Data e postimit: 2018-01-16 18:38:32
Lexime: 3406
hi
Autori: lola
Lloji: Leter
Tema: i need nje mendim :')
Shkolla: naim frasheri
Klasa: 9D
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


hi.. u rrita me mendimin se te dish, eshte dicka e bukur qe te mbush shpirtin, dicka jo imorale, por kam kuptuar se te kesh, te kesh dhe nuk ka rendesi se sa di, te paturit ka blere dhe dashurine, jeten, dijet. tani jam ne lufte me boten dhe me cdo gje qe me rrethon... me mire te dish, apo te kesh?!!

Vepra te ngjashme
Autori: Sweet home · Lloji: Leter · Tema: Home Sweet home
My secret is: MY FAMILY iS MY LIFE HOME SWEET HOME To home has is more happiness I LOVE MUCH My Home
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: aurora quni · Lloji: Leter · Tema: per jeten dhe fuqin e saj
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te perjetojm ndonje tragjedi te gjith thojn ,,pse jetoj pse mua kjo jet,, por ndalo dhe mendo ishe ti\ajo qe kur perjetoje lumturi nuk te shkonte ne mendje te...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Kushtrim Berisha · Lloji: Leter · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
Autori: Melisa · Lloji: Leter · Tema: Nene e dashur
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne shtepi kur e shoh qe nuk je aty syt me mbushen lot.Ndonjeher ulesha dhe mendoja:Ah si te ishte pran meje,te mi perkdhelte floket,me ka marr malli ta shoh vet...
Autori: Edita Tahiri · Lloji: Leter · Tema: mesuesja ime me e dashur
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar te d...
Autori: Sibora Gjondedaj · Lloji: Leter · Tema: Ditari Im
I dashur Ditar, Sa vite u bënë pa të shkruajtur? Jeta ime kaloi para syve të mi, si një film i vërtetë . Ndonëse kisha harruar se çfarë ndjesie më shkakton ti ,sot u ula përsëri në atë karrigen e vogël dhe po të shkruaj përsëri si...
Autori: argjira ajeti · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Leter · Tema: Leter per ditelindje
E dashur Ola Te uroj 100 vjece! Te ralizofshin te gjitha endrratdhe suksese ne mesime! Te puth shoqja jote Ana! Mirupafshim!
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Rudina Gurra · Lloji: Leter · Tema: Vellai im .
Ike vella ! Me le vetem ! Si nuk mendove per mua te shkreten ! Qaj ! Nat ,dit pa pushuar . Dashuria ime per ty nuk ka te mbaruar . Nat e dit vuaj shum. Vec ne enderr te perqafoj pafund. Nuk ngopem dot duke te perqafuar . Se malli im per ty...
Autori: autorja X · Lloji: Leter · Tema: njohja dhe perballja me vetveten, kjo eshte nje nder letrat me te bukura qe kam lexuar dhe do doja qe dhe shume te tjere ta lexonin per fat te keq autorja nuk dihet kush este po kjo leter eshte mallengjyese
leter zemres 15.1.2017 Haha, nuk kam menduar kurrë se një ditë do arrija të qeshja me veten . Më në fund dhe këtë e bëra, qënka e çuditshme por kuptohet keqardhje për veten mund të ndiej vetëm unë. Nuk e di si kanë shkuar gjërat por ...
Autori: Andi · Lloji: Leter · Tema: Gëzuar 2019
I dashur Miri. Gëzuar vitin e ri 2019. Të uroj nga zemra ime e vogël një vit sa më të mbarë. Pjatat me meze Gotat me raki, Ejani tani, Te frstojm vitin e ri




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com