Data e postimit: 2017-03-28 15:50:01
Lexime: 2212 |
#paulxrap
Gango deri sa t vdes đ
e nse dikush don naj ngatres â
e din esht vec ni adres đ€
Ropt e shpis ua mbeshtes đ€Ș
Vec me nji numer u pershndes đ€đ»
Mos u ka bo ves đ„Ž
Tu e pa plaken tuj tu e shes đ
Mo...
|
"ĂshtĂ« e domosdoshme poezia pĂ«r shpirtin e njeriut,ashtu siç Ă«shtĂ« shpretka pĂ«r trupin e njeriut"
|
Shume kohe me pare kur isha nje vajze e vogel kisha degjuar shume perralla nder te cilat e preferuara ime ishte nje perrale me pirate tek e cila kerkonin nje thesar ne ishullin e thesarit. Doja qe dhe une te gjeja nje thesar I cili te m...
|
"Në dashuri të madhe janë dy ëndrra që takohen dhe në bashkëpunim i arratisen krejt realitetit"
|
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze?
per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...
|
"Miqësia i dyfishon gëzimet dhe i përgjysmon dhembjet"
|
kjo eshte nje mendim dashurie pra dashuria eshte gjithcka si intereson se kush eshte apo kush je vetem dashuro vetem dashuro ska rendesi cfar moshe ke i madh apo i vogel por dicka eshte dashuria nje thenie per ate qe do stilin e kom high rruges eci slow k...
|
"Librat më të dobishëm janë ata ku lexuesit e bëjnë vetë gjysmën e punës..."
|
Sa lehtë e sa vështirë
Sa lehte isha ne realitet e sa veshtire u dorzova nga gjerat i desha shume,
u gjeta ne nje thellesi e cila nuk kishte dalje.
U perballova shume here me mendimet qe me kalonin ne cdo cast, cdo mengjes qe u zgjoesha e pyeta ve...
|
Praktika eshte kriter i se vertetes.
Armiku plak kurre mik s`te behet edhe nese te behet s`te behet i drejte.
Dyshimi eshte me i rende se denimi.
Luan ne fjale a lepur ne veper.
Fanatiku gjithmon e pin helmin e vet.
Edhe vllazeria pa interes, dashuri...
|
"ĂshtĂ« e domosdoshme poezia pĂ«r shpirtin e njeriut,ashtu siç Ă«shtĂ« shpretka pĂ«r trupin e njeriut"
|
Nena eshte njeriu i vetem ne bote
Nena eshte diell qe nuk perendon
Nena eshte njeriu i pare qe ne jete ekziston
Prandaj dijani vleren asaj.
Nena eshte njeriu i pare qe e duroi te qarit tende gjate nates.
I love you so much mom.â„
|
"E ç'hyjnë në punë librat nëse nuk të shpien në kroin e jetës,për t'u kredhur e për ta pirë plot lakmi?..."
|
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më të çmuarën ndër të gjitha : mungesën. E kisha të pamundur të bëja pa ty : edhe kur të takoja e shikoja,vazhdoje të më mungoje..."
|