Data e postimit: 2014-02-25 19:59:54
Lexime: 15524
“Per te dashuruar te tjeret duhet para se gjithash te duash veteveten”.
Lloji: Ese pershkruese
Tema: “Per te dashuruar te tjeret duhet para se gjithash te duash veteveten”.
Autori: Ergita Shkoza
Shkolla: Partizani
Klasa: x
Qyteti: tirane
E-mail: arjanshkoza@yahoo.com


Të duash apo të të duan!?
Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja anet…Dashuria esht ajo ndjenje e çilter qe kush e provon kurre se harron..Te duash dike do te thote te duash e te respektosh te besosh e te xhelozosh.
Ehh dashuria… po si mundet njeriu dike te dashuroje kur veten e tij sdi ta doje???Ja kjo esht ajo qe tgjith se kuptojn.Eshtë ajo ndjenja e vetebesimit e cila te ben qe të besosh tek te tjeret ,ti kuptosh e ti duash,po ajo ndjenje vetebesimi vjen si rrjedhoje e asaj qe quhet dashuri per veten.Para se gjithash duhet te dish te respektosh veten pa te respektosh të tjeret,duhet te dish te vleresosh e te ndeshkosh veten pa te vleresosh e te ndeshkosh dike tjeter. Eshte dashuria qe ndjen ti ndaj vetes ajo qe i ben t tjeret te te duan shume e me shume.Ehh pra miku im nuk mund te duash dike ne qofte se nuk di se ç’eshte dashuria.Pasi dashuria lind tek ne e vdes te dikush tjeter.
Nese nje dite ti do e kuptosh se ceshte dashuria pa dyshim qe ajo dite do te jete dita qe ti hedh nje veshtrim nga vetja.Do te jete dita qe ti do ti thuash vetes:”UNË MUND TJA DAL”

Vepra te ngjashme
Autori: Goca Sexy · Lloji: Analize letrare · Tema: Te duash-te te duan
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.Te duash dikend mund ta kuptosh vetem ne qofte se te duan,sepse eshte dicka qe shume njerez se kuptojne dot.♥Dikush mund te jete lenduar nga dashuria...di...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...
Autori: lea · Lloji: Ese krahasuese · Tema: dashuria
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike afer qe e do dhe ti thuash cdo here fjalen 'TE DUA' te kesh afer personin qe do ta kapesh per dore ta puthesh ta perqafosh ... nje person qe te cilin edhe n...
Autori: autori xxx · Lloji: Rrefenja · Tema: dashuria
Dashuria.ndjenja me e paster e solemne qe njeriu duhet te kete.ndjenja qe sjell lumturi,gezim,tradheti,vuajtje dhe lot te pafund...te duash ose te dashurosh eshte nje ndjenje qe nuk lidhet vetem me te dashurit nje person.Ajo mund te lidhet me familjen.art...
Autori: samina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh ngushte me dike apo dicka.Dashuria eshte nje koncept aq i gjere dhe i cmuar saqe do ishte shume e veshtire ta perkufizonim . Dashuria , gjuha e shpirti...
Autori: DELIBAL · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DASHURIA....
Ah,dashuria dashuria emocioni me magjik ne bote te duash e te te duan ku ka gje me te bukur se sa te biesh ne dashuri cdo pjese e trupit tend i perket atij oksigjeni per ty eshte i kufizuar kur ai nuk eshte prane teje kjo ndjenje po me nxjerr jas...
Autori: SHKURTE ZEQIRI · Lloji: Poezi dashurie · Tema: PO TE DUASH TI
PO TE DUASH TI PO TE DUASH TI BEHEM HESHTJE,PO TE DUASH TI BEHEM EDHE LOT,POR DASHURIA MU TRANSFORMUA NE DHIMBJE , DHE TE PRES ,TE PRES ME KOT PO TE DUASH TI PRAP NE JET ME KTHEN PO TE DUASH TI ZEMREN MA RREMBEN PO TI ASPAK SMENDOVE IKE ME LENDOVE ZEMREN ...
Autori: lulzim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot pergjigje ! Si eshte te biesh ne dashuri? Mos eshte gje ajo ndjenja perbrenda qe ndonjehere kur te vjen ndermend te ben te flakerosh? Perse disa njerez bi...
Autori: q · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: c'eshte dashuria?
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga njerez te tjere,pse ajo te jep force te luftosh deri ne fund per te .Por ndonjeher me duken edhe si pyetje retorike sepse shpesh gjej pergjigjen vet pa mos e...
Autori: unejsa · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
te dashurosh do te thote te duash dike me shume se veten,,,
Autori: dashuria · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur kembet i ke te ngulitura ne toke. te marresh fryme kur rreth e rrotull ka vec tym.te dashurosh eshte te dish e te ndiesh qe rrahjet e zemres tende te rrrah...
Autori: korabi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria qe kam per ty
DASHURIA❤ Dashuria qe kam per ty eshte nje ndjenje e mrekullueshme,askush se di ate ndjenje nese nuk dashuron me te vertet.Dashuria nuk shikohet nga bukuria e jashtme dmth e fytyres apo trupit por dashuria shikohet nga bukuria e zemres nga karakteri ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dashuri Dashuria lind dhe rritet cdo dite,para syve tane,brenda zemres tone Zemra rreh fort,shume fort per personin qe kerkon,rreh aq fort sa del nga kraharo...




Komentet e fundit!

Emri: xhensila kurani-griselda cani
Email: euklid.klid@hotmail.com
Komenti: shum bukur bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com