Data e postimit: 2018-10-04 17:40:48
Lexime: 28362
Shoqëria
Autori: Elvana
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shoqëria qe kalojm veshtirsit se bashku dhe ndajm momentet e bukura dhe te kqija së bashku
Shkolla: Naim frasher
Klasa: 9
Qyteti: Prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te kesh qdo gjë ne jet. Shoqeria te perkrah ne qdo hap te jetes tende. Ne kete qe po shkruaj un dua te jem falenderuese per gjith keto vite me radh shoqerin time qe ishte me mua ne qdo moment dua tju falenderohem ne 100 mënyra.Fjala shoqëri eshte shum e leht te thuhet, ehpo shume veshtir te gjesh nje shoqeri te vertet. Prandaj mbajeni shoqerin tuaj asnjeher mos e lejoni qe ajo shoqeri te shkatrrohet eshte ajo qe te kupton ne shum gjera.

Vepra te ngjashme
Autori: emily · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ekskursioni me i bukur
Vitin e kaluar shkuam ne nje ekskursion shume te bukur qe s'mund te harrohet lehte.Ne planifikuam qe te shkonim ne Tiran atje do te shkonim te Cineplex pra te kinemaja me pas te blur dhe te city park.Ne u nisem ne oren 8:00,rruga ishte e gjate por ne e ka...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qeni im
Qeni in quhet rei.Ai eshte nje qen i mrekullueshem i rraces golden retriver(labrador).i mesuar per tu pershtatur mjedisit ku jeton.eshte nje qen ne ngjyre te arte,trupmadh edhe pse eshte 6 muajsh.Ka nje bisht te madh dhe te trashe,pëlqen shume notin,lojr...
Autori: armira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe...
Autori: kika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per 28 nentorin
Sot qielli eshte me ndryshe po kendon cdo dallendyshe. Nje freski zemren ma freskon per ty toke qe po ndricon.. Sa bukur dukesh sot Shqiperi, e veshur kuq e zi.. Gjithe vendi po shendrit sa me mall kete dite e kemi prit. Nga shume vende te bo...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...
Autori: kristofer kalaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: krenar
SHPREHJEN KRENAR SI NJE SHQIPTAR E KANE PERDORUR FRANCEZET QE NE MESJETE,POR JEHONA E KESAJ KRENARIE KA QENE I PERHAPUR ME PARE.NE FILLIMET E SHEKULLIT TE KALUAR KY TIPAR ISHTE BERE AQ I NJOHUR,SA TE HUAJT FIGUREN DINJITOZE TE SHQIPTARIT E KANE PERSHKRUAR...
Autori: Futbollisti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Futbolli nuk eshte vetem 1 loj.
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte nje loj qe me ka ber te lumtur,per te qar,te merzitur,te guximshem,te qeshur.Futbolli eshte ajo qe un stervitem cdo dite.NE cdo ndeshje futbolli mundohem ...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per familjen
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mba...
Autori: ana.ana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet
Hapa dritaren.Ishte errësirë e madhe.Yjet po ndriçonin bashkë me hënën.Teksa po mendoja për shkollën papritmas hyra në një botë tjetër.Aty ku bashkohen gjithmonë shpresat,aty ku janë edhe ëndërrat.Ishte një ditë vere e nxehtë,teksa diel...
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtepia e Endrrave
Shtepia e endrrave te mia !! Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron padyshim e skicuar ne mendjen e te gjitheve . Shtepia e enddrave te mia eshte nje shtepi larg qytetit zhurmues dhe ajrit te papaster .Meqenese mua me pelqen sh...
Autori: ALEHANDRA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: VELLAI DHE MOTRA
TE VDESESH ESHTE NORMALE POR TE VDESESH PER VELLAIN ESHTE FANTASTIKE . VELLAI ESHTE ENGJELLI QE TE MBRONE POR ESHTE EDHE AI QE ME SHUME XHELOZONE.AI PER MOTREN E JEP JETEN SIC E JEP MOTRA PER TE ♥. TORNADOT JANE TE FUQISHME POR KUR NUK MUND TE MPOSHT...
Autori: Olaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoku
Shoku im i ngushte i cili u dashurova me te. Ai per te cilin do te jepja jeten. Ai me te cilen kaloj diten.Ai me te cilin zihemi per disa dite dhe pajtohemi prap.Por une nuk do te jetoja pa shakate e tij .Nuk do e kaloja jjeten pa te.Une nuk mungoj asnjeh...




Komentet e fundit!

Emri: Kaltrina
Email: kaltrinabruti@gmail.com
Komenti: Ese-Semimaturant

Emri: Leonita
Email: mirvete-hajra-maloku@live.com
Komenti: SHUME E BUKURR BRAVO

Emri: Leonita
Email: mirvete-hajra-maloku@live.com
Komenti: SHUME E BUKURR BRAVO



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com