Data e postimit: 2020-11-04 09:09:08
Lexime: 3318
Perendimi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Perendimi
Autori: Albi Zemani
Shkolla: Gjimnazi Partizani
Klasa: 11-5
Qyteti: Tirane
E-mail: albizemani@yahoo.com


Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te tij blu ne horizont. Si cdo muzg ai filloi ritualin e tij, te vjeter sa vete Toka.
Ndersa rete e pakta perhapeshin, Dielli qe mezi arrinte ti prekte u derdhi bojen e tij te kuqerremte, dhe pjesen e mbetur te paletes e shpalosi mbi tablone e ftohte te qiellit te mbremjes. Ama si kurore e ketij rituali sigurisht qendron fustani i flakte i cili me ngrohtesine e tij mbart te gjithe lodhjen e asaj dite, per ti lene vend nates se qete.
E teksa dritat e para te rruges fillojne te ndizen, shkendijat e fundit te drites shuhen ne horizont, edhe ato pak re e humbin mantelin e tyre, qielli vesh nje pulover te re. Kjo pulover e mbushur plot yje xixellues kopsitet nga nje perle e madhe e ndritshme me emrin Hene. Ne ate çast qe kjo perle del hapur mbi qiellin e erret, me ne fund rituali magjik i perendimit mbaron.

Vepra te ngjashme
Autori: Klea Konci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim desh...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Poezi per perendimin e diellit
Koha kalon,iken,iken e Dielli Shpirti i nates mbizoteron Vajton qielli kur zhduken rete Kur era ngadale i largon Flakeron nje drite aty pas malit Si shigjeta rreze leshon Shigjeta me ngjyre ari Dielli pas kraheve i harron I flakte ky cast i di...
Autori: Brisilda Karanxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Perendimi
Kur vjen perendimi gjithe vendi mbulohet me nje drite te portokallte.Dielli fillon te humbase pak e nga pak e ndersa nata fillon te vije.Kete kohe gjithkund ka qetesi.Femijet lene lojen e kthehen ne shtepi ndersa prinderit kthehen nga puna.Familja mblidhe...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur tere siperfaqen e tokes, e cila kishte marre nje pamje mahnitse me ngjyre ari e bronzi . Athua ku mbeti ai petku i gjelbert ? Ku mbeten kenget e dallendys...
Autori: megi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
shpirtrat binjake kishin ngrire ne nje akullnaje ishin dy zemra te ngjitura dy njerez te pafaj. dashuria jani ishte e thelle sa pafundesia dhe e vjeter sa lashtesia asnje fije drite nuk na prishte edhe pse ne ate vend te ftohte asnje ...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Lule.
Ne mes te fushes une rri, si nje Diell i vogel i kuqerremte. Erdhe ti petalet preke dhe butesine time ne duart tende ndjeve. Ditet me rradhe kalojne, ti vjen gjithmone me shikon, por ngjyrat time fillojne veniten dhe kjo gje ty te trishton. Aj...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mbremja
Dalngadale qielli fillon te erresohet Dielli fshihet nder male Nje ngjyre e erret ne qiell perhapet Hena dhe yjet lozin valle. Cdo gje duket kaq e qete Asnje hap nuk ndihet ne Toke Cdo gje ka zene vendin e vet Valle kur do te agoje? Kur do te ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshire e varfer
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me pere...
Autori: Klara Noku · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim i nje mjedisi ne nje drame timen
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te conin drejt nje vorbulle tanime te pashmangshme.Nje ere e lehte peshperiste ne dritaret e qytetit ,te cilat hapeshin e mbylleshin athua se bisedonin me te.Nje...
Autori: Amra Rakiq · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dahuria ime per ty sa nje oqean i tere !!
Pusi i vetmise Mbaroi, cdo gje mbaroi, fytyra jote u zhduk ne fund te gremines, ne greminen e erret, ne te cilen une nuk mund te shoh, eshte turbull,shume turbull, fytyra jote perrallore, buzeqeshja magjike, syte si oqean, u zhduken si dielli...
Autori: Sen · Lloji: Ese filozofike · Tema: Varferia
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Varferia
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
Autori: s'ka rendesi · Lloji: Tregim · Tema: Duhet t mbrohemi nga minat.
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges p...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ditet me Shi dhe Ditet me Diell
Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre mund te ndjehen dhe njerezit. Mund te jene te merzitur ose te gezuar. Shiu dhe dielli edhe pse jane dy elemente shume te kundert kane nje similaritet, nuk...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com