Data e postimit: 2016-03-04 23:18:37
Lexime: 3043
Sa lehtë e sa vështirë
Lloji: Thenie
Tema: Sa lehtë e sa vështirë
Autori: Ardian
Shkolla: Arseni jovkov
Klasa: III-18
Qyteti: shkup
E-mail: alidurufans@hotmail.com


Sa lehtë e sa vështirë

Sa lehte isha ne realitet e sa veshtire u dorzova nga gjerat i desha shume,
u gjeta ne nje thellesi e cila nuk kishte dalje.
U perballova shume here me mendimet qe me kalonin ne cdo cast, cdo mengjes qe u zgjoesha e pyeta veten si do te jete ardhmeria ime me kete veshtiresi qe e kaloja.
U munduan te gjithe te me mesojne qe ta kaloj lehte gjendjen se e kisha ne brendin e kapluar nga vetmia por su perballova me asnje gje.
Cdo dite qe jetoja aq me shume e kaploja veten, e fajsova veten e cila nuk ka pasur asnje faj te vetem.
E mendoja shume here te lirohem nga kjo veshtiresi, por sme arriti dot deri te lehtesimi.
Kerkoja qe te mos kthehem nga ajo thellesi e madhe qe me ngacmonte cdo here, por nuk do te behet me !
do te jes pergjithmone ne ate thellesi e cila nuk ka dalje, por mendoj qe koha e mundshme do ta bej qe te gjej rrugen e shpetimit.

Vepra te ngjashme
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Sidorela Musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHendritsi i nje erresire
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj besoj qe do te peshojn aq edhe sa them.Esht e kot te mundohesh kot per gjerat e kota,edht fitimprurse te fitosh ne gjerat qe duhesh fituar,esht vajtim te vaj...
Autori: Ersi Topcija · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Kur kujtimet lene gjurme
Shiu pikon ne xhamat ne dritare Erresira po lundron si nje anije marinare Shpirti trazuar me lot ne vershime S’te harroj dot por te futa ne kujtime.. T’gjitha i dogja ato flete ditari Merzi e papershkrueshme, melankoli shkrimtari Dhe kete hist...
Autori: q · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: c'eshte dashuria?
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga njerez te tjere,pse ajo te jep force te luftosh deri ne fund per te .Por ndonjeher me duken edhe si pyetje retorike sepse shpesh gjej pergjigjen vet pa mos e...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Makfirete Mata · Lloji: Pershkrim · Tema: Me mesove te hidhja hapat e pare,kur ti mezi hiqje zvarre tuat.
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes... Per here te pare ne jete, mora nje leter dhe fillova te shkruaj per ty ... * * * Qysh kur mmbaj mend, me mesove te te therrisj...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Poezi personale · Tema: 8-1
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu Mendoja qe lehte kasha me e kalu ...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Arsyeja...
Pse pyetja e cila behet ne qdo vend pse me ndodhi kjo pse u be ajo athua pse? Pse vetem mua me ndodhin keto gjera? Mos u shqeteso per cdo pyetje ka nje pergjigjie fillojm me disa pyetje interesante si psh:pse kemi ardhur ne kete bote pyetje e cila behet s...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com