Data e postimit: 2012-11-29 06:24:22
Lexime: 4578
kur ne vlore ngrihej flamuri
Foto
Lloji: Hartim
Tema: flamuri
Autori: anjezzaa balidemja
Shkolla: xhaver nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: anjezzaa@hotmail.com


nenteqind e dymbedhjete,
shqiponj e vogel me halle,
ngriti kryet perpjete,
s perfilli mbreter e krajle.


mjeker bardhi,
faqe ndritur me gezim e lot ne sy,
kur vu buzen te flamuri,
uroi nenen shqiperi.


ta gezofsh e mbash per jete,
simbolin e trimerise,
vdekja o djem eshte e lehte,
kur ia fal jeten lirise

evropa le ta degjoje,
shqipja sbehet mish per top,
sofra ku luhet bixhozi,
eshte bujare per te zote.


burrat me balla ne supe,
vallen dridhnin gjer te gjuri,
kenga merr evropen tutje,
ne vlore ngrihej flamuri.

Vepra te ngjashme
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: flamuri jone
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyre e kuqe eshte gjaku i shume trimave. dhe simboli i lirise ja ky eshte flamuri i shqiperise. po me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemaili ngriti fl...
Autori: ela · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 nentori
28 nentori Ne 28 Nentoru u ngrit flamuri ne Vlore moter Marigoja beri qendisjen me dore Ismail Qemali flamurin e ngriti ne 28Nentor Isa boledinin priti festojme ane e kend pleq e te rinj 1 flamur valon kosov e Shqiperi prandaj dhe ne shkolla fes...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Flamuri kuq e zi Me shqiponjen dykrenare Me 28 Nëntor Erdhi pavarsia e Shqiptarisë Valon i bukur flamuri kuq e zi Ne trojet arbërore Sjell lumtur...
Autori: astrit mingomataj · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: atdheu
Dy data te shkruara me germa ari Dy data te shkruara me gjak shqiptari Dy data qe historia si harron Dy data qe shqiptari me shume I kujton Shpesh me tregon gjyshi ne vlore Se si u ngrit flamuri me shqiponj Viti 1912 se bashkull me Ismalin do kujto...
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Ndeshja e futbollit
Dashuria e madhe per flamurin disa njerez i beri te vuajne e disa te copetojna koken jeten e tyre per Shqiperi ta shuajne. Nje ndeshje futbolli shume bukur filloi derisa flamuri ne kete vend filloi te valoj ku gjithe lojen e ndaloj. Disa te p...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per flamurin
28 Nentori Flamuri Valon flamuri ne kosovë Shqiponja me dy krena Flamuri kuq e zi N'Kosoven e lir Rinija sot n'kosov Jan shum te lir Edhe si e derdhen gjakun Si lumi qe buron Se harron Kosova pergjithmon Shum shtete te botes U munduan e...
Autori: Eqerem Nazif · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Tragjedia e Otrantos (1997)
Shqiperi o Shqiperi C'kohe po jeton ti? Plot me halle anarshi. Thote deti duke qare, Obobo C'tmerr kam pare. Nje anije me gra femije Ne fund te detit eshte perpire. S'kam faj une thote deti, Dikush tjeter njerezit nxiti. A moj Vlore, moj Vlore kr...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi per Flamurin Shqiptar
"Flamuri Kuq e Zi" O Flamur kuq e zi , qe valevitesh ne liri, Shqiponja mbi Shqiperi fluturon duke na thene se ne pavaresine GEZOJME O flamur o simbol i bekuar Per shume vite ajo liri na kishte munguar Lot nenash, gjak trimash toka i ...
Autori: Esra · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes. 28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare. Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...
Autori: Fatlinda Bici · Lloji: Poezi lirike · Tema: clirimi i Shqiperise
70vjetori i clirimit te Shqiperise Ishte si nje kthim ne diten e lirise Shume trima luftetare jeten e flijuan Shume atdhetare per atdheun u shuan Pikoi loti nenes,pikoi loti fmis Pikoi loti gruas,pikoi loti vllaznis U mbulua vendi me gjak trimeror ...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: reuda hajrullahu klasa 4 3 msuesia age gjonaj · Lloji: Analize letrare · Tema: 28 netori
28 netori 28netori nje, dit e shnuar. fes e madhe ne vlor te gjith me flamui ne duar. e gjith bota , te na ket zili. per te bukurn, shqipri. nuk horrohe , deshmort qe u. fliuan per shipri motr marigona e qndisi flamuri qe ...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Poezi lirike · Tema: Druri i lirise
Une kosovar i vogel, flas me shpirtin tim, kerkoj paqe e lumturi, ne Presheve e ne Prishtine. Kerkoje fusha me blerime, kenge e lule plot, Mitrovicen nen...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com