Data e postimit: 2015-11-23 16:09:04
Lexime: 14581
Alfabeti yne i shtrenjte
Lloji: Hartim
Tema: Dita e alfabetit
Autori: Jasin Jakupi
Shkolla: e mesme "CVETAN DIMOV"
Klasa: viti i 1
Qyteti: Shkup-Maqedoni
E-mail: jasin_j@live.com


Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e derri me sot jane 107 vjet qe ne e festojme diten e alfabetit.Te gjithe ato shkronja qe jane ne alfabet kane vleren e vet.Po te mos ishte krijuar alfabeti ate dite,ne sot nuk do te kishim mesuar gjuhen tone te shtrenjte,te mire,te bukur e te dlire,por do te mesonim ndonje gjuhe te huaj.duhet te ja dime vleren alfabetit tone se per te ardhur deri te krijimi kane sakrifiku shume gjera,ndohta kane sakrifiku edhe jeten e tyreqe ne te mesojme sa me lehte e sa me mire.por ne sot e kemi shume lehte te mesojme dhe ne nuk mesojme qe te perparojme edhe me shume,duhet kujtuar se ne cfare gjendje kane mesuar populli me heret kur nuk ishte mesimi kaq lehte sikur sot.Algfabeti jone ka 36 shkronja nder te cilat 7 jane zanore dhe 29 bashketingellore.Edhe njehere po permendi se duhet te mesojme edhe tia dijme vleren edhe me shume alfabetit.

Vepra te ngjashme
Autori: gizem said · Lloji: Hartim · Tema: alfabeti
Me knaqesi te madhe dot te shprehem dhe shkruaj duke i perdorur shkronjat e alfabetit te gjuhes shqipe.Prej 14 nentor i vitit 1908 deri me 22.11 u mbajt kongresi i alfebetit te shqipes.Ne kongresin e alfabetit te gjuhes shqipe moren pjese 32 delegate.Disa...
Autori: TENZI AHMETI · Lloji: Hartim · Tema: ATDHEU
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 NENTORI. 28 NENTORI është nje nder festat me te vlefshme per te gjithe shqiptaret ane e mbane botes. Kjo feste as nuk eshte e dhuruar,e as nuk eshte e f...
Autori: Redon Tateshi klasa e VI - Struge · Lloji: Hartim · Tema: 22 Nentori - Dita e Alfabetit
Gjuha jone gjuhe bilbilash Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla - Shoqeria !
- Ne ankohemi per shkollen , por ne fakt aty kalojme vitet me te bukura te jetes tone , dhe kjo eshte fale shoqerise. Une ketu do te vazhdoj me presje e jo me pike sepse shkolla dhe shoqeria jane dy gjera shume me vlere . Dhe ne nuk duhet ti humbasim asnj...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: Lion Braka · Lloji: Poezi personale · Tema: 8 marsi
8 marsi si njeri pa shpirt, eshte ai njeri, qe nuk ia di vleren, nenes se tij. kur flet ajo, hesht edhe guri, po ashtu buron edhe me ngadal uji. kujdeset per ne, sikur ta kishte per detyre, na udhezon dhe na thot, te mesojme me...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te mesojme
Mesimi ? Valle qka dime ne sot posaqerisht nxensit per mesimin? Asgje.Kjo eshte pergjigja qe nuk dime asgje.Mesimi eshte lere anash qe kur hyri kompjuteri ne shtepite tona ,ne qytetet tona por me se shumti per shume femije anekend u be simpatizues qe p...
Autori: JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI · Lloji: Analize letrare · Tema: ESE
ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen perpara nuk u lejohej njerve qe te mesonin ne gjuhen shqipe por vetem gjuhen turke.ghuha shqipe na jep knaqesin e te jetuarit,sepse kur flasim shqip esh...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...
Autori: elena.L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja
shoqja ose shoku eshte gjeja me e vlefshme qe ne kemi.Shoku i mire gjithnje te gjindet ne dite te veshtir.Po ashtu me ka ndodhur dhe mua,nje dite isha vetem dhe isha ne nje dite te veshtire nuk dija se si ti zgjidhja disa detyra por pastaj erdhi shoqja im...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...




Komentet e fundit!

Emri: AlbKs
Email: ALBKS@gmail.com
Komenti: Jo eshte ese shume e bukur vetem se e shkurter

Emri: ABABABABA
Email: ABABBAB@yahoo.com
Komenti: KOT KOT KOT KOT



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com