Data e postimit: 2021-04-27 11:15:37
Lexime: 12174
Ngrohja globale,nje shqetesim per te gjithe.
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ngrohja globale
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Jashar Hoxha
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: gerixhina6@gmail.com


Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jashte atmosferes se tokes ato mblidhen duke e kthyer token ne nje sere te papershtatshme per njerezit per te jetuar.
Kjo ide me frikeson.
Te gjitha keto gaze vijne me se shumti si pasoje e shfrytezimit te makinave,industrive etj,nga dora e njeriut.Nese ky problem vazhdon do te kete pasoja te renda sepse
1-Shkrihen akullnajat
2-Krijohet varferi
3-Njerezit semuren etj,
Njeriu nuk njeh limit ne shfrytezimin e ketyre burimeve.Ndoshta jane te nevojshme per jeten e perditshme por jo deri ne ate nivel te cilet njerezit i perdorin.
Por ne mund ta ndryshojme kete.Jemi akoma ne kohe per te shpetuar veten dhe token ku jetojme.
Nese perdorim me shume bicikleta sesa makina ose nese blejme makina elektrike,nese pakesohet numri i fabrikave etj,atehere do te verejme se po shkojme drejt nje rruge ku nje e ardhme e sigurt na shoqeron.
Jam i sigurt se sebashku mundemi,mjafton te kemi besim dhe te mos dorezohemi kurre.

Vepra te ngjashme
Autori: Amelda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Efekti serre
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ekzistences se saj,ne planetin tone ka jete.Ne toke do te kishte diferenca te medha midis temperaturave te dites dhe te nates nese nuk do te ishte atmosfera,...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Doshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: L.K · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta, fataliteti i jetes njerezore
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst ...
Autori: babyk2509 · Lloji: Raport · Tema: Cfare ndryshimesh do te ndodhin ne toke nese vazhdohet me te njejtat ritme?
Perdorimi i vazhdueshem prej shoqerise i lendeve fosile sic jane : qymyri,gazi natyror e nafta per prodhim energjie dhe per transport jane nje nga burimet kryesore per shkarkimin e CO2 e te gazeve te tjere sere ne atmosfere te cilet e ndotin vazhdimisht m...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik. Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi t...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: Eliza Goga · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ''Mendo globalisht dhe vepro lokalisht''
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe te veshur ne zi??!Sigurisht qe jo,sepse ne qe zoti na dha jete duhet t'i jemi atij mirenjohes dhe natyres se tij qe na jep fryme.Por gjithandej ka njerez qe...




Komentet e fundit!

Emri: Kozeta
Email: kozeta.gashi@gemail.com
Komenti: Re lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com