Data e postimit: 2016-03-08 22:27:50
Lexime: 7920
Kushtuar vetes time
Lloji: Leter
Tema: Kushtuar vetes time
Autori: samina beqiraj
Shkolla: universita' degli studi di uninsubria
Klasa: primo anno
Qyteti: varese
E-mail: saminabeqiraj@live.com


E dashur vetja ime gezuar festen .
Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi ti e di qe gjithcka te nje femer eshte zemer madje edhe KOKA.
Asnjeher mos nguro te luftosh per te drejtat e tua , ngrije zerin ateher kur duhet ! Askush me mir se ti nuk e di vleren tende , demostroje ate cdo dite , sepse nese nuk e ben ti ,kush do e beje atehere ??
Askush !!
Te jesh e sigurt per kete !! Ti e di shumm mir qe ne kete bote ke lindur e vetme dhe po vetem do ikesh !! Ti je mjaftueshme e rritur per te kuptuar se me zotin perpara nuk mbetesh asjehere e fundit ,prandaj lejo qe e vetmja perulje te jetem vetem ajo perballe krijuesit tend .
Vazhdo te besh kete qe ke bere deri tani , vendos zotin ne planin e par e pastaj veten tende , mos i var shpresat te tjeret e sidomos te nje mashkull , mos pretendo ti shikosh te tjeret si nje shpetim , shpetimi i vertet je vetem ti !Ti e di shum mir se te marresh nje buzeqeshje nga ajo cka dhurove eshte shume me e cmuar se sa te ta japin ! Beso ne fuqine e fjales sepse ti e di shum mir qe fjalet mund te ndryshojn gjithcka !! E dashur vetja ime , mbi te gjitha ti e di shum mir qe nje femer ka nevoj per nje mashkull aq sa ka nevoje peshku per biciklete !
SHIKOJE mashkullin e jetes tende thjesht si nje BONUS plus per ty , si nje krah te djatht dhe si nje partner te devotshem qe do ndash momentet e hidhura dhe ato te bukurat por jo SI nJE SHPETIM!
E dashur vetja ime kujto mbi te gjitha se ti je krijuar nga brinjet e mashkullit me qellimin e vetem qe mos te jesh as me poshte e as me larte se ai.
Tani ngre nje dolli per veten tende falendero zotin per ate qe je , dhe neser dil me koken larte ashtu sic te ka hije ty, duke treguar me shume se kurre qe PO Un jam femer dhe do punoj cdo dit e me shume te mbaj kete titull kaq te cmuar qe zoti te ka dhuruar !!

Vepra te ngjashme
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ti vertet vlen
Mos harro se ti je e veqant Mos harro moter se sa do qe deshirojn qe dikush te perul, ti je e veqant thjesht emri Femer te ben te ndihesh e veqant mos lejo qe disa persona ta zhdukin forcen tende dhe ti ke drejt te flasesh, mos lejo askend te perul...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: adenaida allani · Lloji: Thirrje · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh...
Autori: adenaida · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh d...
Autori: Eranda Koçi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta ♥
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ninja qe te pushtojne me ankth e me frike. E tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh dh...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....




Komentet e fundit!

Emri: adela
Email: mullalliadela@gmail.com
Komenti: e kendshme

Emri: blerina kastrati
Email: blerinakastrati_@gmail.com
Komenti: ana123@gmail.com shum dakord m ty shlyje

Emri: Ana
Email: ana123@gmail.com
Komenti: qr kot fare

Emri: Ana
Email: ana123@gmail.com
Komenti: qr kot fare

Emri: 56IKW4E
Email: 64KZOW346@HOTMAIL.COM
Komenti:

Emri: 56IKW4E
Email: 64KZOW346@HOTMAIL.COM
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com