Data e postimit: 2016-02-07 21:49:42
Lexime: 39856
Kosova
Lloji: Ese argumentuese
Tema: pavarsia e Kosoves
Autori: KLEVENTINA GUGAJ
Shkolla: ''8 DHJETORI,,
Klasa: 9A
Qyteti: qyteti Puke/fshati Qelez
E-mail: KLEVI@YAHOO.COM


KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET E SAJ,POR LUFTRAT DHE VUAJTJET QE NENA KOSOVE KALOI E PERJETOI NUK MUND TE HARROHEN.KJO NENE KA EDHE SHUME NJEREZ TE CILET JANE TE FAMSHEM DHE QE PERFAQESOJNE KOSOVEN SI NJE SHTET ME VLERA TE MEDHA NE TE GJITHE BOTEN.XHAKU I DERDHUR I PATRIOTEVE KOSOVAR TANI USHQEN DHEUN E KOSOVES DHE RRITEN MBI TE LULE,PEME DHE TRIMA E TRIMERESHA TE SAJ.

Vepra te ngjashme
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kosova
Kosova Kosva eshte nje vend i vogel ku perjetoj shum luftra nga armiqet (Serb). Kosova perjetoj shum viajtje ku disa deshmor dhan jeten per liri. Kosoven mos ta harrojn ata qe u shprengulen ne ditet e veshtira dhe te kthehen dhe ta shijojn li...
Autori: Fisnik Osmani · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Kjo veper e imja permban karakter emocionues,sepse tregon per Kosoven ne periudha te veshtira per te. Kjo veper ose kjo poezi me mire ta quaj eshte bere vetem per Kosoven dhe prandaj titulli i saj eshte " KOSOVA IME ". Faleminderit. KOSOVA IME ...
Autori: arlinda jaku · Lloji: Analize letrare · Tema: pavarsia
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njezt qe jetojn ne kosove po per te gjith shqiptart an e mban botes kjo me kujton gjithe gjakun e derdhur per kete atdhe nga trimat tan me kujton lotet e nenav...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per flamurin
28 Nentori Flamuri Valon flamuri ne kosovë Shqiponja me dy krena Flamuri kuq e zi N'Kosoven e lir Rinija sot n'kosov Jan shum te lir Edhe si e derdhen gjakun Si lumi qe buron Se harron Kosova pergjithmon Shum shtete te botes U munduan e...
Autori: Orjeta Koca · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Kosova ime oh sa shum te dua gjakun ti ma bere mua te pervluar dhe shqiponja jone fluturoi thell ne kaltersi shliroi kosoven shpalli pavarsi. Sot ne jemi te lumtur dhe te gezuar na lirove ti per jeten qe jetuam. Adem jashari trim luftetari e shli...
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezi
Kosova Qdo gje kur shikoj syrin me gezon se qdo gje e mir ne Kosov po jeton. PO jeton liria po jeton pavarsia po gezohet femija. Natyra po jeton, Lulja po lulzon. Erdhi ajo ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Mir se vini ministra ne kosove e lir 19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tue ardh pa kurfar faji ata jan dal te paster si loti ministrat janse i ka rrit Kosova nan se gjuha shqipe ...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: qendresa selimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per atdheun tim
kosova vendi im a e di sa shume te dua per ty jeten e flijoj a e di sa shume trima u vrane ne ket toke sa gjak ehte derdhur vetem per ty kosove kudo qe te shkoje te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson ty prandaj te dua shume
Autori: erza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kosova ime
kosova ime vendin tim shum e dua,shum bashkatdhetar kan sakrifikuar, e per ty kan luftuar,me gjak te derdhur kontribuan,per kosoven e gjalleruar,sepse gjaku kot s eshte shkuar...........ahh kosov nëna jon shum legjendar te medhenj per ty luftuan te humb...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova jonë Flakrojn pes pishtar Gjithve tu ju than Se ne kosoven ton Pes popuj jan Kta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Kkte serbia dje Me luft e ka nxe Prej luftes te rrept Kryengritjes son Shoki im ka lindun Adheu i jon Lexoj këta...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishlindjet dhe Viti i Ri
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te bukura me te cilat ne mbyllim nje vit dhe presim ardhjen e nje viti te ri.Si Krishlindjet,edhe Viti i Ri jane dy festa shume te bulura dhe madheshtore qe f...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Viti i Ri Gëzuar viti e ri O fëmijë Për ju pastë lodra Për pleqtë rahati Gëzuar viti i ri Festoni ju o miq Tmerrohuni ju o armiq...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...




Komentet e fundit!

Emri: lopa
Email: lopahoti@gmail.com
Komenti: ja ke fut a/ lool

Emri: Medaljon
Email: Medaljonjasharianive@gmail.com
Komenti: Mir e kini ba po ese dua per kosoven

Emri: anonim
Email: anonim@yahoo.com
Komenti: kot fareeeeeeeeee

Emri: genta
Email: genta@mail.com
Komenti: shume bukurr

Emri: kosova
Email: kosovaqameria@hotmail.com
Komenti: Shum mire ama e keni dhi qe e keni shkru met madhe,ihh

Emri: nisa
Email: nisa@hotmail.com
Komenti: FLM

Emri: klajdi
Email: Klajdi.gugaj@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: KLEVI
Email: LELA@YAHOO.COM
Komenti: BUKUR



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com