Data e postimit: 2016-11-23 18:34:52
Lexime: 4794
Karma
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Karma
Autori: Joana goxhaj
Shkolla: Zhani ciko
Klasa: XII D
Qyteti: Patos
E-mail: joanagoxhaj@yahoo.com


Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kishte mbijetuar nje kohe tjeter dhe qe e ruante te pafajshem vizionin e saj per boten .
Por... Ishte krejt e kunderta . Ajo vuante. Vuante se tepermi . Kujtimi i atyre diteve te largeta , i ngjallte perhere nje val emocionesh shumengjyreshe . Dicka t ngjashme me nostalgjine , por pak me e ngateruar . Nostalgjia shpesh i kthehej ne sendimentaLizem , ndersa kujtimet ishin ishin po aq te bukura sa nuk ja kishin nevojen fantazis . I ruante me xhelozi te madhe ato kujtime . I perkisnin vetem asaj dhe gjat rrjedhes se viteve i kishte shnderruar ne nje lloj muzeu privat , ku vet ishte roje e vet vizitore .
Donte te mbyllte nje kapitull te shemtuar te jetes se saj , me shpresen se do te gjente rrugen , kurse tani besonte se gjate tere kesaj kohe , nuk kish ber gje tjeter vecse kishte kerkuar ate . Dikur , ne te shkuaren e larget , ai ia kishte mbathur . Larg .. shume larg prej saj . Kishte gjetur dike tjeter . Mendonte se ishte me e mire se ajo . Por .. ironia e fatit ishte se dhe ajo e la per nje tjeter .
Kishte kaluar goxha kohe . Dhe ai , tashme , ishte aty para saj . Nuk pushonte se foluri per ndjenjat e plagosura . Ajo qe dikur e komsideronte femren e jetes , tashme e kishte zevendesuar me nke tjeter ate .
  Por.. harroi te kujtonte se kujt po i fliste dhe se kush po e degjonte me vemendje .
Ishte larguar prej saj ne heshtje , pa asnje arsye dhe mbi te gjithash me nje tjeter ne krah .
E tashme ,,, tashme ishte kthyer me mijra fjale , arsye te panumerueshme dhe ne krah nuk mbante gje tjeter vecse ndjenjen e pendeses !

Vepra te ngjashme
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Klaudjo · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuri e pamundur
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e pamundur , ajo ishte breda tij . Por tashme gjendej i vetem , ne nje dhom te vogel . Midis 4 mureve. Nje dhom teper e ftohte , dukej boshe . Duart e tij ish...
Autori: Melissa Baloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendi imagjinar
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shume drite dhe ishte kaq shume harmoni. Kishte njerez e makina qe leviznin ngado per te kryer punet e tyre te perditshme. Ishte nje rremuje aq e bukur e jetdh...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: ANA · Lloji: Poezi personale · Tema: HENA
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje here tjeter ziliqare. Ne femijeri e desha shume vetem per te naten e prisja. S’mund te largohesha pa I thene ...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: B......
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ata u larguan
Ikën... Ai tashme ishte larguar nga kjo bote,nga bota e te gjalleve.Ishte larguar ashtu sikurse largohen dallendyshet ne sezonin e dimrit por ne dallim nga dallendyshet ai nuk do kthej me kurre n...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Tregim · Tema: familja
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy gjithë natën,për shkak të ngjarjeve që ndodhnin në mënyre te herepasershme ne ‘shtepine e tij’.Sa here qe e motra i lutej te kthehej e te kalo...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com