Data e postimit: 2018-12-14 21:44:53
Lexime: 21848
Emigrimi
Autori: Artion Brahimi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Emigracioni ne Shqiperi
Shkolla: Gjimnazi Fushe-Arrez
Klasa: XIIB
Qyteti: Fushe-Arrez
E-mail: Email eshte i fshehur!


E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptaret e kane bere qe nga renia e sistemit. Emigrimi per rinine shihet si shprese per nje te ardhme me te sigurt. Nje e ardhme qe supozohet se nuk mund te vazhdohet ne Shqiperi.
Deshira e te rinjve per te ikur eshte rritur aq shume sa dhe fitimet e grupeve te ndryshme kontrabandiste qe dergojne emigrante ne kembim te nje sasie parash.
E keni vene re se numri i te rinjve qe aplikojne ne Llotarine Amerikane eshte rritur me njeqindfish?! Epo, te gjithe po kerkojne nje menyre per te ikur. Dhe kjo deshire largimi gjendet tek te gjithe ne.
E keni pyetur veten valle, se per cfare eshte gjithe kjo deshire?! Mos ndoshta eshte nga papunesia, nga varferia apo thjeshte nga ideja e te pasurit te nje te ardhmeje me te sigurt.
Por asnjera nga keto nuk ka rendesi. Rendesi ka qe te qendrojme ne Shqiperi dhe vendi te zhvillohet nga vete ne, rinia. Te bejme ate, per te cilen ne 28 vite tranzicioni eshte lene ne harrese. Ta bejme Shqiperine si gjithe Evropa. Ta kthejme vendin meme ne nje vend mundesish, ne nje vend ku jetohet dhe ne nje vend te sigurt. Ne nje vend ku qytetari shpreh kenaqesi per jeten qe ka. Ne nje vend ku nuk ka papunesi apo varferi, por ka mireqenie per gjithesecilin prej nesh. Por me e rendesishmja eshte ta kthejme Shqiperine ne nje vend qe do ta kete zili bota mbare. Tani eshte koha e ndryshimit dhe jo e largimit.Eshte koha te jemi qytetare te denje ne nje Shqiperi te evropianizuar.

Vepra te ngjashme
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kur rrojn prinderit nderoj kur vdesin kujtoj
Te fillosh te shkruash per prindrit thellsia e shpirtit esht e lumtur nuk do te mund te paguaja as me thesaret me te qmuar ato te mira qe mi kan bere prindrit e mi ne jemi femij dhe si kuptojm mire ata shumicen e rasteve ata na japin keshilla te cilat ne ...
Autori: klevi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra. Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse...
Autori: blerta aliraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dija
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e veshtire pasi gjate kesaj kohe nuk do te jem me brenda qytetit tim,por dicka eshte e sigurt,gjimnazi do te me sherbej shume pasi do te marr njohuri te reja dhe...
Autori: Gabriela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 70 vjet clirim
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportistet shqiptar.Jam krenar qe jam SHQIPETAR SHQIPERIA E SHQIPTARVE............
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: anairis · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Te erdhi dita shqiperi ,një ditë që e kemi pritur prej shumë kohësh . Do te festojme per ty sepse ti bere qe te kemi mish te pjekur.pune e madhe se tu dogjen vetullat dhe qerpiket ti s'pyet per rrezikun ndaj hap nje goldenigell, kuq e zi shqiptaria....
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mesuesi
mesuesi im i dashur ty do te kujtoj gjithmon ........ti do te qendrosh gjithmon ne zemrat tona sot ishte 7 marsi i fundit me ty ne te gjith nxenesit ate dit kishim qen edhe te gezuar por edhe te pikelluar qe ishte nje dit e fundit qe do ta festojm me ...
Autori: Samuel Osmani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Legjendat
Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. Me kalimin e kohes njerezit kuptuan si t e merreshin vesh dhe ky ishte hapi i pare drejt nje te ardhme plot letersi e fantazi Kur njerezit filluan te k...
Autori: Kelima Kotarja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A realizohet nje enderr e cila nk ka baze reale?
Ese! Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra... Shumica e njerezve bejen te pamunduren duke provuar per ta khyer ate ne realitet!! Po nese nje njeri do te donte te bente realitetnje enderr e cila nuk ka per baze asgje ...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vogÃ...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese libri apo interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mungesa e misticizmit tek zhanri historik ne letersi
Misteri, ai element qe i jep jete letersise ne parim, eshte gjithashtu pothuajse inekzistent ne disa rryma te ketij arti. Shkrimet e tipit romance, fantazi, triller e horror e kane mistiken baze te tyren. Sidoqofte nje rryme e ka kete tipar krejtesisht te...




Komentet e fundit!

Emri: vhjuuu
Email: vhftfyfjftuth@gmail.com
Komenti: ishte e mire mendoj

Emri: vhjuuu
Email: vhftfyfjftuth@gmail.com
Komenti: ishte e mire mendoj



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com