Data e postimit: 2016-06-01 20:25:54
Lexime: 8371
jeta
Lloji: Ese argumentuese
Tema: jeta jone
Autori: frenki hoxha
Shkolla: qemal stafa
Klasa: 10b
Qyteti: tirane
E-mail: frenki24@gmail.com


Ese per jeten
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju rikthehen. Dhe jeta esht shume e bukur kur pret dicka . kur e di se sado helm te te futet ne gjak e sado te duhet te kapercesh dicka e bukur do jet ne fund te te gjithe ktyre thikave. Dicka me vlere.
Dhe kshu pra lindim ne , femije te cilter naive me sy plot shkelqim e me buzeqeshje plot jete . dhe se dime se cfare na pret para , ne shqetesohemi vetem per lojrat , per te dale jashte , dhe kjo gjithmone esht e vetmja gje ku mendimet tona verdallosen cdo dite.. e shpresojme te rritemi sa me shpejt aq me mire , te jemi dhe ne si ata te rendesishem ne syte e te tjereve. sepse thelle thelle te gjithe keni dashur te rriteni sa me shpejt. cdo moshe ka bukurine e vet ama sa me shume rritemi aq me shume deshirojme ti braktisim te gjitha e tja mbathim per te gjetur perseri kohrat e vegjelise aty ku skishte lot per gjera qe sado mundohesh ti harrosh te perndjekin e te ngjiten pas , aty ku asgje nuk donte nje mendim te thelle e hamendje , ne ato kohrat ku asgje skishte rendesi pervec te ishe me i miri ne lojra .. dhe vjen adoleshencaa , rritemi kuptojme dhe fillojme te pendohemi per cfare deshiruam e me rradhe ikin vitet njeri pas tjetrit dhe nje dite do e gjejme vetem para pasqyres te rrudhur , me sy plot kujtime q kan derdhur mjaftueshem lote , do e gjejme veten me njerez e kujtime qe do na rrendojne ne kurriz me njerez q kane perbere jeten deri ate moment dhe sigurisht sdo kete deshire me te madhe se te kthehemi ne kohet e atyre budallalliqeve te papjekurave te rinise. sepse sado ato budallalliqe dhimbnin me shume se gjunjet e gjakosur te femijerise do te marri malli per ate dhimbje sesa me dhimbjen se gjithcka ka mbetur ne jete per te bere eshte te numerojme ditet se kur do e braktisim, se kur do jemi thjesht kujtim ne syte e te tjereve dhe thjesht tregim e rrefenje nje jetet e atyre qe do vijne. dhe ne asnje moment nuk ka cast mos te deshirojme te kthehemi pas .
dhe prandaj te fillonte jeta nga 80 vjec do ishte mire ama jo perfekte sepse cdo moshe ka lezetin e vet dhe njeriu nuk mund te fshije thase te tere me muaj e vite e te numeroje mbrapsht per diten se kur do largohet. sado qe te dhembi te shohesh veten te shuhesh kjo vjen sepse ka kohe per te gjithe ne kete planet pavaresisht se shumicca nuk shpejtuan ta shijonin. kush jeton jeten ka pengje mbrapa nuk ka rendsi nese e nis nga zero apo nga fundi gjithmone ka nje bote me ngjarje te bukura para , qe i duhet ti kryeje koke larte e zemer lumtur

Vepra te ngjashme
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju rikthehen. Dhe j...
Autori: Armando Gega · Lloji: Hartim · Tema: Si ikin ...
A e keni vene re, se shpesh e humbim sensin e kohes? Shpesh, harrojme se sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes. Harrojme se po harxhojme dite e dite te tera... qe njerezit luten te kthehen. Jeta eshte e bukur kur pret dicka, s...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te enderrosh....
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa lene asnje gjurme. Ne kete bote nuk ka femije pa endrra ,te keqija dhe te mira jane endrrat e tyre .Por kur nuk realizohen te duket se e gjithe bota po te...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KOHA-PAS...APO PARA...?!
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Anja Prendaj · Lloji: Analize letrare · Tema: mos u dorzo
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ta...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Ledia Linfaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelo...
Autori: ERVISA FUSHA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu...
Autori: Desara Plaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te ndihesh i huaj me vetveten ..
Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindosur njesoj si zemra jote.Te ndihesh krejt i vetem ne kete bote madheshtore..Te luftosh i vetem kunder nje turme te tere banditesh..Ne ate moment deshiron te...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...




Komentet e fundit!

Emri: 2i092857p190
Email: 6816175781@gmail.com
Komenti: :

Emri: dea
Email: dea@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com