Data e postimit: 2019-06-04 20:56:37
Lexime: 21072
E ARDHMJA IME
Autori: AMANTIA.D
Lloji: Ese pershkruese
Tema: E ARDHMJA IME
Shkolla: ''HAMZA MUCA''
Klasa: 8
Qyteti: DURRES
E-mail: Email eshte i fshehur!


E ARDHMJA IME
E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet.
Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si nga prinderit tane te cilet duan qe endrra e tyre e mbyllur ne syrtar prej vitesh ta shikojne te realizuar tek pasardhesit e tyre,tek gjysma e tyre me e mire te cilet sakrifikojne per vite me radhe ti ushqejne,ti veshin,ti edukojne dhe ti arsimojnenga ku mund te ngelen te zhgenjyer,sepse ata i kane imapuluar per te zgjedhur nje rruge te cilet ata nuk e kane deshire dhe eshte kthyer ne nje stres per ta.
E gjithe kjo parateze nuk eshte per mua.Tani do te filloj te hartoj mendimet e mia per te ardhmen time ndonse nuk mjaftojne as faqet e nje fletoreje e as librat e nje biblioteke.
Kur kam qene ne nje moshe te vogel me ka rene rrasti te lexoja nje liber shume te bukur i cili me inspiroi shume.Ne ate liber bente fjale per nje vajze e cila kishte nje enderr shume te madhe, te behej doktoreshe,por prinderit e saj nuk donin.Ajo per te realizuar endrren e saj u doli kunder familjes se saj.Ajo u be doktoresha me e mire ne te gjithe Ameriken.
Tani qe po rritem dhe po mendoj per te ardhmen time mendoj se paresore per mua tani eshte mesimi,sepse e ardhmja jone ngjason me nje tullumbace ku mund edhe te mos realizohet, apo te shuhet ajo deshira jone e flakte.Per fatin tim te mire kam 2 prinder te cilet me mbeshtesin ne ate c'ka une kam synim te bej dhe mundohen te me tregojen rrugen e drejte.Une termin''E ARDHMJA IME'' e barazoj me ''SIGURIMI I JETES''.
Nje uragaan mendimesh ka pushtuar koken time ne keto momente.Mendoj ta mbyll me kaq sepse mund te me jepet rasti te shkruuaj prap per te ardhmen time.

Vepra te ngjashme
Autori: Liljana gorani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qeni im
Qeni in quhet rei.Ai eshte nje qen i mrekullueshem i rraces golden retriver(labrador).i mesuar per tu pershtatur mjedisit ku jeton.eshte nje qen ne ngjyre te arte,trupmadh edhe pse eshte 6 muajsh.Ka nje bisht te madh dhe te trashe,pëlqen shume notin,lojr...
Autori: fitore lela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babait tim
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpirtin ...Hap syte , por cte shikoj ,kur nje mjegull e pashpirte me pengon veshtrimin drejt qiellit ...Baba , e ndiej mungesen tende ,si te ishte ajri qe thi...
Autori: Steisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e paprek...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtëpia e ëndrrave të mia
Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasin Zihuatenejo,ndodhet shtëpia ime e ëndrrave.Porsa hap derën e kësaj shtëpie të stërmadhe,që duket sikur nuk ka fund,do ndeshesh me një korridor t...
Autori: Izabela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ne stinen e Dimrit
Jemi ne stinen e Dimrit me acar.Tanime Dimri leshon orteqe bore qe bien mbi shtepi,male,livadhe. Zogjet e malit nuk këndojne me ne keto anë. Nuk ka më barinj qe ti sillnin gjëne e gjallë , zilet e tyre nuk tringëllojn më. -Une me shok/shoqe zyte...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PAQJA
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luft...
Autori: Klea Konci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim desh...
Autori: Endisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pyes gjyshin tim – e pyes per dy kohet..!
I dashur gjyshi im, Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashmes në demokraci. Duhet të ketë qenë e vëeshtirë: kam lexuar shumë që ju hanit një herë në muaj mish, kishit një herë në javë një shishe qum...
Autori: A.N · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjuha shqipe
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur nje komb e humb gjuhen, humb edhe veten” Gjuha është zëri i shpirtit të një kombi. Gjuha jonë shqipe është një ndër gjuhet më të lashta të...
Autori: Diellza Pangjaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gabimet
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht ndodhin sepse askush nuk i do gabimet .Ka shum njerëz qe nervozohen nga gabimet por jo nuk duhet sepse jan pjes e jetes ..Qdo njeri qe nga lindja mund te ...
Autori: Elona Rexhepii · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore siq jane: gjelbrimi i fushave,çelja e luleve dhe fillimi i lulzimit te pemeve.Pra pranvera largon motin e ftohte duke e sjellur nje mot shume te mire me die...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi I Nenes
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane saj ne njenje qe sdo ta ndjesh kurre me ! Nje jete mendoj per ty !! E h moj nene ! Ti qe me dhe jeten ! Me fale lumturine !Nuk me lejove te qaja ! Me rrite...
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...




Komentet e fundit!

Emri: sirma
Email: sirmaam@gmail.com
Komenti:

Emri: ana
Email: anavocaj@mail.com.al
Komenti: e mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com