Data e postimit: 2013-04-03 17:16:47
Lexime: 22195
ese
Lloji: Ese vleresuese
Tema: E dua atdheun
Autori: Albiona Thaqi
Shkolla: 'Hasan Prishtina'
Klasa: 7-2
Qyteti: fshati'Llapushnik'
E-mail: bonaa_netaa@live.com


Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket e shoqet e lagjes time.Une kurre nuk do ta harroj atdheun tim,nuk do ta harroj gjuhen,kenget,udhen ku ecnim,qendresen,armiqet,te gjallet dhe te renet per atdheun tone.Atdhu yne ka nje gjelberim te mrekullueshem,ka nje natyre te jashtezakonshisht te bukur,lule te bukura,peme te lulezuar.Sa here te shkoj ne ndonje vend tjeter,atdheu gjithmone do te jete ne shpirtin tim,ne zemren time.Atdheu eshte zeri i nenes,krahet e fuqishem te babait,perrallat e gjyshes dhe lojrat e ndyshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: fatjon rama · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuhe shqipe
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jasht atdhut por kan mall ndaj atdheut sespe aty u mesove te ec te vrapj te shkruaj dhe te lexoj atdheu eshte nena e dyt kur ta degjojm fjalen atdhe aty ki shu...
Autori: no.name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: LunaBeta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu im
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqiperi e di se atdheu im eshte Italia. Vendi ku kam mesuar te flas dhe te hedh hapat e para drejt nje te ardhmje te gjate. Edhe nese udbetoj jashte atdheut tim...
Autori: nita lajqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu,liria,kosova etj
Atdheu eshte gjeja me e shtrenjt ne jete ai eshte vendi ku linda dhe ku u rrita.
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu eshte gjitcka per mua
atdheun tim shume e dua shume i embel je per mua atdheu im eshte per bukuri fusha e mal...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: No name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Atdheu"
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
Autori: Lion Braka · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu im.
ATDHEU IM Atdheu im i dashur, Me male e fusha plot, Për ty i tërë kombi, Me nder krenohet sot. Ti neve na transon, Rrugën e ardhmërisë, Rrita jonë me ty është, Fole e lumturisë. Jam shumë i lumtur, O të dashir miq, Që atdheu yn...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: vjersha per atdheun
ATDHE Gerxhe ngado ku shkel Ku je, o Atdheu im? Vetem gerxhin tend dua te ndjej Mes gerxhesh ketu ne mergim! Ne token qe duket e njejte Rremoj e rremoj si i mar' Te ndjej eren e dheut te shenjte Eren e gerxhit shqiptar! Vazhdoj e vazhdoj ke...
Autori: Kejsi Dermyshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MJALTI
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE V...




Komentet e fundit!

Emri: elga
Email: elga@live.com
Komenti:

Emri: elga
Email: elga@live.com
Komenti:

Emri: jehona
Email: ona-dina@live.com
Komenti: e pse ti a ki me shku najjkun a ????????

Emri: jehona goca
Email: ona-dina@live.com
Komenti: me pelqeu shummm

Emri: bunjamin bytyqi
Email: bunjaminmimi@hotmail.com
Komenti: mua me pelqeu shum nje ese e ketim

Emri: arjana
Email: lona-lana-bona@hotmail.com
Komenti: me pelqeu shume kjo ese



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com