Data e postimit: 2018-10-05 06:39:44
Lexime: 14480
Me mire i forte apo i zgjuar ?
Autori: xxxxxx
Lloji: Ese argumentuese
Tema: forca fizike dhe ajo mendore
Shkolla: xxxxxx
Klasa: xxxxx
Qyteti: xxxxx
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre. Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te perballosh shume mir jeten.Kemi perpara 2 persona njeri perfaqeson forcen ndersa tjetrin zgjuarsine dhe jemi perballe nje zgjedhjeje.kjo tregon se cilet duam t jemi ne te fortet apo te zgjuarit.Imagjinoj dhe them me vetese po te zgjedh forcen askush nuk ka guxim te me shqetesoje . Po te zgjedh zgjuarsine mund te mposht cdokend me metodat e mia gjeniale.Reflektoj me veten time dhe them se forcen mund ta gjej kurdohere ndersa zgjuarsia eshte dicka rutine qe duhet te na ndjeke perhere ne sdo moment te jetes.

Vepra te ngjashme
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
Autori: Lavi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telfoni
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe perdoret nga te gjitha moshat por vecanterisht nga femijet.Per mendimin Tim femijet nuk duhet te jene aq te apasionuar pas tij sepse ka pasoja negative.Tele...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Koncept personal për botën e politikës
Njerëzimi që prej fillimit te kohërave ka krijuar ato që kanë sjelle fatkeqësite e tij më të mëdha. Janë bërë te flaktë pas asaj që kanë krijuar, pa menduar se si do te perfundonte. Jemi po aq te ndryshëm sa dhe te ngjashëm. E kemi sulmua...
Autori: Lina koka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Identitet
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jeto...
Autori: rudi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: babai
babi nje ze ! nje veshtrim ! nje ndjenje! nje frike! nje pyetje! si do jetoj une keshu? si do jetoj une pa zerin e tij.. si mud ta shoh fotografine e tij kur nuk e kam pasur kurr prane kur e dua...per te me thene ...
Autori: bledi islami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ne sport
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen institucionet forcat e rendit shoqerit sportive dhe vete qytetaret.Unemendoj se dhuna ne sport eshte per tu denuar ne cdo rast dhe me cdo forme.Dhuna demton ndeshj...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigracioni ne Shqiperi
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptar...
Autori: ardijona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: melodija e fjalve të nënës
Mami e bukur Shpirti im, Shumë të dua Dielli im. 2. Bashkë me babin Të pres te dera, Kur del ti Sikur vjen vera. 3.jam e vogël skam fuqi por kam zemr që të don ty.
Autori: MELISA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BARAZIA
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
Autori: elda mustafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nëna. "Ështe gjeja me e vlershme per, mua po se ashtu edhe per te tjeret Sepse ajo kujdeset per ne shum na meson na edukon Ajoo esht gjeja me e vlershme per mu kur nje dit Edhe ne do te behemi prinder si pindrit tan dhe Ne duhet ti edukujm femij...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje shkrim per dike
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina bardhë e zi e dimrit. Dita ditës, klima po ngrohej e thahej sa më shume. Pasi peisazhi, sa vinte e zbukurohej me teper , pasi vete stina e praneveres n...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese libri apo interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...




Komentet e fundit!

Emri: xboy
Email: xxxxxboy61@gmail.com
Komenti: shume e vrt dhe e bukur

Emri: argjira ajeti
Email: arxhiraajeti@gmail.com
Komenti:

Emri: irini
Email: ionutdumitrascu2017@hotmail.com
Komenti:

Emri: Ardi
Email: Ardi.malci@gmail.com
Komenti: Kjo eshte e vertet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com