Data e postimit: 2019-01-01 19:03:48
Lexime: 3351
Kartolinë për vitin e ri 2019
Lloji: Leter
Tema: Gëzuar 2019
Autori: Andi
Shkolla: Fan Noli
Klasa: 2A
Qyteti: Tiranë
E-mail: andi@gmail.com


I dashur Miri.
Gëzuar vitin e ri 2019.
Të uroj nga zemra ime e vogël një vit sa më të mbarë.
Pjatat me meze
Gotat me raki,
Ejani tani,
Te frstojm vitin e ri

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Miri i vogël Miri i vogël I paparë 4 vjeq shkon në shkollë Shkon në shkollë me nxitim Loz me shokët pa pushim I bën detyrat me gëzim
Autori: Kushtrim Berisha · Lloji: Leter · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
Autori: Vlora Sokoli · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi për flamurin
Unë jam e vogël Por një gjë e di Është ditë e madhe Për krejt Shqiptarin Zemra ime e vogël Është e gëzuar Të gjithë së bashku Jemi duke festuar Kombi Shqiptarë Të jetë i bashkuar Amaneti i të parëve Nuk duhet h...
Autori: Rinesa Gacaferi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Ëndrrat e fëmijëve
Nëse do kem magji e fuqishme do jem, nëse do kem magji çdo gjë do të kem, botën do sundoja si një princeshë, të këqinjët do largoja, kur të bëhesha mbretëreshë! Sa jam ende e vogël, një dëshirë kam, botën e fëmijëve ta kem p...
Autori: Besarta Elezi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zbuloni suprizat tone.
Durresi,nje nder mrekullite e bukurise shqiptare, ka se cfare t`u ofroje vizitoreve. Shtirja buze detit Adriaktik dhe Jon malet fushat dhe lulet formojne panoramen qe do te shoqeroje pushimet tuaja. Harmonia shpirti i ngrohte i banoreve mikpritja dhe kena...
Autori: doresa syla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: 7 marsi
"7 Marsi" Urime 7 marsi Mesuesja ime. Te uroj nga zemra uroj me shume gezime. Urime per sot edhe per shume mote . Mesuesja ime e dashur Dielli i kesaj bote. Dashurine per shkollen Nga ti e mesova Si prinderit e mi Gjithmone te degjova.â˜...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PER FESAT E FUNDVITIT
Festa e viti te ri Festa ime e preferuar eshte njera prej diteve me te festuar ne Bote secili popull e feston vitin e ri ne menyren e ti ne festojm vitin e ri me 31 dhjetor e vendosem pemen e viti te ri ne nje cep te shtepis e zbukurojm me drita ne diten ...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Per shpellen
Shpella e dragobis Afer bregut te nje lumi Briste kêndonte një njeri Pijaneci ne gosti Fmit pran tij rrishin tuj kja Të gjith leckanat ter e tha Gru e zeza pran e mbante Raki raki bertiti me za Ra ne lum deri ne fyt Prej qefit rakijes u m...
Autori: Klea · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Dashuria për njerëzit e tu më të dashur
Dua të kthej kohën pas Vitet e shkuara kalojnë varg E lumtur vitin 2006 thërras ...
Autori: albion nikqi · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri eshte nje stin shum e bukur sepse bie bor,femiet luajn me bor etj.Ne dimer jane festat e fundvitit ne te cilen jane VITI I RI etj.Kur vie VITI I RI ne gezohemi sepse vie nje vit i mir dhe i mbar,por disa nuk gezohen prej problemeve te tura.Ne dimen ...
Autori: BESJANA MARKO · Lloji: Fabul · Tema: TIGRESHA dhe FEMIJET
Ne nje vend te vogel jetonte nje tigreshe ishte shume e bukur e quanin mbretereshe Ishte mesuar me festa dhe urime ishte moskokecarese dhe nje tigreshe trime Kur lindi femijet e keqe u be i pelqente te festonte dhe iken e i le Kur ata u rrit...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: tigresha dhe femijet
Ne nje vend te vogel jetonte nje tigreshe ishte shume e bukur e quanin mbretereshe Ishte mesuar me festa dhe urime ishte moskokecarese dhe nje tigreshe trime Kur lindi femijet e keqe u be i pelqente te festonte dhe iken e i le Kur ata u rrit...
Autori: Diana B · Lloji: Analize letrare · Tema: Hebrenjtë
Ne vitin 1933 – 1934 jane perpjekjet e Mbreterise Shqiptare me Keshilltarin e Mbretit Z. Mehmet Konica dhe Ambasadorin Amerikan Z. Herman Bernstein per sigurimin e Hebrenjve. Mbreteria Shqiptare dhe qeveria austiake ne vitin 1930 hoqen vizat ne baze te...
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com