Data e postimit: 2019-05-22 11:47:02
Lexime: 2667
Historia e nje vajze 9 vjeçare
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com
Lloji: Tregim
Tema: Nje vajz 9 vejcare
Shkolla: Shkender libohova
Klasa: 9B
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Historia e nje vajze 9 vjecare
Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje.
Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndodhur? -Mami i thot : Ka vdekur babi.
Mosss si esht e mundur? Nuk mundem ta besojjjjj jo, me thuaj qe esht nje genjesherr ,thuajeee . Jo! bija ime është e vertet ai ndroj jet . Nuk mundem ta besoj . Si ndodhi?
Ne spital i kishi dhen nje ilac gabim edhe i beri reaksion. Vajza u largua duke qar dhe iku diku large. Derisa aty erdhi 1 djale qe e dinte se ci kishte ndodhur edhe e pyt ! -Mund te,t'ndihmoje ?ME Dukesh shum e merzitur ?
Ajo u pergjigj ,asnj nuk me ndihmon dot ne ket bot . Humba njeriun me te dashur, te jetes time, edhe akoma smund ta besoj . Me duket sikur është ëndërr . Keto jan gjerat e zoti ,nuk kemi c'ti bejem ,duhet te behemi te forte, sepse ai ty te shikon nga lart, ngrije koken lart shiko yjet ,tek nje yll esht babi jot ,qe te shikon.
Si puna jote mka ndodhur edhe mua ,kur isha vetem 3 vjec ,se dija si ishte ,as nuk e njofa ti te pakten e ke njohur ,prandaj mos u merzit . Me ke mua , une me ty do te jem ne cdo moment, cdo nevoj te kesh do te ndihmoj une ,nuk do te le vetem do jem pran teje ne cdo rast . Vajza e pikelluar e falnderoi djalin , ,per ngushellimet dhe premtimet dhe e perqafoj ❤.

Vepra te ngjashme
Autori: To.mi. com · Lloji: Tregim · Tema: Dashuria
Nje vajze dashuron nje djale mirpo ai quhet t dhe ka nje supermarket te madh ata te dy jane ne klasen e nente Por nuk i dihet a e dashuron djali vajzen. Vajza mendon se ai e do pasi i duket se ai e shikon. Cdo dite qe kalon ajo rregullohet cdo dite ben ...
Autori: Anjezzaa Balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: atdheu
mamin time une shume e dua sepse a jo mua me rriti dhe me edukoiii dhe me rriti dhe me sjelli ne kete jeteee une mamin tim e dua me gjithe zemer dhe shpirte mamin tim e kam ne zemerrrrrrrr pra mamin time une shume e dua alloviuuu mamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Jemi ne Angline e vjeter, nje vend ku shkenca ne ate kohe ishte nje nga fushat me te rendesishme te jetes qe do te shenonte zhvillimin e metejshem te njerezimit. Aty, ne qender te Londres, ndodheshin zyrat me te medha te kesaj fushe e prane tyre ndodhej n...
Autori: ERTA MYRTAJ · Lloji: Tregim · Tema: liberi
libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe mesojne.Nga libri marrim shum dituri edukat etj. Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëll...
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: Jozef Roni · Lloji: Tregim · Tema: Humbja e luanve
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.Pese luae po zbrisnin ne lume per te pire uje.Perreth s`kishte mbetur asgje e gjalle.Te gjithankafshet ishin zhdukur.Dy prej luaneve kishin rreth e perqar q...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Vahide Hyseni · Lloji: Tregim · Tema: Cfarē do të beja po te isha arkitekte
Unë po të isha arkitekte do të ndryshoja gjithqka.Do të ndërtoja spitale,fabrika. Në të cilat do të shëroheshin qindra e mijra njerëz dhe në fabrika do të prodhoheshin. Produkte vendore,do ...
Autori: adelina halilaj · Lloji: Tregim · Tema: princesha argjiro
une jam adelina halilaj nga gjakova jam ne klasen e 6 dhe me intereson per tregimin e priceshes argjiro
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: frensis cela · Lloji: Tregim · Tema: shoqeria
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi ne qytet ai atje pa femij te veqel nje vajze e vogel nuk kishte as nje shok.Kur pa dinozaurn e vogel u tremb pak por dinnozauri i tha se nuk bente keq.Qe at...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com