Data e postimit: 2020-02-20 20:15:35
Lexime: 5561
Mardhenia ime me shkollen
Autori: SUEJD SEJRANI
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Mardhenia ime me shkollen
Shkolla: QAMIL GURANJAKU
Klasa: 7b
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN
Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhen e dijes aty fuqizohesh me arme te forta e me pas te perballesh me sfidat e jetes.Mardhenia e nje nxenesi eshte shume e afert sepse aty pervec dijes ti fiton e zbulon aftesi te reja.Ti perballesh me afate e kerkesa te vecanta.
Marrdhenia ime me shkollen eshte e mrekullueshme!Une pergatitem e mesoj ne cdo lende ne cdo dite dhe kjo gje me ben te ndihem krenar per veten.Mesueset dhe prinderit gjithashtu jane te kenaqur me rezultatet e mia.Te shkuarit ne shkolle per mua ehte argetim sepse rri me shoket e luaj me to gjate lendes se fiskultures nje ore kjo e cila na ben te clodhemi,te argetohemi e te relaksohemi.Mardhenia ime me mesuesit eshte e mrekullueshme ,une i konsideroj ato si prinder te dyte,dhe klasen si nje familje e madhe.Klasa per mua eshte si familja ime e dyte sepse une kam gjysmen e jetes me shoket e me shoqet,une jam rritur me to.

Vepra te ngjashme
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrrat tona
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.Pasioni lind me kalimin e kohes dhe shum shpejt pa e kuptuar behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe na merr me vete. Pasioni im qe me mrekullon eshte ma...
Autori: x person · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a te vazhdoj ta ushqej me idenë se nuk ka ndodhur asgjë.Si nuk te kuptova një herë,si nuk ti pashë ato sy te trishtuar te mbytur ne deshperim. Unë gjyk...
Autori: Endri Demollari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perpara pasqyres
Nje pasqyre e vertete na nihmon ne qe te shohim veten tone ndersa ne nje pasqyre imagjinare ti mund te shikosh ate gje qe te mungon dhe do te doje ta kishe prane.Pasqyra e vertet mund te jap reflektimin tend dhe ndonjehere mund te kesh folur me te ndersa ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motrat e Mia te dashur
Motrat e Mia te dhashura shpiryat e mi ju jeni shkaqet qe une jetoj shpirtat e mi.I lutem zotit qe ju te jeni mire e te jeni te lumtura motrat e mia.Motra Ime e madhe ti je bamirsee dhe punon ne xhamin e Tabakve zoti ta befte mbare qe i ndihmon njerzit .M...
Autori: kika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per 28 nentorin
Sot qielli eshte me ndryshe po kendon cdo dallendyshe. Nje freski zemren ma freskon per ty toke qe po ndricon.. Sa bukur dukesh sot Shqiperi, e veshur kuq e zi.. Gjithe vendi po shendrit sa me mall kete dite e kemi prit. Nga shume vende te bo...
Autori: parid teuta naska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DUHET te pershkruajme shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: K... · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Prinderit,gjeja me shtrenjt ne bote!
Ku ka njeri me te mire se prindi? Ku ka me mire se buzeqeshja e perkrahja qe ata te japin cdo dite? te mbrojne dhe te japin dashuri cdo ore ,minute e cdo sekond qe kalon. Perkedheljet qe na japin ,te bejne t'i adhurosh me shume e me shume. Nuk e imagjinon...
Autori: Kliti Cabej · Lloji: Ese pershkruese · Tema: heroi kombetar
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu. Cdokush prej nesh ...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ja cfar eshte jeta...
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjethet e rena ... largohesh neper endrra ... valevitesh tek notat muzikore ... shkruan pa fund ( shpesh here dhe pa sens) dhe ecen pa destinacion. Momente ku ...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: Anita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Pash shum njerez qe gabuan,  por,  nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje? Nuk pash nga ata qe vrapuan dreit dikujt e than 'me fal,  do jap jeten time te me falesh keto gabime' ! Pse ska nga ata qe falin,  dashurojn,  apo edhe nga ata q...
Autori: tringa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes fillon me 23 shtator .vjeshta ne fshat duket shume ndryshe sepse nuk e ka pamjen si ne vere.Natyra merr pammje me ngjyre kafe.Kudo ne barin e njome ka gjethe me ngjyra te ndryshme te cilat kane rene prej pemeve.TE gjithe behen gati per d...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...




Komentet e fundit!

Emri: emri
Email: bifffor@yahoo.com
Komenti: shume mire e ke bere. Te ndjek me postimet qe bem



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com