Data e postimit: 2014-12-20 22:48:11
Lexime: 3771
fjale te urta
Lloji: Thenie
Tema: fjale te urta
Autori: arta klaiqi
Shkolla: abdullah krashnica presheva
Klasa: 8/1
Qyteti: koretin kamenice
E-mail: arta_klaiqi@hotmail.com


Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te.
Buke,e kryp e zamer.
Ndarja e pasurise mund te jete shkak i tragjedise.
Vellau eshte armiku me i madh.
Nese ofendon te tjeret pa te drejte krijon shkas te te ofendojne me te drejte.
Ai qe s`punon,dheut i rendon.
Sot njeri neser dheu i zi.
Sot vezir,neser rezil.
Fjala e pa thene eshte e arte.
Jeta eshte molle e arte ne brendi helem e mjalte.
Prindin e mire respektoje,prindin e keq duroje.
Barku igjere,truri i ngushte.
Aty ku derdhet gjaku.nuk futet frikacaku.
Nje molle e keqe i prish gjithe te tjerat.
Ai qe s`meson nga gabimet e te tjereve,eshte i deshtuar.
Loti flet me shume se fjala.
Nje ngjarje vlen sa 1000 fjale.
Plumbi e mbyt nje vete a fjala 100 vete.
Profesioni me i keq eshte mos me pas fare profesion.

Vepra te ngjashme
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: kli · Lloji: Analize letrare · Tema: drejtesia
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet: 1. Te qenit i drejte, cilesia e atij qe eshte i drejte;vertetesi. 2. Teresia e organeve qe mbrojne rendin juridik ne nje vend. Duke lene menjane ligjet dhe rregullat cdokush prej ...
Autori: ENKELEJDA · Lloji: Poezi personale · Tema: Faleminderit ....
A KA NJERI ME TE MIRE SE TY , O NENE ? A KA FYTYRE ME TE QESHUR SE TI ? TI JE GJITHCKA PER MUA ... TI SE DI SE SA TE DUA ... TI GJITHMON THJESHT MBETESH ME E MIRA ... ME E BUKURA ... ME ZEMERGJERA , ME E DASHURA PER MUA ... SKAM FJALE TE TE PERSHKRUAJ T...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne ndergjegjen e ne shpirt, por qe ndoshta nuk kemi te drejte te na shfaqet. Sa e njohim lirine ne te vertete? Sa mire njohim historite e sklleverve afrikane...
Autori: kiara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jetosh ne paqe
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ndricon. Edhe sot ka shume vende te cilet jane te perfshire ne lufte dhe fjala paqe per ta eshte si nje mrekulli e cila eshte e pamundur te realizohet. Paq...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Genjeshtrat e pambaruara
Genjeshtrat e pambaruara Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje por ato vajza qe nuk i thone me zemer atehere ato nuk jane veqse fjale te kota per te gjithe.Historia e genjeshtrve nuk mbaron kurre. Disa njerez genjejne...
Autori: Alesia · Lloji: Analize letrare · Tema: permbledhje
Fabula e esese eshte qe logjikimi ne kete legjende jo vetem qe eshte i gabuar, sipas autorit, por edhe afer absurditetit. Fuga thote qe: 'duhet te krijohen instistucione te verteta vendimmarrjeje, se duhet te mbushin zbrazetine pushtetore me institucione ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?! Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqi...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
e embel,e madhe eshte fjala atdhe qindra vjet kemi luftuar per te ne, edhe ata qe shume larg kane shkuar, ne gjakun e tyre emri shqiptar eshte shkruar. E bukur,e ndritshme eshte fjala Shqiperi, ne veshet e shqiptarit tingellon si melodi, Me shpirt...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Praktika eshte kriter i se vertetes. Armiku plak kurre mik s`te behet edhe nese te behet s`te behet i drejte. Dyshimi eshte me i rende se denimi. Luan ne fjale a lepur ne veper. Fanatiku gjithmon e pin helmin e vet. Edhe vllazeria pa interes, dashuri...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjala Një fjalë e bukur Të ngroh në shpirt Një fjalë e egër Ti mjegullon sytë Një fjalë e bukur Zemrën ta pastron Një fjalë e idhët Të helmon Një fjalë e bukur Të mbush me magji Një ...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Sonja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala shemb muret
Kur lexoj kete titull me vjen ndermend shume mendime te urta : fjala vret me shume se plumbi ,Fjala e mire zbut edhe gurin .Sa te ndryshme dhe sa aj rrisin vleren fjales




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ke te drejte per diku ke 95-96%



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com