Data e postimit: 2013-11-14 17:28:29
Lexime: 8839
vjeshta
Lloji: Hartim
Tema: atdheu
Autori: jonida elezi
Shkolla: mosha
Klasa: 8
Qyteti: gostivar
E-mail: ylleza_mustafi@gmail.com


ah sa e prisja kete dite.ditet me ere ,ditet me shi..tash pothuajse ngjyra e verdhe e vjeshtes e kaploi vendin tim.me bukurite e saj ajoerdhi te ne.sot u bene dy muaj qe jena ne stinen e vjeshtes .nata u zgjat e dita u shkurtua.
e gjith gjelberia qe ishte ne pranvere tani u kthye ne nje natyre te verdhe .gjethet e verdha po bien dal nga dal.ererat shiu dhe rete kapluan qiellin e kaltert .zogjt me nuk jan ne vendin tone.ato u larguan duke na thene mirupafshim shihemi ne pranvere.

Vepra te ngjashme
Autori: Berat Zenuni · Lloji: Hartim · Tema: Vjeshta
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor. Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla, Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rr...
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Kater stinet e vitit
Heret ne mengjes {PRANVERA} trokiti dhe u hap dera zgjohuni...zgjohuni se na erdhi pranvera. Ne vendin tone lulet sapo celin kane plot arome ato celin si perhere si cdo vit ne pranvere. Ne cdo lule nuhasim petalet dhe bucasi...
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Duke folur e duke qeshur papritur filloi nje vetetim nje shi i bukur te gjith te mahnitur flisnim se qfar ndodhi e mua mu kujtua uaa sot eshte dita e stines se ngjyrave sot eshte dita e vjeshtes .Shiu krionte tingujt e pianos e me dukej vetja sikur isha n...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: melisa mamurani · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
shkolla ku une studioje eshte nje ndertese 2 kateshe me ngjyragru dhe bardhe. E rrethuar nga hekura rrethues pergjate gjithe pjeses qe ndodhet perball saj. Nje oborr i madh me disa peme ndoher perballe saj. Gjate stines se vjeshtes oborri i shkolles nga...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e arte
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e vjeshtes
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: Ergisa Ndregjoni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pranvera dhe Dimri
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte po aq interesante.Pranvere moj pranvere,ti qe na lulezon zemrat tona.Mbushet vendi me blerim.Vjen ngrohtesia qe na ka munguar per 3 muaj rresht gjate dim...
Autori: Erona Guri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...




Komentet e fundit!

Emri: ismail
Email: osm.meli1234@hotmail.com
Komenti: wauw bravo te lumt

Emri: valdete imeri
Email: valdete.imeri@live.com
Komenti: brw 5 e morra ne hartim

Emri: Anila
Email: anila.2003@live.com
Komenti: te duaaa shum veq vazhdooo te dua sa malettt shpirttttt

Emri: Agnesa
Email: agnesa.nesa@hotmail.com
Komenti: shum mir e duaa shum vazhdooo te lumt veq vazhdo t

Emri: jonida elezi
Email: ylleza_mustafi@gmail.com
Komenti: vepra e shkruar ka te beje me natyren .eshte nje t regim i shkurte po ka shume dijeni mbrenda tij.ne kete veper pershkruhet bukura e vjeshtes gjalleria ngjyra dhe vecorite e saj.shpresoj ta pelqeni!!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com