Data e postimit: 2018-02-07 16:41:45
Lexime: 60679
Atdheu
Autori: Tringa
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Per Atdheun
Shkolla: Njazi Rexhepi
Klasa: 7a
Qyteti: Sllatina
E-mail: Email eshte i fshehur!


Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do
të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për
atdheun sepse nuk ka si atdheu yt.
Në atdheun tonë ne mësuam shumë gjëra si p.sh. të shkruajmë,të lexojmë,të ecim e të vrapojmë.Edhe pse nuk e ka ndoshta të zhvilluar shumë ekonominë ne prapë se prapë duhet ta duam atdheun tonë.Në atdhe unë kam përjetuar shumë
momente të mira e të këqiija,por gjithsesi unë e dua shumë atdheun tim.
Kam edhe diqka të fundit për të thënë:
DASHURIA E ATDHEUT IA KALON QDO DASHURIE TJETËR...


FUND

Vepra te ngjashme
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre. Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe...
Autori: Amaris Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesja
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per ty.Une smund te gjej dot fjale per te te pershkruar .Ti je si nje engjell.Kush do ta injoro...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshta
Ne vjeshte gjethet bien.Vjedhta mer ngjyre te ari.Era shum e fort,ajo fryen kudo.Vjeshta fillon me 23 shtator.Vjeshta eeshte e bukur.Ajo eshte stina me e mire sepse fillon viti i ri shkollor.Ne vjeshte piçen geshtenjat,rrushi etj.Dhe ditet shkurtohen.Nj...
Autori: Idk · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shoqja e ngushte
Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te vleresoja per keto 7vite me ke mbeshtetur ne ditet me te veshtira te jetes time ku mendoja se do isha e vetmuar dhe do rrija vetem si peshku pa uji.Por jo ...
Autori: anto · Lloji: Ese vleresuese · Tema: c eshte pendimi
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia bejme vetes kete pyetje? eshte nje pyetje qe ndoshta kure nuk do tia marim pegjigjen. disa njerez thone provoje,jetoje pastaj thuaj ate qe mendon.ndoshta kjo...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: tema porfosioni
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thjeshte te jete. Me thane qe jam artiste.ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arritur te krijosh boten dhe imagjinaten tende u qudita Me thane qe jam shk...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: Floriesa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja ime
E Ardhmja Ime Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e vogel keshtu me thone te gjithe por po mendoja me vete si eshte jeta te ben te mendosh per disa gjera qe ende nuk i ke menduar.Po cekja te ardhmen~ Ahh E ar...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: MOTRAT E MI TE BUKURA
MOTRAT E MI JU DUA SHUM JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENA JETA IME JENI ATO TE CILAT JU DUA SHUM JENI ME TE BUKURAT NE BOT PER MUA JAM KRENARE QE KAM MOTRE KAQ TE MIRA SI JU.
Autori: somebody · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjaft
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje njeri mundohet te ngreje lumturine e tij mbi dhimbjen e shpatullave te dikujt tjeter. Perse nuk mund te shikosh punen tende? E dini qe vetem Zoti gjykon.
Autori: Dion Rexhepi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ndarja nga mesuesja
Ndarja nga Mesuesja Kaluan 5 vite te gjata.Eshte veshtire te pranohet por dua te them se erdhi momenti te ndahemi nga mesuesja.Ajo na hapi dyert e dijes,ajo na zbardhi mendjen tone,ajo eshte gruaja e cila na vetedijesoi se mesimi eshte e ardhmja jone.M...
Autori: Adela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: krenaria
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...




Komentet e fundit!

Emri: ybc5y
Email: 7fy@gmail.com
Komenti:

Emri: LALISA MANOBAN
Email: LALISAMANOBAN@GIMAIL.COM
Komenti:

Emri: XNXX
Email: NDJ@yahoo.com
Komenti: Bukur por ta kishte bere me te gjate

Emri: fatjon
Email: fation.rama1@gmal.com
Komenti: atdheu eshte i shenjt

Emri: KRISTI
Email: k_mancja@hotmail.com
Komenti: JANE SHUME TE BUKURA VEPRAT

Emri: ledja
Email: ledjana@email.com
Komenti: atdheu eshte shume i shtrenjte per ne

Emri: ronela
Email: ronela@email.com
Komenti: shume e bukur

Emri: ronela
Email: ronela@email.com
Komenti: na shkruaj ndonje ese te hajrit

Emri: ana
Email: anaballa@yahoo.com
Komenti: halo

Emri: klevis
Email: klevisdedja@email.com
Komenti: Atdheu eshte gje e shtrenjte:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)


Emri: dajana sa
Email: dajanaisa@email.com
Komenti: DASHURIA E ATDHEUT IA KALON QDO DASHURIE TJETËR.. dhe kjo eshte e vertete..



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com