhe te magjishme ne mungese te nje shpjegimi me objektiv. Ky justifikim qeteson dhe ngushellon teper ate qe e thote, duke ia mbushur mendjen qe asgje nuk mund te shkoje ndryshe dhe se cdo ngjarje ka rendin e saj ne bote. Nuk eshte aspak keshtu. Qellimi nuk arrihet duke shpresuar tek fati qe te siguroje nje mundesi me te mire per te permiresuar situaten. Asgje nuk arrihet pa nje perpjekje. Cdo gje e keqe qe ndodh per te cilen ne fajesojme” vendimin hyjnor”, eshte vecse pasoje e nje vendimi te gabuar ne te shkuaren, per te cilen ne nuk pranojme te mbajme asnje pergjegjesi. Suksesi shpjegohet vetem nga perpjekje te vazhdueshme dhe te palodhura per te arritur qellimin tend ne jete.Te pranohesh nga ai universitet qe githmone ke enderruar eshte ajo qe meriton pas punes se palodhur per te arritur ate qe ke dashur. Kurse fitimi i llotarise eshte thjesht nje rastesi. Te pergezosh fatin eshte te tregohesh modest.
Mos ia ler vendimet e tua me te rendesishme rrjedhes se kohes ose rastesise, pasi rezultati pozitiv ne ate qe ben nuk aspak i garantuar. Fati eshte dicka qe ti e ben vet dhe askush tjeter. Puna te ben ai qe je. Do te pendohesh me vone nese nuk punon mjaftueshem tani dhe ia le gjithckaje rastesise. Por kurre mos mendo se eshte teper vone te japesh maksimumin. Do te ndjehesh disi i trishtuar, por kjo eshte nje shenje se tregon se po ia del mire. Merre vete fatin ne doren tende.

Vepra te ngjashme
Autori: elena.L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja
shoqja ose shoku eshte gjeja me e vlefshme qe ne kemi.Shoku i mire gjithnje te gjindet ne dite te veshtir.Po ashtu me ka ndodhur dhe mua,nje dite isha vetem dhe isha ne nje dite te veshtire nuk dija se si ti zgjidhja disa detyra por pastaj erdhi shoqja im...
Autori: ERMONELA SHEHU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: PRANVERA
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve buze detit qe vrapojne te gezuar gati gati duket sikur fluturojne.Eci disa hapa duke pare hijen time qe me ndjek kudo qe shkoj dhe per nje cast ndaloj degj...
Autori: Hysa Dritan · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KURbeti
kurbeti si gjithe gjerate e veshtira si fillim duket si nje loje , per te fituar te ardhura sa me shume dhe . per te bere enderren reale ty duhet thjeshte nje pashaporte per te ber nje udhetime ,, te gjithe te rinjet keshtu vepruan . Lane studimet pergjys...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: Gezim Ismaili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nga e kane burimin dalimet gjinore nga natyra apo nga shoqeria
Burimi i kesaj qe thash eshte shoqeria eshte per te gjith per ta pare ate duhet te jesh i madh dhe bujar koka j i shqur edhe i mir i paster nga shoqeria qe te dukesh i mir parq ture ose te mburresh para shoqerise se mir ose keqe qe ke kjo teme me pelqen ...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Edukata
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma ...
Autori: REI KONDI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: jessica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: artistet shqiptare kudo ne bote
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....
Autori: Mikela Qesja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera tjetres!
Arti eshte nje frymemarrje qe thith shume oksigjen dhe cliron vetem kenaqesi per te medituar.Eshte nje qetesi shpirterore,ku me ane te ngjyrave zgjojme vetveten.Arti nuk eshte memec,ai mund te flase e te na relaksoje edhe ne njekohesisht ndajme gezimin dh...
Autori: kristina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kultura , thesari me i cmuar
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunik...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Babi im
PĖR TY BABAI IM Babai im i dashur gėzim kurr s,ke pėrjetu, unė bija jote Ardita, kėto fjalė t,i kam kushtu. Jetova pa shijuar gėzim as pa mė tė voglėn pasur, familjes sonė tokėn tė tėrėn na kishte rrėmbyer shkjau i zi... Nga...
Autori: ismail kadare · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese per uren me tre harqe
Në qendër të librit “Ura me tri harqe” gjendet një baladë, dhe ishte më e urtë të përqendrohej vëmendja mbi ndërtimin e ngrehinës e shfaqjen e njëkohshme të legjendës. Për t’ia arritur këtij qëllimi, Ismail Kadareja zgjedh to...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com