Data e postimit: 2017-01-11 12:52:58
Lexime: 4121
gjyshi imm
Autori: Elira
Lloji: Ese informuese
Tema: familjen
Shkolla: Bahri Haxha
Klasa: 11/1
Qyteti: Vushtrri
E-mail: Email eshte i fshehur!


ELIRA.Tani une jam gati ne gjumm po ti oo gjysh ku je??? sot nuk me the naten e mir sot une kam zene vendin tend sot une kam fjet ne krevatin tend pseeee,pse ta ze une vendin tend jo gjyshh jo mos mendo ashtu vendin tend smun ta ze askush nganjeher themm une ketuu kom qfar te bej por gjyshii ne spital qfar qfar eshte duke bere,eshte duke i numruar oret per ne operacion, ka ankth te madhh,ka frik eshte hera e pare qe po e provon kete ,por friken me te madhe kam unee ooooo gjysh nuk jam e sigurt a do te kesh susksess a jooo gjysh tlutemmmm me premto qe do zgjohesh edhe me i fort se qe je gjysh me premtooo qe do jetosh endee unee e dii qe kyy sosht fundi gjysh me thuaj edhe tii ketee une sott sdo flejjj fare do lutemmm per ty oo gjyshh ktoo fjal i themm nga shpirtiii dhe nga syrii po me del lotii kur po e mendojj ketee oooo gjyshhhh te dooo mesaa jotee aq fort saqe ti nuk e ke menduarr faree me fallllllll sa her qe ta kom kthyer fjalennn me fal qe stekamm ndegjuar gjithmonnn i themii ketoo fjall von por ndoshta do ma faleshhh une u ula dhe po shkruaj askush spome ben shoqri perpos loteve dhe letres qe jam duke e shkruar aaa sa do doja o gjyshh se ne ket krevat tendin te fleje ti e jooo uneee sa doo doja qe ne at spital ti isha unee e joo tiii por keshtuu e ka shkruar ZOTI prandajj mu me ka mbetur vetemmm te lutemmm per ty neser mendja ime do eshte ne dhomen e operacionit tennnd o gjysh seshte azgje tjeter pos nje enderr me mir te themi keshtu ti je i fort do e perballoshh kett, ket ma thot edhe nje ze nga mbrenda o engjulli immm .
Tani ta di vlerenn me shummm se kurrr tani mee rreh zemra kur e mendoj se mun te mbetemm pa gjyshhh oooo joooo smundemmm te mbetemm pa gjysh smund ta perballoj edhe ktee gjeee te lutemmm me thuajjj edhe tii qe je dukee shpresuarr sikurse unee me thuajj a je duke u lutur edhe tiii sikurse unee gjithmonnn do e mallkoj ketee numeer 11 ketee numer te tmerrshemmm sepse kjo osht data qe do futesh ne operaciion. Do tee lutemmm qee te qoheshh nga ai i mallkuar spitali sa ma shpejttt doo te lutemmm qe mos te hysh kurr ne at der tmerri nukkk e meritonnn tiii jooo pse te gjetii ty kjo perderisa ishe nje puntor shumm i madhh por kete do ta leme vetem nje prov nga ZOTI.
Nuk pushoj dot se shenuari per ty skamm ku ta shprehh kett merzi qe kammm prandaj po e shfrytzoj kte leteer gjyshhh me kujtohet mir momentii kur donte tme rrahtee babi fshiesha mbas shpine tende shpina jote ishte gjithmon muri mbrojtes i imi poo a do jett endee gjyshh tlutemmm maa premto edhee ketee.
Saher qe nena me rrahte mua ti semureshee me kujtohet miiir kur mee merreshe ne dhomen tende per tme mbrojtur me thojee rrri ketuu vajza imeee jo gjyshh jo sdoo i harroj kurr me kujtohet mir kur shkonim ne shkolll qoheshe ne mengjes na jepje te gjithve paraaa mua me dalloje gjithmonn me jepje ma shummm por ma thoje qe ta mbaja te fshehurr por me fal qe spoo muj taa mbajjj taniii do ju tregoj te gjithve te mirat qe bere per mua doja telefonnn ma bjejtii gjyshja une prishaa isha e merzitur ishe tii qe mi hoqe lotet nga fytyra dhe mi dhe parat ta rregulloj ate gjyshh ka ardh qastii ti themm fjalet e mira per ty te mirat qe mi bere ti sepsee oo gjyshhh spojamm e sigurt nese do kthehesh edhe ni herrr te gjithh thon se poooo prandajjj themmm edhee unee mezi pres at momentt por ndoshta doo vijj aii moment ndoshta do ktheshesh ne shtepii po jooo sii me par ooooo jooooooo i urrrrej ktoooo mendime te tmerrshmee nganjeher themm ne vete zgjohuuu ELIR je ne gjummmm zgjohuu nka kje enderr e keqee porrr shohh vetenn fatkeqsishht ne realitet.
Dhe nese do ti kerkoja dikujt tjeter te me mbeshteste askush nuk mund ta bentee me mir se tii o gjyshh,ndoshta sot mjaftoj kjoo qfar shenova do shenojjj qdooo ditt derisa te kthehesh te dooo mesa jotee fortt o gjyshhhhh………………………..

Vepra te ngjashme
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: Xheni Llupo · Lloji: Ese informuese · Tema: Miqesia e adoleshenteve
Jam Xheni Llupo 18vjec,studioj ne Kolegjin Arsimor Daka ne qytetin e Lushnjes. Pasioni dhe deshira per eset por edhe shkrime te tjera te cfaredoshme eshte i madhe.Shpresoj t'iu pelqejne☺
Autori: Edmond Reci · Lloji: Ese informuese · Tema: Si te ndalojme klonizimin e shoqerise
Shoqeria eshte nje grup njerezish te cilet kane karakteristika te perbashketa.Ato manifestojne se bashku keto karakteristika per nje unifikim te vetem.Fenomeni i klonizimit ndodh kur shoqeri te ndryshme perpiqen te shkojne drejt nje te perbashkete te vetm...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinj dhe duhani : Anet pozitive dhe negative te duhan pirjes
**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes** Të rinjtë janë ndër grupet më të prekura nga duhani dhe efektet e tij. Në disa raste, përdorimi i duhanit mund të perceptohet si një formë e shprehjes së pavarësisë ap...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: MELINA · Lloji: Ese informuese · Tema: ndertimi dhe funksioni i veshkave
Veshkat ndodhen ne pjesen e prapme poshte kafazit te kraharorit.Qe jane ne forme fasuleje me nje madhesi sa mausi.Veshkat kane aftesi te filtrojne gjakun duke vecuar helmet dhe kriperat bashke me nje sasi uji formohet urina qe del jashte.Ky proces quhet j...
Autori: Egiol Hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vendi ku ne jetojm.Ai eshte dicka shume e bukur,njeriu ka nderhyr ne mjedis.Njeriu ne mjedis ka ndikuar per mir edhe per keq.Mjedisin duhet ta ruajme sepse p...
Autori: Kevin Sota · Lloji: Ese informuese · Tema: Une jam qytetar i Evropes
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i arsimuar,te ket nje familje dhe te jete qytetar i nje vendi.Disa femije bejne pjese ne kontinentin e Azise,Amerikes jugore,veriore,Australise,Afrikes,Anta...
Autori: Kamela Musaku · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjala
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vlera jo vetem edukative dhe kulturore , por edhe jetike, ekzistenciale. Prej njohjes sa me te thelle me fjalen buron komunikimi njerezor, plot informacionete ...
Autori: elmamema · Lloji: Ese informuese · Tema: mbroni se te sheroni
me duaj te dua me flit te flas me jep te jap
Autori: Steisi Mata · Lloji: Ese informuese · Tema: Trafikimi i qenieve njerezore
Tetori njihet si muaji i trafikimit të qenieve njerëzore.Në kuadër të këtij muaji, ne duhet të ndërgjegjësohemi sadopak në lidhje me këtë "krim". Por fillimisht, çfarë është trafikimi i qenieve njerëzore? Trafikimi i njerëzve është nj...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese informuese · Tema: likarabi@gmail.com
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj...
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Vjeshta
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...




Komentet e fundit!

Emri: Yllka
Email: yllkatopojani1@gmail.com
Komenti: Shume prekse sapo e lexova fillova te qaj sepse edhe une kam humbur gjyshin.

Emri: diona
Email: dionabytyqi@gmail.com
Komenti: u mahnita sa e lexova kete pa fjal ka mbetur te jet me fat gjyshi se qfar mese paska

Emri: elsa.ademi
Email: elsa.12@gmail.com
Komenti: te lumt gjyshi yt do jet shumm krenare kur ta shef kte shkrimmm

Emri: fatjona
Email: fatjonadeliu@gmail.com
Komenti: te lumtt eshte krenare me ty gjyshi

Emri: elidona
Email: elidona.brahimi@gmail.com
Komenti: wowww pa fjal

Emri: donjeta
Email: donjeta_z@gmail.com
Komenti: te lumttt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com