Data e postimit: 2012-11-12 16:57:14
Lexime: 4710
poezi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: te dua
Autori: sadete
Shkolla: AAB
Klasa: VITI I PARE AKADEMIK
Qyteti: gjakove
E-mail: bjondina_2012@zbavitu.net


TE DUA
TE DESHA PA KUSHT
TE DESHA PA KOMPROMIS
TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM
TE DESHA SIQ ISHE PA NDRYSHIM
TE ME NGULE THIKEN
ME FALE ZHGENJIM
DASHURIA E VITEVE NE QASTE U KTHYE NE URREJTJE
STE DUA VETEM TE URREJ PER VITET E HUMBURA

Vepra te ngjashme
Autori: LORIDANA BUSHI · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DASHURIA
Te desha ty ti me shkaterrove, nje dhimbje te re mua me mesove. Dhimbja ka mall lot edhe merzi, kete do e kujtoj dhimbje Per dashuri. Lotet me pikojne mua vetem per ty sepse dashuria eshte lum, e mua po me mbyt. Nje gje do te tregoj e k...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Un jam...
Shiko,desha te prezantohem,un jam nje vajz e dashuruar ne nje person Desha te ju thoja,gjith tregimet,poezit,eset,dashurie,e gjithqka tjeter ne lidhje me dashuri me autorin "My Love" Jam un,deri tani i kam 2 poezi "Dashuria e pare nuk harrohet!"dhe"No...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Kosovës Oj Kosovë kreshnike Oj Kosovë bujare Për ty e dhanë jetën Bijë,e bija shqiptare Që të deshën më shumë se vetën Sakrifikuan familjen dhe vetën Se deshën Robrinë Luftuan Lirinë Për KosovÃ...
Autori: Une · Lloji: Leter · Tema: Dashuria jon e perfunduar pa arsye
Kjo jam une. E mbudhur me gabime dhe fatkeqësi. Eh nk kam çfare ti bej fatit tim. Fundja fundit nuk e kam shkruar vet. Po ta kisha unë në dorë jeten time, ti do ishe ende krah meje. Vertet do isha duke genjyer ende prinderit, por kur isha krah teje u...
Autori: krista · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuri
Me fal qe te desha Me fal qe te dua Me fal qe une jam pa ty E me fal qe ti je pa mua Me fal qe te mendoj Me fal qe te harroj Por une pa ty nuk mund te jetoj
Autori: Ensild · Lloji: Poezi lirike · Tema: Sjellja jone ndaj natyres
Ne pyll une hyra, s'kerkoja gje, kur brenda u futa, cudi m'u be. Nen hije pashe, nje lule te blerte, si yll ndriste, ish plot me ere! Ta kepusja kur desha, nga une u kthye: "Qe une te vyshkem ti po me shqyen!" Me rrenje e nxora, e mora ...
Autori: Hazret Hysenukaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nene
Nene shume te desha shume te dua. ti gjeja ti je ajo qe kam me ecmuar ti je ajo qe kam enderruar ti je ajo qe te kam zbukuruar ti je tyrbe per tu falur ti je ajo qe kam per te me ndalur tije ajo qe te dua dhe do te ...
Autori: Bahw · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Romantike
Pse? Sa vite kam pritur! Sa vite kam bërtitur! Si Dhelper ke ikur, Si se paskam ditur. Pse nuk me flet moj Perëndesh? Pse ke ikur moj Hyjnesh? Do të rroje me mua si Mbretnesh, Do të kishim një Princesh. Sod të pashë Në Rrugë...
Autori: andreina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: per te gjithe ata qe kane ndjenja...
cdo gje te bukur e dua, te mirat i dua pamase, por rrob te behem nuk dua, se Shpirtin nuk dua ta vrase. S'desha dhe kurre se ngacmova, e kisha ne mbrojtje cdohere per Shpirtin nuk ish si mendova kur befas trokiti ne dere. Uh!Sa i rende ish q...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
Autori: Bahe · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuri
Mos më harro!! Ku je zhdukur oj perendesh? Që nuk ti shoh ata dy sy!! Të i biem sytë ndesh, E të them sa te dua ty. Të të them një fjalë që skam guxim! Ajo fjalë kaq pa kuptim për disa, Po per mua, Per mua jeten ma ka marr. ...
Autori: Ardian · Lloji: Thenie · Tema: Sa lehtë e sa vështirë
Sa lehtë e sa vështirë Sa lehte isha ne realitet e sa veshtire u dorzova nga gjerat i desha shume, u gjeta ne nje thellesi e cila nuk kishte dalje. U perballova shume here me mendimet qe me kalonin ne cdo cast, cdo mengjes qe u zgjoesha e pyeta ve...
Autori: bleona duraj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: rastesisht
rastesisht te njoha ty ende te kujtoj takimi e par do te mbetet i paharruar rastesisht te dashurova ty fillova te jetoj e lumtur e dashuruar rastesisht vendosa te harroj ty por nuk te kam harruar ndaj vendosa te pres je strukur ne thellsin e spirtit tim n...
Autori: rediola · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
Nje portret nenes desha ti dhuroj, por se di mire c'duhet te vizatoj? Bojat nuk ngjyrosin,pena nuk leviz fleta e bardhe s'eshte bere fare pis... Pas pak pena dicka vizatoi dy sy s'i diamante ja ku filloi, Me pas floket si ujevare edhe vetul...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com