Data e postimit: 2016-02-23 18:27:00
Lexime: 15235
Nena
Autori: Blerta
Lloji: Analize letrare
Tema: Nena
Shkolla: -
Klasa: 8
Qyteti: -
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nena eshte gjeja me shtrejnte ne bote.Aty eshte vendi ku gjen ngrohtesi dhe mbi te gjitha ndjenjen e dashurse.Gjiri i nenes eshte vendi qe te mban ngrohte edhe ne ditet me te ftohta te dimrit.Mesimet e saj kane shume vlere ato na trgojne rrugen e se ardhmes,na ndihmojne qe te behemi njerez te denje per gjithcka.Dashuria e nenes per femijen nuk do te shuhet kurre sepse eshte dashuria e nenes ajo e cila na jep deshiren per te jetuar.Nena jep jeten e saj per femijen.Gjiri i nenes eshte gjithmone i ngrohte per femijen e saj.Dashuria qe te fal nena eshte gjeja me e shtrejnte ne bote.Nena eshte ajo qe mund te zere vendin e kujdo por vendin e saj nuk mund ta zere askush.Mos e lendoni se nje pike loti e saj peshon sa te gjithe ujerat e botes.Duajeni nenen mos e lendoni se me vone do te pendoheni por nuk do te kete me kthim mbrapa.

Vepra te ngjashme
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Babi
Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemrën time një ngrohtësi të madhe. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vet...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...
Autori: ina · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
nena ime e dashur sa shume qe te dua ti je njeriu me i shtrejte qe ekziston per mua
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Dijana Bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha e lire
Koha e lire eshte thjesht nje pushim i shkurter.Koha eshte shume e vlefshme.Ajo duhet shfrytezuar sa me shume,sepse cdo veprim i mire i secilit njeri futet ne dobine e tij dhe te tjereve.Ne kohen e lire ne mund te mesojme,te luajm dhe te pushojme.Nga koha...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shume gabime
Shume gabime Shume po du me shkru po mdoket se kam mu penu se ndjenat qe i kam shume jane mashtru S'kam mujt me fol E skom mujt me pa Nuk e di me mu qa asht tu nodh Se shume gabime kam ba Zemra jem ma spunon Syt kan flejt Shpirt...
Autori: arlinda jaku · Lloji: Analize letrare · Tema: pavarsia
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njezt qe jetojn ne kosove po per te gjith shqiptart an e mban botes kjo me kujton gjithe gjakun e derdhur per kete atdhe nga trimat tan me kujton lotet e nenav...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Unë nuk di asgjë përveç paditurisë sime
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të t...
Autori: Rina Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: per atdheun
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: ...
Armata U linde u farkove, U rrite ne beteja, Në luften e ashper, Per ditet e reja. U ngrite u ngjite, Mbi malet me borë. Dit dhe nat, Me arme në dorë. Qëndrove luftove, Sulmove perpara. Si trime e lir, U ule nga arat. U ule...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per botanistet
Botanistet Shifni te voglin Fatlum Edhe Yllken me vemendje Msojn ne pyll botaniken Manushaqet as burbugjet Nuk dëshirojn drredhza te Amla drredhza te kuqe po kërkojn Kur qe lepur frikacaku Bash ne atë anë kaloi vrap E pa pik gjaku m...
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: nene teresa
nuk eshte turp te japesh dashuri por eshte liri e gezueshme. ketu ska asgje as kete e as ate por jemi te lumtur.nuk blihet dashuria me para por me miresi . ketu nuk ka dallim per asnjerin . nuk eshte puna : i pasur apo i varfer? por duhet te qendrojme afe...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Fjalë të urta
Gjysherit thonë... 1.Ate që e pështyn mos e lepij. 2.Ajo që ke frik të gjen. 3.Zjarrit po nuk i fryve nuk ndizet. 4.Mendja e lartë , këmbët në baltë. 5.Dita e mirë dihet në mëngjes . 6.Fqinjtë e mirë kanë vlerë të madhe. 7.Gjuha...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
Vitet kalojne por nenen se harrojme, zemer e embel me dashuri, qe mbjell veq paqe e dashuri, je ti oj nena ime je ti. Zeri yt i embel, thell ne mua buron, dashurine tende, cdo femije e deshirone.




Komentet e fundit!

Emri: adelina
Email: adelinaberisha@hotmail.com
Komenti: e mir deri dikun se i paska syt e kalter zanin radiofonik .sha po thu shum e fort eseja

Emri: emer
Email: emer123@gmail.com
Komenti: FALEMINDERIT.Eseja ishte shume e bukur

Emri: shkurte zeqiri
Email: shkurta.zeqiri@live.com
Komenti: ajo ese e quajtur nena me pelqeu shum i lumt atij ose asaj qe e kan shkruar kete ese per mua nene esht gjeja me e shtrenjt ne bot me e bukura per mua qdokush duhet tia dij vleren nenes se tij sepse nena esht gjeja me e qmuar na sa mendoni ajo mundohet me mish e shpirt te na rris sa me mir qe mundet te na e plotosoj te gjitha deshirat nena ben gjithqka per femijet e saj prandaj edhe ne duhet te bejm diqka per ti gezuar nenat tona



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com