Data e postimit: 2013-01-18 07:09:13
Lexime: 27845
Kuptimi i jetes
Foto
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Kuptimi i jetes
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoj dhimbjen si pjese perberse te jetes, perndryshe kurr nuk do te merr guximin qe te dashuroj, te gezohet apo te shpresoj perseri. Pra kjo na ben te kuptojm se nese nuk jemi te pergaditur qe te "ndjejme" duke llogaritur ketu edhe ndjenjen e dhimbjes dhe vuajtjes, asnjeher nuk do t e jemi te pergaditur te dijme se cka eshte gezimi dhe lumturia. Eshte me se e vertete nje thenje se : Ai qe kurr nuk e ka njohur dhimbjen dhe vuajtjen, kurr nuk do te mund te mesoj se cka eshte gezimi dhe lumturia. Nje filozofe ka then se:"Jeta eshte vuajtje". Dhe vetem pas shijimit te vertete te dhimbjes dhe vuajtjes dhe tejkalimit te tyre arrihet ndriqimi shpirterore si gjendje e veqant e vetedijes se njeriut. Gjithnje si rregull vjen se pas cdo vuajtje te vertete, ndodhin dy ndryshime te njeriu. Ai ose behet shume me fisnik ose shume me i vrazhde. Por eshte me rendesi te veqant qe njeriu ne jete te kete disa persona te afert me te cilet mund te "ndaj" jeten e vet. Gjithe jeta e njeriut eshte si nje loje neper rere te detit , ti e nderton nga rera keshtjellen tende me shum kujdes , dhe per nje moment mund te vjen vala e fuqishme dhe te rafshohet ajo keshtjelle. Por mos u dorezo vazhdo prap. Pra cili ne te vertet esht kuptimi i te jetuarit ?, shume njerze nuk e njohin artin e te jetuarit , i cila megjithate esht ART. Kete me mire e s’qaron thenja: "Njeriu nuk rron dy here, por ka shume nga ata qe nuk dijne te jetojne as nje here...". Kuptimi i jetes eshte ne thenjen "Duaj dhe behu i/e dashur".Pra duaje edhe ushqimin , kenaqu ne te , edhe rrezet e diellit edhe henen, shikoje perendimin e diellit, menyren e veqant te komunikimit me njerezit, kuptoje krijesen tjeter njerezore, enderro me te, jeto dhe kenaqu emocionalisht, fizikisht, me mendime dhe me shpirt. Cdo dashuri e re, cdo miqesi, cdo fshehtesi e mesuar neve vetem na pasuron na ben krijesa me te vlefshme se qe kemi qene. Nuk duhet rezistuar jetes ,dashuris, miqesis. Cdo qast kur ti ofrosh dikujt dashuri, kenaqesi pra eshte pasuri. Vete jeta eshte si nje roman i mir ne te cilin sa me teper thellohesh aq me shume ka kuptim. Me kalimin e kohes plotesohet karakteri i njeriut dhe ngjarjet e kaluara e marrin kuptimin qe per momentin ai kuptim mungon.
Pra, nese sot nuk e ke te kjarte se pse do te duhej te investosh ne dashuri, miqesi, nese sot ti nuk e gjen PSE-ne e madhe te jetes sate , PSE-ja ka per te gjetur neser ty!
Jeta megjithate ka kuptim, nese ai kuptim ju mbush me gezim dhe hare te cilen me zemergjersi do t’ia ofroni te tjereve. Mos iu friksoni jetes, mos kerkoni keshilla nga frika e juaj. Nuk eshte deshtim nese je rrezuar , deshtim eshte nese rrezohesh dhe nuk ngritesh me. Deshtimi me i madh ne jete eshte vet frika nga deshtimi. FRIKA NGA JETA.

Vepra te ngjashme
Autori: REA SERANLLARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "Prometeu,nje hero i vetmuar"
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e adhuruar per shume artiste e poete. Ai kreu nje akt human ne kohen kur njerezimi ndodhej ne erresire,injorance dhe varferi.Prometeu u rrembeu perendive...
Autori: eda lumi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: perrallat
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te k...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Tek po ecja neperate rruge,shikoj ne te dy krahet e mi disa peme,me gjethe shumengjyreshe,te cilat gati do te binin.Duke ecur ndiej disa kercitje te gjetheve qe ndodheshin poshte kembeve te mia.Ajo lloj kercitjeje me jep nje ndjesi rrenqethese qe me kap t...
Autori: Anduena Shabanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon gjdo gje dhe nuk kan as nje deg te vetme per tu kapur e per te jetur. Mendoj qe kjo nuk esht e drejt kur shum njerz vuajn nga urija e ndresa te pasurit us...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qeni im
Qeni in quhet rei.Ai eshte nje qen i mrekullueshem i rraces golden retriver(labrador).i mesuar per tu pershtatur mjedisit ku jeton.eshte nje qen ne ngjyre te arte,trupmadh edhe pse eshte 6 muajsh.Ka nje bisht te madh dhe te trashe,pëlqen shume notin,lojr...
Autori: Çetina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja por lendohesha me vriste cdo fjal dhe cdo gjest me te vertet nuk knaqesha me pak doja gjithnje e me shum ndonese ne kete rast se meritoja Por ndjeja per t...
Autori: Orjeta Koca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
Adem Jashari trim legjendar u be ball armiqve tan. Adem jashari trim lirie ball per ball luftoi me serbin. Luftove luftove kosoven ta liroje, dhe me ne fund arrite ate qe doje
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: Freskida Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Frike nga deshtitmi
Eci vetem sipas intuites e cila nuk di ku do te me dergoje. Shof disa objekte qe me vertetojne se nuk e kam shikimin te humbur. Sa do te doja te shikoja te gjithe situaten nga syte e dikujt tjeter. Valle ku ndodhem?! Ne ferr? Mendoja se ketu percellohesh....
Autori: Albi Zemani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perendimi
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te tij blu ne horizont. Si cdo muzg ai filloi ritualin e tij, te vjeter sa vete Toka. Ndersa rete e pakta perhapeshin, Dielli qe mezi arrinte ti prekte u derd...
Autori: Elham Torba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rrethuar nga te gjitha anet me teknologji. Ku qenia njerezore do te pesoj ndryshime te shumta. Si fillim do te ndrushoj stili i jeteses duke filluat nga ushqim...
Autori: EdonaZ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Dashuria!..... Sa fjale e degjuar, aq shpesh e permendur..Por a eshte ndalur ndokush ta deshifroje?!..Jo....Disa thone qe eshte nje ndjenje,disa te tjere nje instikt..Mirpo jo eshte me shume aq...Si gjaku qe eshte faktor i pakontestueshem per organizmin...
Autori: Edi Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushime
Ishte nje dite e mire kur shkuam ne Prishtine ne aeroportin Adem Jashari per te shkuar ne Londer. Kemi udhetuar 3ore ka qene nje udhetim shume i mir. Ne Londer kishte shume turist qe shkojn qe ta vizitojn sepse esht nje vend shum imir sepse ka vende shume...
Autori: Desara Plaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te ndihesh i huaj me vetveten ..
Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindosur njesoj si zemra jote.Te ndihesh krejt i vetem ne kete bote madheshtore..Te luftosh i vetem kunder nje turme te tere banditesh..Ne ate moment deshiron te...




Komentet e fundit!

Emri: aulona
Email: aulonalona@hotmail.com
Komenti: shum e bkr

Emri: luljeta
Email: luli@gmail.com
Komenti: ke folur shume qarte

Emri: luljeta
Email: luli@gmail.com
Komenti: ke folur shume qarte

Emri: ina
Email: inaina@yahoo.com
Komenti: Shum kot

Emri: deniza
Email: denizaa_nisa@hotmail.com
Komenti: shum e bukurr

Emri: Klejda
Email: klejdashkreta@yahoo.com
Komenti: yll fr *__*

Emri: bleona
Email: prishtinaismelda@yahoo.com
Komenti: shum e bukur kjo ese

Emri: eldesa
Email: elda.e@hotmail.com
Komenti: shum mir bravo

Emri: eldesa
Email: elda.e@hotmail.com
Komenti: shum mir bravo

Emri: tina
Email: joni-kovaqi@postribe.com
Komenti: shum e mir eseJA


Emri: rrezja
Email: bini__bini@hotmail.com
Komenti: eseja shum e mire

Emri: brinilda nilda
Email: kbrinilda@yahoo.com
Komenti: Bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com