Data e postimit: 2021-12-27 17:07:01
Lexime: 3960
VITI I RI
Lloji: Ese pershkruese
Tema: PER FESAT E FUNDVITIT
Autori: ARNISA BRAHIMI
Shkolla: Jeronim de rada
Klasa: 10
Qyteti: Ferizaj
E-mail: brahimiarnisa@gmail.com


Festa e viti te ri Festa ime e preferuar eshte njera prej diteve me te festuar ne Bote secili popull e feston vitin e ri ne menyren e ti ne festojm vitin e ri me 31 dhjetor e vendosem pemen e viti te ri ne nje cep te shtepis e zbukurojm me drita ne diten e vitit te ri bejm pregditjet ushqimin veshjet dhe mbledhum me familje dhe e festojm bashk dhe shpresoj te presim plot vite te tjera .

Vepra te ngjashme
Autori: Emilija · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi tregohen per Vitin E Ri e te viteve 80-89.Ne lufta ne Kosove kane pervjetuar Shume....
Viti i Ri i jone, Eshte si festa jone, Ne duhet te kenaqemi, Me famije e me shok. Ne i kemi drejat tona, Ne drejat si ndajme, Ne e festojme Viti I Ri, Armiqit Na mesojn.. O babadimer na sjell dhurata, Ti bashk me kaprollet e tu, Arimiqet lsh...
Autori: Kushtrim Berisha · Lloji: Leter · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishlindjet dhe Viti i Ri
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te bukura me te cilat ne mbyllim nje vit dhe presim ardhjen e nje viti te ri.Si Krishlindjet,edhe Viti i Ri jane dy festa shume te bulura dhe madheshtore qe f...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Viti i Ri Gëzuar viti e ri O fëmijë Për ju pastë lodra Për pleqtë rahati Gëzuar viti i ri Festoni ju o miq Tmerrohuni ju o armiq...
Autori: Rindrit Telaku · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Ne kete periudh festash githqka ndryshon jo vetm nga pamja por edhe zemrat e njerzve te cilat ishin te mbyllura.Keto festa nje gje i ben edhe me te bukur ngjyra e bardh e cila mbulon gjithqka.Keto festa jane Vitit i ri,por edhe Krishlindjet.por nuk eshte ...
Autori: albion nikqi · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri eshte nje stin shum e bukur sepse bie bor,femiet luajn me bor etj.Ne dimer jane festat e fundvitit ne te cilen jane VITI I RI etj.Kur vie VITI I RI ne gezohemi sepse vie nje vit i mir dhe i mbar,por disa nuk gezohen prej problemeve te tura.Ne dimen ...
Autori: KRISTJANA · Lloji: Pershkrim · Tema: viti i ri
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJITHMONE E MBUSHUR. GJELI I DETIT NUK MUNGON KURRE . PA DYSHIM QE AS BAKLLAVAJA. KA EDHE SHUME USHQIME TE TJERA QE NA SHIJOJNE AQ SHUME SEPSE JANE TE PERGAT...
Autori: Enkeleana dhe Lindrit Ramaja · Lloji: Poezi dramatike · Tema: viti i ri
Viti Ri, O viti i ri, Plot gezim, E dashuri. Plot dhurata, Per vit te ri, Paske sjell, Per mua , Babagjysh i, vitit te ri, O sa shum te dua.
Autori: Goca Sexy · Lloji: Tregim · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri.... Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me kthen pas...ne femijerine time...kur prisja me padurim babagjyshin e vitit te ri te me sillte dhuratat...mezi prisja mengjesin e 1 Janarit te vitit te ri pe...
Autori: anejzzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: viti i ri
viti i ri 2013 eshte nje feste e gezueshme per muslimanet po ashtu edhe ne femijet kemi deshire qe viti i ri te vije te ne qe te stolisim bredhin te fryejm tollumbace ta zbukurojme bredhin ti qesim dritat e vitit te ri por ehde ne femijet kemi deshire qe...
Autori: donika · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 nentori
erdh kjo dit madheshtore qe festojm prore. Dit gezimi Dit lumturie eshte 28 nentori feste shqiptarie, ate dit madheshtore qe me vite e kemi pritur,ta festojm te vegjel e te rritur Disa te tjere nuk jan me gjalle por ndihen te lumtur qe shqiperin shtet ...
Autori: Vlora Sokoli · Lloji: Poezi personale · Tema: Dita e Flamurit
Numri 28 më është kujtuar , përse ky numër është i bekuar Është festë shqiptare ditë e madhe për ne , festën e flamurit do të presim ne . Me gëzim të madhë kur shqiponja kalon , e dijmë ne se festa na afron .
Autori: Dijana Bisimi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shqiponja
Shqiponja Me zemer kendojm Shqiponjen ton Me nder ne festojm Festen ton Shqiponja dy krenare Valon ne Shqiperi Me gezim festojm Festen e Iliris
Autori: Shpresa abdullai · Lloji: Hartim · Tema: Festat e nëntorit♡
Festat e nëntorit janë shumë me vlerë dhe të gjith shqiptarët i duan festat e nëntorit! 28 nëntori-Festa e flamurit kuq e zi i qëndisur nga marigona dhe i ngritur nga dora e të madhit Ismail Qemalit në vitin 1912.Kjo festë është e mrekul...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com