Data e postimit: 2018-03-22 21:10:05
Lexime: 31113
Gjyshi im
Autori: Anisa
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dashuria per gjyshin
Shkolla: 9vjecare
Klasa: 8
Qyteti: Shkodër
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire te qendroja me të. Më pelqenin ato historite që më tregonte, histori që bënin fjalë për jetën e tij. Unë gjithmonë e dëgjoja me vëmendje. Gjyshi im ka qenë i fortë fizikisht por edhe shpirtërisht dhe gjithashtu shumë i guximshëm. Ai është shumë I qeshur dhe i dashur me të gjithë, edhe pse trupi i është dobësuar shumë dhe ka humbur forcën e mëparshme ai nuk e kursen dashurinë për mua për nipërat dhe mbesat e tjera

Vepra te ngjashme
Autori: parid teuta naska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DUHET te pershkruajme shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: Euripidi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Paqja ne bote
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk eshte perfekte ,por ama ky eshte justifikimi jone qe gjithmone themi fajin e ka ky e ka ajoetj, por ne duhet te rregullojme ne fillim paqen ne vetvete se...
Autori: Ardisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor..kemi shume raste qe ne nuk jemi te perg...
Autori: bruna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Bruna Gjergo Jorgji 23.05.2011 · JETA,,,,,,,Jeta eshte si bicikleta, te rrezon atehere kur mendon se e ke mesuar!! Here e nget ti... here te nget ajo. Ka force te te drejtoje shpesh per ne rrugen e saj... dhe shpesh here te ben te pafuqishem... Te...
Autori: ana.ana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet
Hapa dritaren.Ishte errësirë e madhe.Yjet po ndriçonin bashkë me hënën.Teksa po mendoja për shkollën papritmas hyra në një botë tjetër.Aty ku bashkohen gjithmonë shpresat,aty ku janë edhe ëndërrat.Ishte një ditë vere e nxehtë,teksa diel...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: Diellza Kllokoqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Per mu tashme kane kaluar 7 vite shkollore kaluan shume shpejt em gezim hidherim pore edhe thashetheme mes shoqerise shoqerine e pare enjoha ne bankat shkollore vitet shkollore kaluan shume shpejt sa me mbeten edhe 2 vite mesim por nuk do ta harroje kurr...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Nje afsh i dendur pranvere behet shoqeruesi im me i mire duke me ndjekur hap pas hapi ne ecjen time te drobitur marramendese.Ecja vazhdimisht dhe papritur ndalesha.Dielli pranveror me genjente me ate ngrohtesi te akullt dhe me manipulonte te behesha pre e...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: piktura
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
Autori: Izabela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ne stinen e Dimrit
Jemi ne stinen e Dimrit me acar.Tanime Dimri leshon orteqe bore qe bien mbi shtepi,male,livadhe. Zogjet e malit nuk këndojne me ne keto anë. Nuk ka më barinj qe ti sillnin gjëne e gjallë , zilet e tyre nuk tringëllojn më. -Une me shok/shoqe zyte...
Autori: mariglena shabani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
TE ENDERROSH, DO TE THOTE HAPI SYTE NGA GJUMI 3 SEKONDASH QE JE DUKE BERE SHIJOJE ENDERREN BASHKE ME PENGESAT QE DO TE DALIN QOFTE TE HIDHURA QOFSHIN ATO.ENDERRAT NUK SHIKOHEN VETEM NE GJUME\APO SIC THEMI NE ME SY TE HAPUR PERKUNDRAZI, ENDERRA TE HAP DY...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshire e varfer
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me pere...




Komentet e fundit!

Emri: ffffffffffffffffffffffff
Email: ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff@gmail.com
Komenti: :



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com