Data e postimit: 2021-11-24 20:15:23
Lexime: 2168
Me mungon
Lloji: Leter
Tema: Dashuri,munges,shprese
Autori: Z.B
Shkolla: Nikolla Shtenj
Klasa: Viti3
Qyteti: .
E-mail: baftijariz@icloud.com


Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot.
Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten time ne nje kohe shum te veshtir per mua edhe pse isha ende e vogel.Ehhh e vogel kjo gje me beri qe te humbisja dicka qe tani do te mund tja dija vleren me shum se gjithchkaje por ja pra qe njeriu ndonjeher nuk mund ti mendoj gjerat ne kohen kur duhet,mendoj se tani mund ti kuptoj disa gjera me mir por ty te humba.E pranoj qe ne fillim ndoshta nuk kam qen sic duhet sepse kisha frig te besoja por me pas u lidha aq shum me ty,me beso kur lexoja ndonje sms nga ti degjoja edhe zerin tend.Nuk edi a isha une ajo qe gabova me deshir apo rrethanat te cilat me nxitnin te largohem nga ti,ishte kohe shum e veshtir edhe per mua sepse kado qe sillesha dikush thonte dicka per ty,jo ai nuk esht per ty,ste don dhe erdhi koha kur ti nuk kishe koh per mua ende se kuptoj se cfar te largoj,me vete thash do ta harroj dhe te shkruajta se dua ta perfundoj.Kisha ne koke shume mendime me ishin mbledhur te gjitha gjerat se bashku,nuk dija nga te kthehesha e nga te shkoj.Kaluan 2 muaj nuk mundesha ta vazhdoj pa ty me mungonte gjithcka e jotja bisedat,shikimet,perqafimet.Mblodha te gjith forcen dhe te shkruajta perseri por me nuk ishe si qe njoha un dikur,nuk mund ta harroj at nat me the fjal te cilat nuk i prisja nga ti,edin cila ishte me e rende „nuk te detyrova me zor te me duash“.Me zuri mengjesi me lot ne sy,nuk kisha pergjigje per asnje nga pyetjet e mia.Por un nuk hoqa dor nga ti,e ula veten posht duke tu lutur ty cdo nat me lot ne sy.Erdhi koha ku u dorzova,ja pranova vetes qe cdo gje mbaroi.Kaloi 1 vit por kur nuk i humba shpresat per ne dy,cdo nat mendoja si do ishte po te te kisha edhe njeher,sa gabime do te doja ti permisoj.Tani para pak kohesh pas disa bisedave qe ne kishim fillova te humbas te gjitha shpresat,thash me vete nuk mund ta detyrosh dike me zor te te doj dhe vendosa qe te largohem nga kto mendime,kto net pa gjum dhe te te le te lir ne jeten tende.Sedi a eshte fati a serish un me endrrat e mia te kota,te telefonova,foli dikush tjeter por ti e njohe qe nuk isha une,ehh valle per nje koh aq te gjat nuk harrohet zeri dikujt apo ishte se edhe ti me ke dashur mua shum.Nuk mund ta shpreh me fjal sa me kishte mar malli per zerin tend,u humba nuk edija se cfar po ndodh ,sa degjova zerin tend mu kujtua gjithcka qe patem ne,ishte nje moment ku isha shum e lumtur por edhe u merzita sepse po kujtoja dicka qe me smund ta kisha.Erdhi edhe dita qe te takoheshim,nuk po me kalonte koha mendoja sa ke ndryshuar,eshte e veshtir shum mos ta shohesh per nje koh te gjat njeriun qe e dashuron.Sa te pash doja te te jepja nje perqafim te fort te te tregoja sa me mungon por nuk munda,nuk mundesha as te flas dicka tjeter kur te shikoja ne sy shihja gjithcka qe ne kaluam.Por a edin cila eshte me e veshtira nga te gjitha sapo fillova te kem shprese dhe ajo shum shpejt po shuhet,ti nuk je si me par ,nuk jan gjestet e tua keto,sikur ka ardhur dikush tjeter ne vend teje.Sot edhe njeher kutpova se sa shum te kam larguar nga vetja,dhe qe shpresat e mija jan te kota,mendja me thot qe te largohem e ndresa zemra me thot te pres edhe pak.Sdi cilen ta degjoj,a thua vall cila ka te drejt.Me te vertet enderroja shum qe te ishim edhe nje her,te permisoja cdo gje te gabuar por perderisa e shoh ti mua me ke harruar.Kam shum pyetje me veten time „Nese me ke harruar pse erdhe te me takoje“ ose nese nuk me don „Pse ashtu me dashuri me shikoje?“.

Vepra te ngjashme
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dshuria
Sa shpejt erdhi kjo dit e veshtir, Qe ti me thuash lamtumire, Pse kjo jet po me kalon kot, Kur njeriun qe e dua nuk e marr dot, I lutem zotit te me ndihmoj, Qe zemrat tona te na i bashkoj, Erdhi kjo dit qe asnjeher nuk e kisha prit, Nese do vdes,ne...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Adriana · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: dashuria
Dahuria e par! Pranvvera sapo kishte shpalosur batanijen e saj,plot ngjyra dhe aromra magjepsese,mengjesi nga dita ne dit behej edhe me i kendshem,rugve e falja buzeqeshjen time kudo dhe pa e kuptuar jeta ime kishte mar nje tjeter drejtim. Shkolla po be...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Vetëm ty tdu
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A vall ndoshta. Je pendu?Q m Largove nga vetja Jote mu. Po qtash Koha ka ik ,e ko shku. I patem dhene fjalen Njeri tjetrit ,q gjithmon Un e tiI t...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndjena dhe endrra e papershkruar
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me tregonte rrugen per ne fshat, lart ne qiell po degjoja nje melodi e cila ishte e papershkrueshme per shpirtnin tim.Po degjoja hapt e mi te ciliet i beja...
Autori: severgjan gashi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesija ime
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj,te lexoj ne gjith jeten time, kur sdo ta harroj. Ty mesuese te kisha nga klasa e par, me mesova numrat dhe te shkruaja fjal, me bere te qesh dhe ku...
Autori: fitore berisha · Lloji: Te tjera · Tema: klasa më e mir
Kjo veper i shkon kl më të mir që njohen arsimtaret, që pati shkolla gjat gjith historikut të saj të gjat e të lavdishëm,klases që gjithmon më bëri kernare I♥IX-3.Më kujtohet kur nisem bashk këtë rrug ,kaluam shum gjëra e shum momente ,t...
Autori: ONA LIONA · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
E dashur ANA Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende . Te lutem eja sa ...
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi. Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e q...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese
E di.Ne si njerz duam urrejm, gabojm, dashurojm, veprojm por ne shumicen e rasteve pendohemi.Jo per ate qe e kemi bërë por per kohen qe kemi shfrytezuar per veprimet tona.E di se ne si qenie te jshtzoknshme te pasura dhe te zgjuara ne mendojm ndonjehe...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com