Data e postimit: 2015-01-26 19:10:54
Lexime: 3868
ana
Lloji: Leter
Tema: shoqja ime
Autori: ONA LIONA
Shkolla: at shtjefen gjecovi lac
Klasa: 11A
Qyteti: lac
E-mail: jennifer.emi@hotmail.com


E dashur ANA

Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende .
Te lutem eja sa me shpejt .Te pres padurim .

ME DASHURI MIKJA JOTE
ONA

Vepra te ngjashme
Autori: severgjan gashi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesija ime
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj,te lexoj ne gjith jeten time, kur sdo ta harroj. Ty mesuese te kisha nga klasa e par, me mesova numrat dhe te shkruaja fjal, me bere te qesh dhe ku...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dshuria
Sa shpejt erdhi kjo dit e veshtir, Qe ti me thuash lamtumire, Pse kjo jet po me kalon kot, Kur njeriun qe e dua nuk e marr dot, I lutem zotit te me ndihmoj, Qe zemrat tona te na i bashkoj, Erdhi kjo dit qe asnjeher nuk e kisha prit, Nese do vdes,ne...
Autori: fitore berisha · Lloji: Te tjera · Tema: klasa më e mir
Kjo veper i shkon kl më të mir që njohen arsimtaret, që pati shkolla gjat gjith historikut të saj të gjat e të lavdishëm,klases që gjithmon më bëri kernare I♥IX-3.Më kujtohet kur nisem bashk këtë rrug ,kaluam shum gjëra e shum momente ,t...
Autori: erza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kosova ime
kosova ime vendin tim shum e dua,shum bashkatdhetar kan sakrifikuar, e per ty kan luftuar,me gjak te derdhur kontribuan,per kosoven e gjalleruar,sepse gjaku kot s eshte shkuar...........ahh kosov nëna jon shum legjendar te medhenj per ty luftuan te humb...
Autori: Elvira Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Profesioni
Sa shpejt qe erdhi koha ta vejm gishtin ne kokë e te mendohemi!Unë si adoleshente si fillim me pelqen te studioj,sepse marr shum njohuri nga mesimi,nga shkolla vjen edhe profesioni.Të ardhmen time e përfytyroj si një MJEKE shum e shkolluar.Kam shum d...
Autori: Bora · Lloji: Thirrje · Tema: Le te ngrihemi
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek Vendi Im un Isha e vogel ende e parritur se Kisha menduar q nji tmerr do tkisha perjetuar ,NJi I Marr m erdh m goditi mu para babit Tim u be deti gjith gjak...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
Autori: Çetina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja por lendohesha me vriste cdo fjal dhe cdo gjest me te vertet nuk knaqesha me pak doja gjithnje e me shum ndonese ne kete rast se meritoja Por ndjeja per t...
Autori: Armonela · Lloji: Leter · Tema: Fatkeqesia
E dashur vetja ime, Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pa...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Poezi personale · Tema: BABI IM I DASHUR
BABI IM I TRETUR LARG NE MERGIM ME MUNGON SHUM DHE ME PADURIM E PRES ARDHJEN E TIJ AI ESHTE JETA IME AI ESHTE QDO GJE PER MUA AI NE MERGIM KA SHKUAR VETEM PER TI MI PLOTESUAR DESHIRAT MUA EDHE KUR KA QEN NE KOSOV MI KA PLOTESUAR DESHIRAT POR ATJE KA SHKU...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Megi Llulla · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrim
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i cili quhet Halim.Ai eshte 3 vite me i madh se un dhe eshte ne klasen e 7.I kryejm studimet ne te njejten shkolle.Kryefjala i shkrimit te sotem esht vellai i...
Autori: denada · Lloji: Leter · Tema: dashuria
dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhura per ti shprehur ketu,jo sepse nuk mundem ti them gojarisht por kam aq shum fjal ne mendje sa qe do i beja lemsh te gjithaa pavaresisht pjeses qe do te sk...
Autori: Aleksandra Skenderaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per shkollen
PASIGURIA Tani mendoj te pershkruaj se per qfar fillova te ndihem e pasigurt 20 dit para se te fillonte prap shkolla ne shtator 2012 pra kete vit. Kur ishte dita e fundit une dhe miqt e mi ishim gezuar se do pushonim dhe sdo ...




Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: mire por duhet te jesh me e thelluar ne mendime per shoqen duhen fjalet me te perzgjedhura

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: mire por duhet te jesh me e thelluar ne mendime per shoqen duhen fjalet me te perzgjedhura

Emri: dikush
Email: dikushi@hotmail.com
Komenti: qfar lope

Emri: vgf
Email: ftgf@libcdrs.com
Komenti: hiq intersant shkrujima shum



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com