Data e postimit: 2017-01-22 17:04:57
Lexime: 9600
nene tereza
Lloji: Ese vleresuese
Tema: nena jone nene tereza
Autori: evadoe4543
Shkolla: dhora leka
Klasa: 9b
Qyteti: tirane
E-mail: evadoe@yahoo.com


nene tereza

te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri i saj i vertete eshte ANJEZA GONXHE bojaxhiu.Ajo eshte vleresuar ne shume vende te botes per bujarine e saj qe kishte ndaj te varferve kryesisht . NENE TEREZA KA MARRE SHUME CMIME KU NDER TO ESHTE CMIMI NOBEL PER PAQE ME 1979 GJATE MARRJES SE CMIMIT NOBEL AJO KA THENE KAM LINDUR NE SHKUP JAM SHKOLLUAR NE LONDER JETOJ NE KALKUTE DHE PUNOJ PER TE GJITHE NJEREZIT E VARFER NE BOTE ATDHEU IM ESHTE NJE VEND I VOGEL ME EMRIN SHQIPERI
SI PERFUNDIM UNE MENDOJ SE NE DUHET TE NDIHEMI KRENARE QE KEMI NJE IKONE NDERKONTINENTALE SI NENE TEREZA DHE TA DIME TA VLERESOJME ATE QE DO TE THOTE TE NDJEKIM UDHEN E SAJ...PAS CDO FUNDI SI SHUARJA E NENE TEREZES KA NJE FILLIM TE RI !

Vepra te ngjashme
Autori: Eralda Manarkolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj? Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murg...
Autori: gazmira · Lloji: Poezi kolone · Tema: nene tereza nene e shqiperise
nene tereza kjo sshqiptare perjet mbeti legjendare per miresi e bamiresi te gjith e donin kete njeri nene tereza nuk ka vdekur ajo ende jeton per ne per miresine qe tregoi qmimin "nobel" e fitoi
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Poezi personale · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Nene tereza moj shqiptare, ti perjete do te mbetesh legjendare, per miresi dhe bamiresi, per gjithcka ke patur ti. Ti je nena me e mire ne bote, te ndihmon, te jep force, ta mbush zemren me dashuri, Dhe se di A ka me te mire se ti !...
Autori: eda · Lloji: Analize letrare · Tema: nene tereza
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese per nene terezen? jo se nuk dua po pertoj plus qe km shum msime dhe humbas kohe kot duke shkr kte.. ehhh ju zhgenjeva ee? po vl re se kshu e ka jeta nje...
Autori: Warmth · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese pershkruese per Nene Terezen
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur bota.Nene tereza ishte gjithmon e gatshme te degjonte problemet e te tjereve ose te ndihmonte njerezit.Ne fakt ajo ishte shume bujare dhe tmd ndihmonin njer...
Autori: UARDA MARKU · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: SHENJTORJA "GONXHE BOJAXHIU"
Nene Tereza e shenjte, Vdiq si shenjtore. Na la amanetin, Shqiperine ta duam ta rrespektojme, Zotin ta kemi gjithmone ne zemren tone. Nene Tereze moj e bekuar, Si u ndave nga ky vend i pikuar. Le shtepine, le familjen, Po me shume Shqiperine. ...
Autori: UARDA MARKU · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: SHENJTORJA "GONXHE BOJAXHIU"
Nene Tereza e shenjte, Vdiq si shenjtore. Na la amanetin, Shqiperine ta duam ta rrespektojme, Zotin ta kemi gjithmone ne zemren tone. Nene Tereze moj e bekuar, Si u ndave nga ky vend i pikuar. Le shtepine, le familjen, Po me shume Shqiperine. ...
Autori: Stelina fizmani · Lloji: Poezi personale · Tema: NENE TEREZA
ME PARE TE QUANIN GONXHE KESHTU TE QUANTE NENA ENDERROJE DHE PUNOJE SE KESHTU TA DONTE ZEMRA FEMIJERINE E KISHE ME HALLE DHE MUNDIME DHE NDOSHTA KISHE ARSYE QE NJEREZVE JU SOLLE GEZIME KALUAN VITE ME DIELLE DHE ME HENE E MERITOVE EMRIN...
Autori: anxhela duka · Lloji: Poezi personale · Tema: nene tereza
nene tereza nje grua plake me shume rrudha ne fytyre goja saj nxirrte vec mjalte cdo rrudhe e saj kish nje kuptim .Nje shqipetare e thjeshte gjezdisi boten ane e mbane ne cdo rrezik e nevoje njerezve u gjendej prane per te varfrit shume mendoi e te semur...
Autori: gabriela · Lloji: Poezi kolone · Tema: nene tereza
E madhesishmja Nena Terez Ne te duam ty Ti je nene e madhe, dhe ke ber gjera te mira, per gjdo njeri. Te varferve ju ndihmove , Te semurit i sherove, Ti gjith boten e shpetove E madhja Nena Tereze.
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 8 marsi
nene nene sa bukur tingellon. a ka gje ne bote me kaq bukuri, sesa emrin nene emer qe ke ti. je me e mira ne bote diell je ti per mua, nena ime e dashur oh sa fort te dua. edhe kur kam dhembje edhe kur kam gezim, gjej mbeshtetje tek ti ...
Autori: Kristina Meha · Lloji: Poezi personale · Tema: Humanists Nene Tereza
Nene Tereze Moj Nena jone , Denjesisht na perfaqeson , Te gjithe I ndihmove , Veten tende e harrove , Jeten tende e flijove , Me te semuret jetove , Zemergjersine u tregove, Dashurine u mesove , Bota te njohu e respektoi , Asnjehere nuk te ha...
Autori: TheSepirothOftheOrigin · Lloji: Ese informuese · Tema: Informacion mbi Nene Terezen
Mesues dhe prinder. Ka ardhur koha qe te ndryshoni qendrimet ndaj femijeve. Mos i mesoni te respektojne ose te mburren me figura te njohura. Ju besoj se e dini mire se respekti fitohet dhe nuk eshte per mburrje.Ndiqni mendjen tuaj dhe gjykimin tuaj. Nene...
Autori: kiara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jetosh ne paqe
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ndricon. Edhe sot ka shume vende te cilet jane te perfshire ne lufte dhe fjala paqe per ta eshte si nje mrekulli e cila eshte e pamundur te realizohet. Paq...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com