Data e postimit: 2023-02-27 20:57:12
Lexime: 418
Thënie
Foto
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: vincanianna@gmail.com


"Për të krijuar një tregim nuk mjafton të vendosësh fjalën 'fund'..."

Vepra te ngjashme
Autori: Beatrika Krasniqi · Lloji: Analize letrare · Tema: "UNË"
Nga : Beatrika Krasniqi -E di , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa të shkruaj , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa që ti lexoni ndjenjat e mia edhe nëse nuk mund ti ndjeni vet ato të p...
Autori: uejda gjergji · Lloji: Pershkrim · Tema: nena
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJNORE JA ZBUKURON JETEN TE GJITHEVE SEPSE PA FJALEN NENE BOTA NUK DO TE KISHTE KUPTIM.TI JE AJO QE JE KUJDESUR PER MUA .NE ORET E VONA ,UNE JAM AJO QE TE KA...
Autori: arta ajazi · Lloji: Analize letrare · Tema: un
un nje dit po lexoja nje tregim per shoqerin ne ate tregim shkruante qe shoqeria ne jeten tende mund te shkaterroj gjithqka por edhe mund ta bej jeten si ne endrrat e tua te cilat ke pasur deshir gjithmon te behen realitet nje dit un pas nje kohe te gjat ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjala Një fjalë e bukur Të ngroh në shpirt Një fjalë e egër Ti mjegullon sytë Një fjalë e bukur Zemrën ta pastron Një fjalë e idhët Të helmon Një fjalë e bukur Të mbush me magji Një ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hejj Ckm, Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera. Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
Autori: Armando Gega · Lloji: Hartim · Tema: shija e shiut
Po binte shi! Ne nje mjergull ndjenjash te ndieva ty por nuk te pashe. Papritur mendova- ska asgje pas atij tymi. U ndieva i humbur ne mes te gjithckase... Isha i lagur i bere qull por gje nuk shihja. Shijova shijen e lekures time te lagur. Nj...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjala
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo orë,cdo minut,cdi sekond.Pa folur dita jonë nuk kalon.Fjala ka shume rendesi edhe ne librat tani shkollor.Ne nepermjet fjales shprehim emicione,hidhërim...
Autori: A.T · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur. Cdo njeri ka dashurine e tij , dikush te shprehur me vepra e dikush me fjale. Dashuria ekziston edhe te njerezit edhe te kafshet. (Paragrafi 2) Por d...
Autori: bleona duraj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: rastesisht
rastesisht te njoha ty ende te kujtoj takimi e par do te mbetet i paharruar rastesisht te dashurova ty fillova te jetoj e lumtur e dashuruar rastesisht vendosa te harroj ty por nuk te kam harruar ndaj vendosa te pres je strukur ne thellsin e spirtit tim n...
Autori: Kristjan Konomi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi
Kur je i trishtuar e i shkretuar Dhe miku ste gjendet kund Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fund. Dhe te gjitha qe i kishe te shenjta Shemben e nuk ndreqen kund, Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fund. Smerr fund,smerr fund. Kur gjendesh n...
Autori: Kaltrina · Lloji: Hartim · Tema: SHiu
U zogjova heret ne mengjes,shikova ne dritare ishte koh me diell por koh pas kohe me shi un vesha nje bluz te holl dhe u nisa per ne shkoll sapo mbaja oret e mesimit mbretronte koh e vranet, filluan ca pika shiu. Mbaroi mesimi sa shiu qe binte, e mua me l...
Autori: dewsferhytr · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ulza bukuroshja e fjetur e turizmit
Ndonjëherë në bukurinë, ne shikojmë për turistik shumë larg, por ne nuk e shohim, prekim dhe ne mori mundësi ... Kjo është një mollë që ka ndaluar pa dashje për fjalë veten e Ulzës Shkopet e Grykës janë kartolina që janë duke u përp...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
e embel,e madhe eshte fjala atdhe qindra vjet kemi luftuar per te ne, edhe ata qe shume larg kane shkuar, ne gjakun e tyre emri shqiptar eshte shkruar. E bukur,e ndritshme eshte fjala Shqiperi, ne veshet e shqiptarit tingellon si melodi, Me shpirt...
Autori: Sonja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala shemb muret
Kur lexoj kete titull me vjen ndermend shume mendime te urta : fjala vret me shume se plumbi ,Fjala e mire zbut edhe gurin .Sa te ndryshme dhe sa aj rrisin vleren fjales




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com