Data e postimit: 2014-10-07 18:56:02
Lexime: 11255
sa i pavarur jam une
Lloji: Analize letrare
Tema: pavaresia ime
Autori: xhejn
Shkolla: sule harri
Klasa: 7a
Qyteti: elbasan
E-mail: xhejn.milan@gmail.com


Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ashtu si do ai dhe jo ashtu si e drejtojne te tjeret…pa miratimin tend askush nuk mund te te keqtrajtoje…cdo person mund te jete ai zogu shtegtar qe fluturon ne kaltersine e pafund te skajit qiellor.pavaresia eshte dicka njerezore me te cilen vetkenaqemi nese e kemi.nese do te jesh I pavarur atehere perseritja vetes tende mbi njeqind here asgje nuk vjen vetvetiu ..ji I mire ne ate qe je, jo ne ate qe mendon se duhet te jesh.

Vepra te ngjashme
Autori: SINDI LUMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: e pavarur
jam e pavarur sa zogu qe fluturon ne kaltersi . jam e pavarur sa era qe fluturon e se kap njeri . e pavarur si uji i kulluar i burimit jam . e vetkenaqur nga lumturia , nga endrra , nga pavaresia . jam nje zog i lire qe udhetoj si shtegtar . ne hapesiren ...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kthimi i Perjetshem
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndricojne te njejtat ngjarje. Shume mire, atehere… Dhe cfare kuptimi kemi ne, ne ate vajte dhe ardhje te fillimeve dhe fundeve, dhe te kohes, dhe te...
Autori: Dani Dan · Lloji: Ese informuese · Tema: Ema Bovari
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme? Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une,drejtues i shkolles
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do ...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Gloria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Njeriu
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakterit personal te njerzve.qe ne femijeri mesohemi me rrezikun dhe menyren se si te pershtatemi me te.duke u rritur njeriu duhet te jete i pergatitur per cdo...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: blerta aliraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dija
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e veshtire pasi gjate kesaj kohe nuk do te jem me brenda qytetit tim,por dicka eshte e sigurt,gjimnazi do te me sherbej shume pasi do te marr njohuri te reja dhe...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Fjale te urta · Tema: Kurre mos thuaj kurre!
1)Humbja e nje njeriu te dashur eshte si humbja e nje dhembi,dhemb per pak kohe por vendi i tij mbetet gjithmone bosh. 2)Nese je shume i lumtur,mos bertit shume,trishtimi e ka gjumin e lehte dhe mund te zgjohet. 3)Te mos guxosh eshte njesoj t'i thuash j...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...




Komentet e fundit!

Emri: frrok
Email: frroku@yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: ajla
Email: ajla.ajla@gmail.com
Komenti: a mundesh me e bo pak me te gjate

Emri: lala
Email: rigelamehmetllari@yahoo.com
Komenti:

Emri: muti
Email: otrotr@outlook.it
Komenti: jen te lodhur fare

Emri: **********
Email: *********@yahoo.com
Komenti:

Emri: james
Email: james@gmail.com
Komenti: mire

Emri: xhoni
Email: xhoni@gmail.com
Komenti: jo dhe shume e bukur por je munduar ;)

Emri: hasan
Email: hasan@gmail.com
Komenti: e lezetshme

Emri: OrHiDea
Email: dea1@live.com
Komenti: Me pelqen shummmm//

Emri: OrHiDea
Email: dea1@live.com
Komenti: Me pelqen shummmm//


Emri: kela ela
Email: kelaela@yahoo.com
Komenti:

Emri: ********
Email: angel@hotmail.com
Komenti: thank you

Emri: lola
Email: lola.ledush@hotmail.com
Komenti: frymzimi yt shum i bukur por edhe pak pa kuptim

Emri: LOLA
Email: lola.ledush@hotmail.com
Komenti: shum nice

Emri: ...
Email: eni@gmail.com
Komenti: shum pa kuptim tema eshte sa i pavarur jam une ...jo ca duhet te besh qe te jesh i pavarur

Emri: kristo
Email: kristomema@yahoo.al
Komenti: paske bythe pjellore

Emri: flori
Email: florizani@gmail.com
Komenti: te lumte eseja eshte shum e bukur

Emri: alisia
Email: alisiacek@yahoo.com
Komenti: sh.bukur ...... mua per vete me pelqen shum

Emri: anisa
Email: flamurtar.volay@yahoo.com
Komenti: bravo me pelqen shume

Emri: ronaldo
Email: ronaldovreto@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur mora 10 me mete ese


Emri: berti
Email: berti-morina@live.com
Komenti: Shume faleminderit me duhej shume kjo

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Sh e bkr..te lumte...

Emri: Kristian Haderi
Email: kristianhaderi@memaliaj.esy.es
Komenti: Bravo shum bukur

Emri: elena
Email: elenagilbert@yahoo.com
Komenti: shume e bukur je shume e talentuar

Emri: tina
Email: xhesi.koci1@hotmail.com
Komenti: Me pelqen ka frymezim, por sikur te ishte vazhduar perseri do te kishte dale akoma me bukur... Duhet ti pershtatet titullit sa i pavarur jam une?

Emri: agustin
Email: gjini_agustin@yahoo.com
Komenti: shume falemenderit

Emri: XHENI
Email: gledia.gledush@hotmail.com
Komenti: SH.BUKUR



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com