Data e postimit: 2020-04-25 21:51:58
Lexime: 4388
Pabarazia
Autori: Klevisa Manovi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pabarazia
Shkolla: 9-vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Peshkopi
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi.
Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe.
Disa njerez kane nje famje,nje pune,nje shtepi ose"vile",kane per tu ushqyer e per tu veshur por perseri nuk u mjafton,nuk ngopen me asgje.Por te shumte jane edhe ato njerez qe nuk kane nje shtepi,nuk kane ushqim,pune,por mbi te gjitha nuk kane nje familje!Per shkak te kesaj ndarjeje ne dy pjese te njerezve,ndodh pabarazia.
Pesonat qe kane pune dhe para jane gjithmone te "pushtetshem"dhe nuk perulen para askuj.Por,po me shtresen tjeter cfare ndodh?
Ato gjithmone diskriminohen mga shtresa tjeter'e te pasurve",ndihen te perulur para tyre dhe japin maksimumin e tyre qe te kene vetem dicka si ata,por perseri ato jane te pabarabarte.
Le te marrim si shem disa femije qe jane te varfer ose edhe nuk kane familje.Ata ne te gjitha radtet ndihen te poshteruar dhe te injoruar!Mundohen te shkojne ne shkolle por shoqet dhe shoket "e pasur" i perbuzin,injorojne para te tjereve dhe ndonjehere edhe i dhunojne!
Pra,pabarazia eshte nje fenomen shumei keq dhe qe duhet te jemi tolerante,te tregojme barazi e te mbeshtesim shtresen qe kane nevoje per mbeshtetje e jo te rendim pas te pasurve si te ishim lolot e tyre.!
Po e mbyll me dicka shume te bukur:
"Pabarazia dhe varferia nuk eshte se nuk mundemi te ushqejme te varferit,por per shkak se nuk mundemi te ngopim te pasurit"!

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqerore
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vertetesia e teorive ekzistuese nuk eshte 100% e sigurt. Por, nje gje per te cilen ne mund te jemi plotesisht te sigurt eshte se pas asaj mrekullie qe ndodhi, ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: MARIA MARKU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: XHAXHI IM I SHTRENJTE
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe ...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja e ngushte
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te shkruaj per ty u bllokova !! Sepse nuk eshte e thjeshte te shkruash per 8 vite miqesi .. Nuk eshte e mundur qe te gjithe ndjenjat te mblidhen ne nje shkrim...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sa shum me lendove
Nuk po kalon jeta jo nje dit me duket sa nje shekull pa ty ti nuk e di se kur ishe ti me mua shpirti im ishte me i lumturi ne bot .............e tash nuk po guzoj as te mendoj se si kam perfundur.A nuk tu dhimsa pak ë e di un kam faj per kete unnnnnnn t...
Autori: dorentina maksutaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha thesar i dituris dhe atdhetaris
Besa,lufta,shpresa qenë ato të cilat na ndoqen gjer këtu.Na ndoqen ne gjdo hap qe bëbë drejt lirisë.Sa gjuhë e qmuar.Gjuh ecila nuk matet me asgje as me vetveten.O njerz flisni ne ket gjuh te gjakut e te shqiponjes e ja lini trashigim femiut.Kujtoh...
Autori: Ani bukuroshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Naze
O MOJ NAZE . Nazja ime zemren ma ke bere me dhimbje .Une te dua dhe ti me do atehere pse sme kerkon.Je e embel je si mjalti dhe pse je pak lozonjare une do te te dua gjithmone.As ne kete shkrim s mund ta shpreh dashurine per ty .Te lutem me fal nese te ka...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: Ledia Linfaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelo...
Autori: ilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: portret
me erdhi ne mendje te flaas per ty,se ti je shum shakaxhi,une shum mall kam per ty.tani qe erdhe e ike prap,qenka nje kohe shum e gjate,je i bukur sy geshtenje ,flok. te gjate e i denje .trup te madh e i ri,qenke burr me besnikri.dashuria per nje baba,qen...
Autori: ermal tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 nentori
Afron dit e madhe Bij te skenderbeut -28 nentori- i dha ngjyr atdheut ngjyrose nje komb kuq e zi valvitur ne ballkan te vlores pavarsi e zbritur. 28 NENZORI KUQ E ZI FLAMURI KOMBETAR:
Autori: delibashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per kohen
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te v...
Autori: leona agen · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per dimrin
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com