Data e postimit: 2020-03-04 19:50:25
Lexime: 13378
Fatin e kemi vetë në dorë,apo është i paracaktuar ?
Autori: Kevin Çika
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Fati ynë
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 11 G
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hyjnor.Që kur ne lindim dhe rritemi,qëllimi ynë kryesor është që ne të jemi të lumtur dhe të sukseshëm në jetë.Ne japim më të mirën tonë dhe punojmë me mish e me shpirt.Sepse suksesi nuk vjen menjëherë,ashtu siç Roma nuk u ndërtua për një ditë.Ky është dhe “burimi “ i vërtetë i lumturisë.Megjithatë,edhe fati luan rolin e tij në “historinë” e jetës sonë,qoftë antagonist ose mbështetës.Fati nganjëherë mund të tregohet kapriçoz me ne,dhe na vë përballë sprovave gati-gati të pamundura.Dhe njeriut i ngelet në dorë që të vazhdojë këtë rrugë të mundimshme për lumturi dhe mirëqenie.Apo të dorëzohet njëherë e mirë.Dhe në të shumtën e rasteve njeriu ka arritur të dalë mbi fatin e keq dhe çdo sprove.Madje,ai ka dalë edhe më i fortë.Fati ,rrjedhimisht nuk është vendimtar në jetën tonë,është thjesht një sfidë.Ky argument thuhet edhe në librat e shenjtë si : Kurani apo Bibla.Fati është i paracaktuar që të jetë “ miku ose armiku” ynë .Për të na bërë kështu edhe më të aftë që të shkruajmë kapitujt e jetës sonë ashtu siç duhet.

Vepra te ngjashme
Autori: Krejg Tola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fatin e zgjedhim vete apo eshte i paracaktuar?
Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen e jetes, sukses te perjetshem apo deshtim te pavdekshem. Duket i pandryshueshem, i pashmangshem, i padevijueshem, njelloj si i skalitur ne gur. Sikur nuk ...
Autori: besarta gjoka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pranvera ne katundin tim
"pranvera eshte nje stin e bukur ku natyra fillon te gjelberohet moti fillon te ngrohet jete e re fillon te afrohet . gjdo mengjes kur zgjohem kenaqem po ashtu kur degjoj cicirimen e zogjve. kjo stin e gezon gjdo kend me gjallerin dhe bukurin e saj. zo...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: salinda hyseni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjyshja
JA kujdesur per mua SA isha femij, UN do te kujdesem ...
Autori: ardita kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jetime
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh.... sa lot kam derdhur gjer me sot kaluan vite qe sju kam qe sju sho qe nuk e ndjej aromen e juajj o prind... sdi si po i kaloj knaq net pa ju dhe si me zen ...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjalët
Fjalet jane njekohesisht edhe forca, edhe dobesia e njeriut. Nje grumbull pikash e vijash te perdredhura misterioze, ose nje seri e pashjegueshme dridhjesh ajrore qe dalin nga buzet e atij qe ka persosur artin e te folurit; eshte e pabesueshme te besosh q...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi dhe ne.
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
Autori: Eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje vend kaq i afert nga femijeria e larget
E ku ka me bukur se te jesh femije.Te mos dish cfar esht ironi apo te mos e kuptosh nese te shkelen me kembe ti thjesht do te perjetosh ato castet e lumtura.Ndoshta ty te keshillojn ose te shajne se je ber zhul po ty nuk te intereson se ke koh te lahesh....
Autori: dorentina maksutaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha thesar i dituris dhe atdhetaris
Besa,lufta,shpresa qenë ato të cilat na ndoqen gjer këtu.Na ndoqen ne gjdo hap qe bëbë drejt lirisë.Sa gjuhë e qmuar.Gjuh ecila nuk matet me asgje as me vetveten.O njerz flisni ne ket gjuh te gjakut e te shqiponjes e ja lini trashigim femiut.Kujtoh...
Autori: Melodi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: transporti
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transpo...
Autori: klara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
Autori: Ana Kodra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flet per pyllin e vetmuar kur njerezit e shkaterrojne
E cesht ky pyll kaq i vetmuar ku ska asnje njeri?E cesht kjo bote kur ska asnje pasterti?Kjo sesht pyetje e persosur per ti thene lamtumire pislleqeve.Ja ky esht momenti per tju thene stop plehrave.Pse?Sepse toka eshte vendi ku ne jetojme ku ne hedhim te ...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme"
Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme Poezia eshte art i perdorimit te fjales ne te cilen kombinohen domethenia e fjales,tingulli dhe ritmi.Pra ne vetvete poezia eshte nje melodi zedhenese e keaqesise,lumturise,embelsise dhe h...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com