Data e postimit: 2017-03-09 03:44:09
Lexime: 12254
a eshte ndikuar jeta e njerezve nga fati
Autori: sindi sindi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 11
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme".
Pse ndodh kjo ?
Fati vendoset nga ne?
Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje brenga e tyre per te ardhmen,vihet re nje frike e madhe mes kundershtive deshirave dhe realitetitsynimeve qe kane ne jete dhe mundesive praktike etj.Keto sjelllin shqetesime te ndryshme psikologjike te cialt jane te vetdijshmedhe shprehen ne shume forma si:
pasiguria,stresi,gjendje te renduar te crregullimeve mendore apo ato emocionale.

Shkaktari kryesor i te gjith kesaj mase te shakaktuar vejn nga brenda nesh dhe jo nga jashte sic pretendohet,ne qofte se ne e kuptojme kete gje ateher ne kemi celsin e nje zgjidhjeje te suksesshme qe fsheh brendine tone ne procesin e te menduarit dhe menyres se sjelljes se nje qasje te gabuar ne ate ne praktike.
Njoheja e vetvetes,tashme fakti qe fatin e krijon vete njeriu dhe esenca e saj kreative qendron pikerisht ne menyren e te menduarit tone.Nese flasim per realitetin mendimet tona jane ato qe krijojne te ardhmen tone ,por a jane pak ato nga ne qe e kryejne kete proces natyrshem dhe sa me funksional dhene menyre sa me te vetdijshme dhe ta dije ta kontrolloj dhe ta veje ne sherbimin e nevojave vetjake praktike te ketij realiteti objektiv.
si funksionon jeta jone?
Njeriu qenie supreme,konsiderohet si gjallesa me e avancuar dhe e persosur e tere ketij pracesi dhe evoluimi i perhereshen qe ne e quajme realitet objektiv.
Edhe pse jemi nga materiali nje tur pervec kesaj ne do jemi edhe nje shpirt i pavdekshem dhe ky eshte nje proces qe kryhet ndermjet dhe ne forma te ndryshme sic jane:njohja koshienca procesi i te menduarit etj Ne jemi ndertuar nga ky trekendesh trup-mendje-shpirt.Energjia jone te gjithe kemi nje energji qe shtrihet kudo pa kufi deri ne univers.Dhe ne dallojme ne gjithe kete energji,nga frekuenca e energjise tone,pavarsisht kualitetit qe kjo energji serviret dhe kjo frekuence e energjise eshte kodi yne individuale na ndryshon dhe na transformon si qellim e cila quhet jete,dhe jeta kjo eksperience eshte nje ndryshim i panderprere qe ezhvillojme ne si thjesht nje proce s te ligjit universal duke plotesuar te kunderten se per fatin qe e bejme ne natyrisht qe ndikohet nha shume rrethana qofshin ato sociale apo natyrore.Por jo qe natyra na ka krijuar dhe qe ajo na udheheq dhe ka ne dore fatin tone pasi keshtu jeta donte ishte e varur nga natyra. Po te ishte keshtu ateher bota do te merrte fund pasi askush nuk do te kishte vullnet per te jetuar dhe duke menduar qe fati dhe jeta jane ne doren e dickaje tjeter.Fatine ekemi ne ne dore pasi i gjithi krijohet nga ajo cka ne perceptojme dhe ajo cfare mendojme.Prandaj duhet te kemi kujdes me fjalet pasi mund te behen veprime,duhet te kemi kujdes me verpimet pasi mund te behen zakone pasi behen dhe formojen karakterin tend dhe kujdes me karakterin pasi mund te behet Fati yt.

Vepra te ngjashme
Autori: elma mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta e nje njeriu te zakonshem
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe te dashurojne .Ne jete ka caste te mira dhe te keqia .tTe qeshura dhe te qara .Ne jete mund te perballesh me sfida te renda te cilat duhet i perballosh.Mos...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Sidorela Musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHendritsi i nje erresire
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj besoj qe do te peshojn aq edhe sa them.Esht e kot te mundohesh kot per gjerat e kota,edht fitimprurse te fitosh ne gjerat qe duhesh fituar,esht vajtim te vaj...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stina e ëndrrave
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i k...
Autori: Aleandro · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperi
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena
Ese:Nena ime A ka me te bukur kur rrethohesh nga familja vecanerisht nga nena.Ajo me lindi me rriti me nje fjale me edukoi.Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshete nen kembet e nenes.”eshte bahaqe qe lulet e saj sjellin lumturi ne zemren e femij...
Autori: no.name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: ronaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per nje det
kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes
Autori: rita bashuri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndrysh...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Që nga dita kur njeriu fillon të egzitojë ,si qenie ende e vogël e pa formësuar ,zhvillohet si një barrë mbi supet e dikujt. Dashuria dhe respekti p...
Autori: frenki hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta jone
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju r...
Autori: elda mustafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nëna. "Ështe gjeja me e vlershme per, mua po se ashtu edhe per te tjeret Sepse ajo kujdeset per ne shum na meson na edukon Ajoo esht gjeja me e vlershme per mu kur nje dit Edhe ne do te behemi prinder si pindrit tan dhe Ne duhet ti edukujm femij...




Komentet e fundit!

Emri: meri
Email: meri.lilo@hotmail.com
Komenti: shum ese e bkr por nk esh ttamam argumentuese

Emri: izuela
Email: elapeposhi@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: Merva
Email: Merva .idrizi@live.com
Komenti: A ka mundesi me tregu najsen per diturin ju lutna O milet

Emri: Merva
Email: Merva .idrizi@live.com
Komenti: A ka mundesi me tregu najsen per diturin ju lutna O milet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com