Data e postimit: 2018-09-25 18:06:37
Lexime: 2951
Atdhe
Autori: Une
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Atdhe
Shkolla: Hasan Pulo
Klasa: 10a
Qyteti: Orikum
E-mail: Email eshte i fshehur!


O atdhe sa mall qe ndjej per ty.cdo dite e me shume malli me pushton.Sa do te doja te isha prane teje sot,te isha me miqte e familjaret e mi ne keto caste.Por duhet te qendroj larg edhe pse nuk me pelqen kjo gje.



MOS E HHARRONI GJUUUUUUUHEN
SHQIPE

Vepra te ngjashme
Autori: Amaris Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesja
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per ty.Une smund te gjej dot fjale per te te pershkruar .Ti je si nje engjell.Kush do ta injoro...
Autori: Kosovare · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena ime
Nena ime Nenen time e dua si me do ajo mua dua ta respektoj sdua ta harroj, te mirat e saja gjithmonë do ti kujtoj. Ndonjeherë me ka qortuar dhe fillova te qaja kur shikova atë, iu mbushen sytë me vaj. Me ka perqafuar, sme ka lene m...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: Rajmonda Tota · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja ...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
Zgjohem ne mengjes me perkedheljen e mamase sime,dhe me pelqen kur ajo me perkedhel me duart e saj te arta dhe te buta.Zgjohem ne mengjes me kete perkedhelje dhe dita me ecen mbare.Perkedhelja e mamase sime me ben sikur jam me krahe.Kaq shume gezohem kur ...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E dua atdheun
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Sindi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mami
Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin tim mbrojtes.E njejta ngrohtesi,miresi,bukuri e shpirtit tend dhe e njejta dashuri pa kushte.Ti ke qene me mua gjate gjithe kohes dhe je akoma ketu.Qe nga ...
Autori: Anita Syla · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena...!
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte krejtesisht Gabim,gjeja me e shtrenjet ne bote eshte nena.Ajo kujdeset per ty dhe te jep kurajo per te gjitha gjeret qe ti je ne dileme ti besh. -Gjithe jete...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Meliora Veliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me intereson nese je nje vend i vogel apo i varfer.Nuk merzitem nese nuk je Paris apo Nju Jork.Nuk merzitem nese nuk ke gradacela apo kulla gjigande.Une kreno...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...




Komentet e fundit!

Emri: hhhh
Email: dardan-11@outlook.com
Komenti: VTF

Emri: Kiki
Email: kiki@gmail.com
Komenti: Pse ky komentuesi që thotë bravo e ka njëlloj emailin me emailin tënd? Mos komento vetë

Emri: une
Email: dani.damiano@gmail.com
Komenti: braaavo/



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com