Data e postimit: 2018-07-02 23:55:18
Lexime: 4236
Nderi i nje femre
Autori: anonim
Lloji: Analize letrare
Tema: Nderi i nje femre
Shkolla: X
Klasa: X
Qyteti: X
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te pranosh ti veten dhe faktin qe "nuk je me e virgjer" por nje "femer" tani me, atehere mos prit nga askush ta bej ate per ty! 
Nuk ke bere asnje krim, dhe as deshtove ne jete duke bere dashuri! Mos paragjyko ti veten ne rradhe te pare, dhe si rrjedhim nuk do ta bej asnje ndaj teje...
Edhe nese e bejne e dashur femer, thjesht do mesosh te mos degjosh dhe mos ndikohesh nga ata qe s'kane me cfare merren ne jeten e tyre por bejne objekt bisede mardhenjet seksuale te tjetrit!
Une do te uroj te jetosh nje jete te mbushur plot me dashuri, dhe lidhje te shendosha seksuale 
Meso se virgjeria nuk eshte nder! Nese ndonjehere do te nevojitet te tregosh ku eshte nderi yt, 
atehere mire do besh "atyre" tu tregosh rrugen-deren dhe te pranosh ne jeten tende njerez,
jo "copa mishi" qe bazojne nderin ne siperfaqen e nje cipe!

Vepra te ngjashme
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetvetja
Jeta ime.... E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot....po cfare do te ndodhe me tutje?....Kohet e fundit spo ja kaloj shume mire por nuk e kam humbur shpresen dhe besimin te Zoti per te larguar cdo veshtirs...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: "Termet~Kijamet"
A moj e mart a moj e pa bes lutemi për ,njerzit që humbën nën rrënoja a thua n'zemër a ka mbetur më shpres?? Ajo dat 26 nentor erdhi me ters a moj, dit e mart si ta bëri zemra ty të mirrje me vete jetë njerzsh?A po e sheh at nën ...
Autori: Gedda Harley · Lloji: Analize letrare · Tema: Babi
Babai im i zemëruar nuk e di se çfarë ka??? Vjen rrotull i frikësuar zemra per pak sa s'po i ndal. Ne pune nuk shkon, me gojë nuk ka flet Nuk e di se çfarë ka por shumë po na shqetëson vërtet ✍️✍️
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshir...
Autori: Arlinda Jashari · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
NENA ime e dashur te dua deri sate vdes. E di qe me do mua andaj pergjigje nuk pres.Kur ti buzeqesh me buzeqeshe e shendrit fytyra ime .Syte e tute te bukur ylber me shtate ngjyra
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Perpjekjet e humbura
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Përpjekjet e Humbura Autori: Samuel Beckett Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1953 Analizë e tekstit: "Përpjekjet e Humbura" është një d...
Autori: ELDA BERISHA · Lloji: Analize letrare · Tema: MESUESI
MESUESIN TIM SHUM E DUA SEPSE AI KUJDESET FORT PER MUA ME MESON ME EDUKON KURR TE MIRAT E TIJ SDO I HARROJ
Autori: David Bali · Lloji: Analize letrare · Tema: Anime Movies
Dragon Ball Super Dragon Ball Super is a Japanese manga and television series, which serves as a sequel to the original Dragon Ballmanga, with its overall plot outline written by franchise creator Akira Toryama. The manga is illustrated by Toyutarou, wit...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Pavarsia
17 shkurti URIME SKENDER DITËLINDJA, GËZIMI I NANES JETA IME ZEMRA IME I GZOFSH EDHE 100 TE LUMTURA, ME KNAQËSI TË MADHE, E SHKRUJ KETË POEZI SE KOSOVA U BA SHTET I RI, ME TY PAVARSI DITËLINDJA E JOTE MË BËN TË SH...
Autori: A.Sheplo · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizoni dhimbjen dhe ndergjegjesimin e xha Gorioit mbeshtetur ne fragmentin “Vdekja e Gorioit”duke shkallezuar pikat e drames neper te cilat pershkruhet xha Gorio nga autori.
Familja nuk eshte nje dicka e rendesishme,por eshte gjithcka.Familja eshte busulla qe na udheheq qe nga qarja e pare,ajo eshte baza e shoqerise dhe shperfytyrimi i dashurise se pacmueshme familjare ka terhequr sin je magnet shume mendimtare te ngrejne z...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Eshte vendi ku llinda dhe dua te jetoj ku hodha hapat e pare dhe u nisa duke iu drejtuar rruges te jetes. Nje vend aq i bukur sa nuk dua ta leshoj,edhe po te behem mergerimtare vendin tim te mrekullueshen nuk e harroj. Nje vend shum i rendesishem pe...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Prinderit e mi
Vij nga shkolla, Shkoj ne shtepi., Ne fillim takoj, Prinderit e mi. Lodhem, merzitem, Mami me qendron prane, Si ajo asnje tjeter nuk kam. Babi eshte ai qe rri me mua gjithmon, Ai qe me Don, Dhe kurre s'me qorton. E lumtur jam, Me prinde...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi - Viti i shkrimit: 415 para Krishtit - Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë II. Përmbledhja e Veprës Dramatike: ...




Komentet e fundit!

Emri: STEFAN CVAJG
Email: crtvaveerh@gmail.com
Komenti: Kopje e paster. E gjen dhe diku tjeter te postuar shum heret, qe ne 2012. Pse o njerez postoni punen e te tjereve sikur eshte e juaja. S'jeni te afte te shkruani vete? Ateher me mire mos shkruani por vetem lexoni ato qe kane shkruar te tjeret.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com