Data e postimit: 2019-01-27 18:38:09
Lexime: 4715
Sfida ime
Autori: Endrina Hajdini
Lloji: Hartim
Tema: Të jesh inspirim
Shkolla: Abdullah Tahiri
Klasa: I
Qyteti: Gjilan-Malishevë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj këtë emër duke iu ndihmuar njerëzve dhe duke dhënë maksimumin tim pa marrë parasysh të ardhmen me rreziqet që më presin . Nga jashtë duket një profesion i lehtë ama beso nuk është . Do të thotë të kesh jetën e dikujt në duart e tua . Ta ndiesh dhimbjen e tij në trupin tënd ; e jo ta shikosh me dhembshuri koti . Si e vogël më kujtohet kur shikoja dhe ëndërroja të bëhem e tillë .Atëherë kisha këtë ëndërr , të bëhesha mjeke dhe më dukej fare e thjeshtë : mësim , lumturi , durim . I thoja vetes : Mund ta arrij ..! Por tani që po shkoj në këta hapa , që zgjodha mu këtë rrugë kuptova se nuk është e lehtë sa mendoja.E zgjodha këtë profesion me shpresën se një ditë do arrij të jem vetvetja , të arrij atë që dua synimin tim . E dini se do na presin sfida të vështira e nganjëherë nga këto sfida inspirohemi . Sfida e madhe që më shtyri ta zgjedh këtë profesion ishte sëmundja e një të afërmi tim . Ai luftonte me një sëmundje mjaft të rëndë , më e keqja ishte në luftë me veten e tij me personalitetin e tij dhe kur unë e shihja në atë gjendje çdo ditë i thoja vetes se unë do bëhem shkak që kjo sëmundje idiote nuk do ta mbyt askënd tjetër , nuk do shuajë ëndrrat dhe të ardhmen e të tjerëve . Por atëherë isha e bindur paksa . Do luftoj me gjithë fuqinë time edhe nëse nuk do të jem në gjendje që ta bëj këtë mjaftueshëm , mjafton kënaqësia dhe sinqeriteti im . Do bëhem shkak që dikush të më falenderohet një ditë mua që i kam shpëtuar jetën . Do të studioj fort , të marrë diplomën të kem një të ardhme të ndritur dhe në fund do jem edhe unë inspirim për dikë . Kot nuk thuhet ''Shpëto një jetë ti je hero , shpëto disa jetë ti je doktor'' .

Vepra te ngjashme
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: eri GaxHo · Lloji: Hartim · Tema: Imagjinata
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime... Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri, tak tak,,trokas ne imagjinaten time ... mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen... po i...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja
Tema: REPORTAZH Tema: Udhetim ne Hotolisht I vogel dhe i panjohur gjendet ne Shqiperine e mesme Hotolishti.I rrethuar nga mali gjithnje i gjelber “Shebenik-u”. Me tej, mu ne mes te fshatit ,rrjedh Shkumbini,lumi qe ndan dy dialekte...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla eshte dritarja e Jetes
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision nga Zoti i Madherueshem. Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren her e disa tani pershendeten. Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por ...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: Haris · Lloji: Hartim · Tema: Kujtime
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap bente ateher si per cudi ngjasonte me diten e sotme. U fut ne jeten diten time me nje shpejtesi marramendese dhe e ktheu veten e tij ne spektrin e mendimeve...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: anjeza · Lloji: Hartim · Tema: ylli
tjeter yll eshte ne klase te pare moter e ka hanen baba e ka qiellin. une e njoh nje tjeter yll eshte ne kl te pare. shtepi ka atje ne pyll i fundi ne ditar yll more yll atje lart ne pyll ne sot po kendojme e zemrat igezojme
Autori: Elona Alushani · Lloji: Hartim · Tema: Deshira e Vitit 2013
Deshira e vitit 2013 esht qe ky vit te jet i mbar she i bukur te mos ket probleme te jemi njerz me shum te mesojn nxenesat dhe shteti yn kosova te behet me i bukur se qe esht andaj shpresoj qe te jet keshtu.
Autori: XHESIKA HARUNAJ · Lloji: Hartim · Tema: RESPEKTI
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu. Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke ...
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: Antonela Tafilaj · Lloji: Hartim · Tema: Universi
Ne kupen qiellore te nates yjet duken te fiksuara ne vendet e tyre, ato rrotullohen ne qiell ne menyre kaq te pa ndryshueshme sa ne kohet e lashta perdoreshin per te matur kohen. Megjithate planetet jane ndryshe, jane me enigmatike. Ato rreshjasin ngadale...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: alba meca · Lloji: Hartim · Tema: librat
Libri eshte prej letre te holle por ai ka nje fuqi te jashtezakonshme, ai mund ta ngreje njeriun ne majat me te larta te fantazise e te shkences. Cdo liber qe lexojme na hap nje porte te panjohur me pare. nepermjet librave ne mund te fluturojme si ne nje ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com