Data e postimit: 2014-04-03 21:02:19
Lexime: 54430
E ardhmja ime.
Lloji: Ese vleresuese
Tema: E ardhmja ime
Autori: Floriesa
Shkolla: 9 maji Leran
Klasa: VII-3
Qyteti: Shqipria
E-mail: desa_lindi@postribe.com


E Ardhmja Ime

Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e vogel keshtu me thone te gjithe por po mendoja me vete si eshte jeta te ben te mendosh per disa gjera qe ende nuk i ke menduar.Po cekja te ardhmen~ Ahh E ardhmja ime edhe qe te behem nje mesuese qe t'i dituroje femijet t'i mesoj si te lexojn shkruajn etj.Tani qe po rritem mendoj me per te ardhmen sepse e ardhmja jone eshte sikurse nje flluske sapuni ku mund edhe te mos realizohet apo te shuhet ajo deshira e flakte.Pra te themi deshiren time mendoj si te arsimohem te lexojme libra me shume mendojm te mesojme me shum.Por Me rendesi eshte qe te mendosh per te ardhmen sepse e ardhmja te pret,por e kaluara shkon dhe nuk mund ta kthesh!!

Vepra te ngjashme
Autori: Kleana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,n...
Autori: AMANTIA.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ARDHMJA IME
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet. Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si ...
Autori: kresti daoti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e ardhmja
E ardhmja eshte nje bote ku e shkuara eshte mbyllur ku e tashmja po qendeon dhe e ardhmja kerkon te dali.E shoh te ardhmen time tek shpetoj jeten e dikujt duke i falur shpirtin se mendja harron dhe zemra vjen nje dite dhe ndalet.Eshoh te ardhmen time ...
Autori: Elham Torba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rrethuar nga te gjitha anet me teknologji. Ku qenia njerezore do te pesoj ndryshime te shumta. Si fillim do te ndrushoj stili i jeteses duke filluat nga ushqim...
Autori: Elham Torba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rrethuar nga te gjitha anet me teknologji. Ku qenia njerezore do te pesoj ndryshime te shumta. Si fillim do te ndrushoj stili i jeteses duke filluat nga ushqim...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: Lena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
-Mundohesh te bindesh veten se dita me e bukur e jetes nuk ka arritur ende. Jeton me kete ndjenj me muaj e vite te tera. Sa me shum qe kalon koha aq me teper e kupton se sa e bukur qe eshte jeta dhe me plot befasira. Siq dihet qdo njeri ka deshira nje pre...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhja ,pushteti i saj mbi mendimet tona
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh her...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Blerona Cakaj · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Profesioni im ne te ardhmen
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate gjithe kesaj kohe mua me pelqen qe te argetohem!E dini se ç’farë bejë?Sigurisht te pikturoj.Profesioni im ne te ardhmen do te jete te behem piktore!Ku...
Autori: Blerona Cakaj · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Profesioni im ne te ardhmen
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate gjithe kesaj kohe mua me pelqen qe te argetohem!E dini se ç’farë bejë?Sigurisht te pikturoj.Profesioni im ne te ardhmen do te jete te behem piktore!Ku...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njerëzimi
Si çdokush tjetër edhe unë e përfytyroj të ardhmen time me ndryshime masive. Një e ardhme e rrethuar nga të gjitha anët nga teknologjia. E keqja në kohët fëmijëve dhe të rinjve u vjen nga teknologjia e shumtë që ata përdorin. Mendoj se qen...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...




Komentet e fundit!

Emri: oni
Email: lindormucaj@outlook.com
Komenti: je1

Emri: oni
Email: lindormucaj@outlook.com
Komenti: je1

Emri: lena
Email: loti@gmail.com
Komenti: bravooooooo

Emri: altin
Email: kozhanialtin@gmail.com
Komenti: shum bukur te gjithve edhe pse do ishin shum te shpifura

Emri: marigona halili
Email: gonahalili@hotmail.com
Komenti: shume eshte e mire

Emri: albion
Email: albionk177@gmail.com
Komenti: Shumë bukur

Emri: Sara
Email: sara-xheneta@outlook.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: te dua
Email: tetova_admir@gmail.com
Komenti: Tani do e shkruaj

Emri: playthegames
Email: playthegame@gmail.com
Komenti: pfffff sa shpifur kur thuhet per ese e ardhmja jone , duhet te behet ese dhe jo cfar deshire apo cfar endre ke tii kur te rriteshh .. komplet pa kuptimm faree .... e shkreta ajo zsh qe korigjon kto ese se e beni me fol me vete me kto lloj budallalliqeshh......

Emri: Rei
Email: Swords@gmail.com
Komenti: Të bravo,shume bukur👏👏👏👏😸😸😸


Emri: isa
Email: isaissa@yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: paemer
Email: paemer.com@hotmail.com
Komenti: e ardhmja eshte ne duart e allahut ;)

Emri: kanita
Email: kanita.rexhepi@hotmail.com
Komenti: shum e mir po pak ma shum u ka dasht me shkrujt se kjo është e ardhme e jo naj sen tjeter. Mir është spo du me ofendu.

Emri: edona
Email: edona.edona@hotmail.com
Komenti: eshte shum mire

Emri: ana
Email: ana-ana@hotmail.com
Komenti:

Emri: ana
Email: ana-ana@hotmail.com
Komenti:

Emri: goli
Email: goli@hotmail.com
Komenti: /

Emri: eneda 1123
Email: enedamaci@gimail.com
Komenti: shum bukur shpresoj qe enderen tende zoti ta bekoj

Emri: eneda 1123
Email: enedamaci@gimail.com
Komenti: shum bukur shpresoj qe enderen tende zoti ta bekoj

Emri: jj
Email: jjj@xn--fffffff-s17caa.com
Komenti:


Emri: Liridonaa
Email: dona_loove@live.com
Komenti: Me pelqen por jo edhe shum , e mir qenka ...

Emri: inarop
Email: oldison.ponari@hotmail.com
Komenti:

Emri: esmeralda
Email: esmeralda_jacarb@hotmail.com
Komenti: shume e bukur ..........shpresoj qe te kesh nje te ardhme te mire

Emri: HGJ
Email: example@web2.0calc.com
Komenti:

Emri: HGJ
Email: example@web2.0calc.com
Komenti:

Emri: bosjana
Email: bosjanabega.bb2@gmail.com
Komenti: Shume bukur :p

Emri: tuana
Email: ana_11@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen ideja po nuk perputhet me deshiren time

Emri: vlera
Email: vleravlera1@live.com
Komenti: ese e mir be ^_^ veq ni ese me temen shkolla a muni me bo edhe pe qit te qekjo faqja



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com