Data e postimit: 2015-11-16 21:49:51
Lexime: 8044
Atdheu im
Lloji: Hartim
Tema: Atdheu
Autori: Blendi Bajraktari
Shkolla: Iliria
Klasa: 6/1
Qyteti: Prishtine
E-mail: blendi-p@live.com


Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u lindem u rritem vetem e vetem per herote tone.SKENDERBE,ISMAIL,ketu na bete vendin te shenjte te cmueshem.Atdheu im vend qe s'shitet kurre s'vendesohet.ATDHE te dua

Vepra te ngjashme
Autori: Rijona Beka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
Ese:Atdheu Fjala me e mire per mua eshte fjala:atdhe. une jam krenare qe kam atdhe Kosoven. Une nuk di dhe aq shume fjale ta zavendezoje fjalen atdhe vetem me nje fjal ajo fjale eshte fjala jet. Une e dua dhe do ta dua atdheuatdheun tim Kosoven
Autori: anisa · Lloji: Poezi kolone · Tema: atdheu
atdheu im je ti jeta ime je ti nena ime je vetem ti pa ty nuk ka dashuri ne ty gjithmone do te te mbrojme o atdhe ti je nena jone sa ketu atje pa ty jeta ska kuptim se ti je thesari im atdheu im i vyer kto pika loti jan per ty atdheu im i rremb...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: vjersha per atdheun
ATDHE Gerxhe ngado ku shkel Ku je, o Atdheu im? Vetem gerxhin tend dua te ndjej Mes gerxhesh ketu ne mergim! Ne token qe duket e njejte Rremoj e rremoj si i mar' Te ndjej eren e dheut te shenjte Eren e gerxhit shqiptar! Vazhdoj e vazhdoj ke...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: bela · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
O atdhe i dashur atdhe Je me i bukuri mbi ket dhe Je nje qiell me re plot Je nje diell qe s'shuhet dot Sa i bukur je atdhe Si nje shi qe bie mbi dhe Mendja dhe zemra jane me ty Do na mbetet gjithmone aty Ne jemi bijet e vendit Ne jemi si pik...
Autori: albi · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urta
Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le. Shqipe Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S...
Autori: marina xhemali · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdhedashuria
Qe i vogel jam larguar por ty ste kam harruar Malli per ty kurre s'ka shterur Zemra per ty gjithmone me ka dhembur Per ty atdhe fiset tona kane luftuar, per te te mbrojtur, se dashuria per ty s'ka per te mbaruar Bukuria jote s'ka fjale per tu pers...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Ilirjada Bendo · Lloji: Poezi lirike · Tema: Skenderbeu
Skenderbe,o Skenderbe, ti luftove per atdhe, ne beteje guxim e trimeri tregove, trojet shqiptare i clirove. Bijte e shqipes i udhehoqe, trimerite tuaja ishin te pashoqe, per ju atdheu ishte shume i shtrenjte, ju ishit gati te paguanit me jete.
Autori: Fabiana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
"O malet e Shqiperise, dhe ju o lisat e gjate, fushat e gjera me lule, qe ju kam ndermend dite e nate." "Shqiperi, moj nena ime, ndonese jam i merguar, dashurine per ty, zemra kurre s'e ka harruar." Shqiperi, atdheu im i dashur, ti je si nje lule ...
Autori: Leticia Maze · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
O atdhe frymezimi im ti me je Sot po shkruaj nje poezi Keto vargje t'i kushtoj ty O atdhe zonje e rende Te paret tane fort per ty kane luftuar Male e fusha kane zaptuar Ne drite koken ty te ta nxjerrin Gjurmet e turqve me luft t'i percjellin ...
Autori: El.K · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28-29 nentori
Gjendemi ne kete dite te madhe ku memedheu Jone u clirua.Kaluam shume vuajtje,brenga po ne fund ne fituam Fituam nga varesia e armikut e u beme te pavarur.Fituam nga mbeshtetja une sepse ne kurre nuk u ndame. Fituam nga guximi yne sepse syri yne kurre nu...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Fjale te urta · Tema: atdheun
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S.Frashëri Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i ven...
Autori: Meliora Veliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me intereson nese je nje vend i vogel apo i varfer.Nuk merzitem nese nuk je Paris apo Nju Jork.Nuk merzitem nese nuk ke gradacela apo kulla gjigande.Une kreno...




Komentet e fundit!

Emri: Xhylsime
Email: Babaroka@Gmail.com
Komenti: Palidhje oj bullic:

Emri: i squti
Email: isquti@gmail.com
Komenti: mund te ishte edhe ma mir i jap 2-3 yje varet niveli dhe mosha tani

Emri: karstriot
Email: jo_4@hotmail.com
Komenti: oj e mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com