Data e postimit: 2017-11-30 16:38:28
Lexime: 114218
dimri magjepses
Lloji: Ese pershkruese
Tema: dimri
Autori: smile you are beatiful
Shkolla: Jorgji Dilo
Klasa: 6b
Qyteti: elbasan
E-mail: buba.bear@yahoo.com


Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dhome te ngrohte duke ndenjur prane zjarrit.Eshte e vetmja stine e cila ka me shume atmosfere festive.Ne kete stine rruget boshatisen e vendin e mbulon nje qetesi totale.Njerezit nuk dalin sepse jashte ben ftohte sa me ska,por rrine ne shtepite e tyre,prane zjarrit e here pas here nga qetesia qe krijohet zene te dremiin pak.Ne dimer bie bore qete-qete e lehte-lehte.Rruget mbulohen nga bardhesia e bores.Krijohet nje atmosfere teper magjepsese kur sheh nga dritarja boren te bjere qete-qete e te shohesh kur vendi zbardhet.Sa bukur eshte te shkruash ne dritaret me avull qe krijohet nga ngrohtesia.Sapo ne femijet shohim te bjere bore,shkojme me vrap te lozim duke bere topa prej bore e te sulmojme njeri-tjetrin me to.Te ndertojme nje plak te Vitit te Ri,sic e kemi zakon sa here qe bie bore.Shume bukur eshte edhe kur jemi jashte e shikon qindra shtepi qe vezullojne nga dritat e zakonshme por edhe nga drit shumengjyreshe te pemes se Vitit te Ri.Shumica e familjeve ne Vitin e Ri festojne bukur me njeri-tjetrin Dimri per mua do te thote nje stine shume e vyer e magjepsese.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Barije.B · Lloji: Analize letrare · Tema: Bora e pare
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 mars mbaron e gjithe toka ne vjeshte ka qene e arte.tani bora e ka mbuluar token so nje tapet the bardhe qatite pemet she te gjithe qytetin Tim ne oborr une...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Ergisa Ndregjoni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pranvera dhe Dimri
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte po aq interesante.Pranvere moj pranvere,ti qe na lulezon zemrat tona.Mbushet vendi me blerim.Vjen ngrohtesia qe na ka munguar per 3 muaj rresht gjate dim...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Në këtë ese përshkruhet gëzimi im që kam për stinën e dimrit.
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: knaqesia per dimrin
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: Zef Gjugjaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
Autori: ERADA DERVISHI · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i nje peisazhi
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me pamjen e saj. Lumenjte e ngrire te ben te ndihesh e emocjonuar per boren e rene ne cdo skaj te saj. kur vjen nata del nje ylli qe ndricon qellin e erret ...
Autori: Ardita · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Mars e me te fillojne te qelin lulet,lulet shumengjyreshe , te vijne zogjt , e gjithe natyra te buzeqesh e te jep nje kenaqesi te nxehte.Kur behet fjale per ...
Autori: Agnesa Zeqiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje pjese e vendlindjes sime
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur naten,shkelqente si dritat e Veriut.U leshuam ne pushimet prej dy javesh,filloi te binte bore dhe i gjithe vendi u mbulua me nje petk te bardhe e te gjate.Nde...
Autori: ADRIANIT LECAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DIMRI
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda me gezim rrija tek dritarja e shtepis dhe shihja se si binte bor.pas ca kohe kishte rene shume bor dhe un dola te lozja me shok.po ashtu ne ndertuam edhe ...
Autori: FJONA SHKULAKU · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: dimri jone
Ah dimer,dimer Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fundit,por ama edhe me e ftohta je.Te gjithe femijet cdo dite cohen nga gjumi ne mengjes,jooo ky nuk eshte nje mengjes si gjithe te tjeret.I gjithe vendi es...




Komentet e fundit!

Emri: Alesia
Email: dukax93@gmail.com
Komenti: Po eshte shumë e pa drejte te them dhe te bej kete per dimrin a e keni lexuar pjesën e shkruajtur nga Faik Konica

Emri: rr
Email: erimucaj004@gmail.com
Komenti:

Emri: asan
Email: elmaramani12@gmail.com
Komenti: ok

Emri: saja4life stupid
Email: wernerryan245@gmail.com
Komenti: fshije ate komentin qe shkruajta please do te jap i tollumbac po e fshive

Emri: saja4life stupid
Email: wernerryan245@gmail.com
Komenti: fshije ate komentin qe shkruajta please do te jap i tollumbac po e fshive

Emri: saja4life stupid
Email: sajal@gmail.com
Komenti: vere e kuqe per ju pa alkol vetem 9999 DOLLAR neser e jap6575432574775 dollar kesh se ma kerku shum vet uffffffte nuk marojne une tek pulme falni se nuk u prezantova une qe po flas e shkruaj jam saja jevgu tek sheshi une shes ver te kuqe vetem per 5345643655634 dollar kush eshte i interesuar te me takoj tek sheshi se tani shes tullumbaca me drit 500000 mije leke copa je qe je blini tullumbaca/te shkoj edhe une ne stervitje si te tjeret se harrova jam nje i prekur nga termeti keshtu per vec veres do mblesh vile te bukur dhe makin te bukur se jam duke bo i kong te re,une dua edhe nje vajz me emrin hajria c ti bash vjen vet jevga ese e bukur nga une per jeten time ja kalova asaj siper,po me deshet jam ne Elbasan mos harroni leket ,me ndimoni se jam me korona virus,saja bed boy for life because jam stupit boj tag gan shoote vesele hahahhahahahah s kruhet njeri me ne ne elbasan BOLL SE KAM VER ME SHIT

Emri: saja
Email: saja@otr.al
Komenti: doni ver ydha?ateher ajdeni ke sheshi (069696969)

Emri: daddy
Email: daddy123@hgomail.com
Komenti: e kam shkr un kt zamer

Emri: Shega
Email: Shega.al@gmail.com
Komenti: Jam shega nga kosova flm per kopjet

Emri: Budala i botes
Email: Budalla i botes @gmail.com
Komenti: Hahahhaha😂🤑🤑🤑🤑😂🤑😂🤑😂🤑😂🤑😂🤑😂🤑😂🤑😂🤑😂🤑


Emri: The king
Email: The king 06@gmail.com
Komenti: I'm the king

Emri: EngjellUka
Email: engjell.uka06@gmail.com
Komenti: It's perfect

Emri: nesa
Email: nesanesa@hotmail.com
Komenti: palidhje ne prashkollor je a?

Emri: leli12@gmail.com
Email: ll2@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com