Data e postimit: 2020-04-15 17:08:06
Lexime: 2953
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Dhuna
Autori: Luljeta Mahmuti
Shkolla: ''10 Korriku Dushk''
Klasa: 9A
Qyteti: Lushnje
E-mail: mahmuti.luljeta@gmail.com


Perse jetojme?
A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve?
Sa absurde!
Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?!
Te lire per te jetuar,per te frymuar.Kush valle e ka heqr kete te drejte?!Cdo dite perballemi me ate qe titullohet jete.Jeta nje mister ku cdo dite ndahet nga e verteta nje hap i panjohur.Nje e ardhme e cila fillon te ndertohet ne familje.Familja streheza me e ngrohte ku gjithcka fillon e perfundon aty.Ngrohtesia,dashuria,respekti,edukata te gjitha keto mesohen ne familje.Qe ne hapat e pare personat me te shtrenjte per ne ,prinderit tane tregohen kaq te kujdesshem ndaj nesh.Na mesojne sot qe te mos gabojme neser.Sa te thella dhe em vlere keto mendime.Por a ekziston valle sot kjo miresjellje.Sot shohim shoqerine e cila ka degraduar ne nivelin me te ulet njerezo.Perballemi me ofendime,perbuzje dhe madje dhune.Dhuna e cila ka mbizoteruar mbi gjithcka.Gjithcka ka lene ne shkaterrim.Cfare duan te tregojne valle keta persona?!Forcen?!Duke ushtrua dhune ata do te tregojne forcen e tyre ,pustetin?!Dhuna do te mesoje te tjeret te tregohen te respektuar?!Pra keta persona mos valle jane duke kerkuar njerzit perfek,kur vete jeta nuk eshte perfekte!Sot shohim gra te dhunuara ,femije te dhunuar dhune kudo.Njerez qe kerkojne ndihme,kerkojne t'i zgjasim doren e t'i japim nje fije shprese.
Te gjithe duhet te kuptojn se askush nuk ka ardhur ne jete per te qendruar ne pushtetin e ndokujt.Gjithsecili nga ne ka ardhur te jetoje.Askush nuk mund t'ia heq kete te drejte askujt!Duhet te ndergjegjesohemi!Te gjithe ne e shohim se ky vend nuk mund te vazhdoje keshtu,kjo jete nuk mund te jetohet keshtu.Nuk mund te sillemi si te shurdher ndaj kesaj qe po ndodh.Nje person nuk mund te ndryshoje i vetem rrjedhen.Jemi ne forca,bashkimi ne nje te vete, te gjithe se bashku ta bejem kete rrjedhe te vazhdoje e lire pa u devijuar nga e verteta.

Vepra te ngjashme
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Hartim · Tema: Korona Virus
Korona Virus! E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi! E stepur pa asnje shpjegim! Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe! Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar! Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar es...
Autori: Elda Nasufi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Dhuna
DHUNA NDAJ FEMIJEVE Kjo fjala DHUNE, sa fjale e shemtuar, t'iu themi te gjitheve, mos na prekni me duar. ...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Anonimous · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe arsyetoj ne keto rrethana.Por kjo qetesi,kjo vetmi me mbeshjell me frike.Me ben te mendoj gjera te paqena,me fut ne nje bote ku shof c'ka nuk mund te shof....
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e Tokes
E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te thella te saj.Ka mjaft per te arsyetuar.Mendimet e mia fashiten tek me vijne mendime deri ne absurditet. Ti,une te gjithe ne kemi nje arsye te forte ,te ng...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: Klea · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nena
Jeta aq e bukur por edhe aq mizore.Qenia e bukurise dhe e dashurise eshte nena po e keqja qe vret?Dora qe ngrihet ne te,cdo shenje ne trupin e saj,cdo plagosje cdo lot I saj .Te gjithe e kemi nje nene .ne,femijet, prinderit tane madje edhe zogjte.Nena es...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Bleron Seferi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Femijet e Braktizur!!
Femijet e braktisur Mes dhimbjes e lotit e shkruajta kete poezi per t’ua dedikuar bashkemoshatareve te mi, ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjeter,disa ia kane pare frytet e mira jetes ne kete bote e disa nuk kane pare as rrenjet e saj. Bota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesie, ku shumica e nj...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria jone per drejtesine e ka bazen tek frika e vuajtjes nga padrejtesia!
Sot kam nje arsye me shume,sot gjithcka eshte ndryshe!Vrullshem deshiroj te pershkoj cdo pjese qe perben ate ku une jeteoj.Te eci e lire ne hapesiren pafund per te pare gjithcka qe me rrethon.Te vezhgoj male,dete,te gjitha kontinentet me rralle.Sot une de...




Komentet e fundit!

Emri: htrrf
Email: ttrrr@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com