Data e postimit: 2017-12-23 17:12:55
Lexime: 9525
seksi me i mire i jetes sime
Lloji: Analize letrare
Tema: seksi me i mire i jetes sime
Autori: xxx
Shkolla: xxx
Klasa: xxx
Qyteti: xxx
E-mail: ema@email.com


i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shkoja per darke nga shoqja ime por ai asnjehere nuk ma varte. me thoshte thjesht ne ckemi dhe kete nese rastisnim te shikoheshim. epo une u merzita nga indiferenca e tij dhe vendosa qe nje here te beja une indiferenten. gjithmone vishesha shume bukur, aq me teper kur do te me duhej te shkoja nga shtepia e shoqes mundohesha te vishsha edhe me bukur, por asnjhere nuk e teproja me veshjen duke qene se do te isha ne nje ambient familjar. nje here shoqja me tha se prinderit e saj nuk do te ishin ne shte** , **e se vellai i saj do te kthehej vone nga daljet e pernateshme. e mendova kete si nje avantazh, dhe zgjodha qe te vishja rrobat me te "zhveshura qe kisha" vesha nja fund me bel te gjate qe ishte me shume si mini dhe lart vesha nje bluze te tejdukshme te bardhe. e diaj shume mire qe djemte sa me shume te zhveshur ta kesh trupin aq me shume do te kthejne syte nga ty. shkova ne shtepine e shoqes dhe pasi ndenjem deri rreth ores nje te nates vendosem te flinim dhe pse une nuk fjeta . e ruajta vellain e saj derisa erdhi dhe shkova tek kuzhina gjoja si per te pire uje. kur erdhi ai ndezi driten dhe une bera sikur u tremba. ai me erdhi dhe ma tha nese isha mir nderkohe une beja te tremburen. ai me ofroi nje gotem me uje, nderkohe qe e shikoja se si ai em shikonte gjoksin, pasi resipetat i kisha hequr me qellim qe te terhiqja vemendjen e tij. un cova goten ne lavaman dhe me qellim u ula pak qe ai te eksitohej kur te shikonte trupin tim. pparpitur mu afrua dhe me te dyja duart me shtrengoi gjoksin.
-vete e kerkove kurv e vogel,-me tha dhe me shpejtesi me ktheu nga vetja.
un e veshtrova drejt e nje sy dhe pasi kafshova buzen, gati sa nuk kalova ne orgazem. ai me hoqi bluzen shpejt dhe filloi te me puthte si i cmendur. deri me sot asnje nuk me kishte puthur ne ate menyre. une vazhdoja te prekja penisin e tij qe ishte gati te dilte nga ato xhinset e tij. nderkohe nuk po mbusheshim vetem me puthje. ai me hoqi fundin dhe te me fuste gishtat. un perpelitesha si e cmendur. me pas ai hoqi bluzen dhe une vezhtrova e habitur muskujt e tij dhe i ferkova ato deri sa arrita tev xhinset dhe pasi i dhashe nje veshtrim sikur ti thoja " ma trego", i zbertheva zinxhirin dhe fillova ti lepija penisin e tij te stermadh. fillova te beaj gojoren dhe ai me pas nuk po duronte dhe me hoqi edhe breket dhe ma futi penisin e tij ne pidh. leshova nje ah te fuqishme duke mbajtur gojen me dore se mos me degjonte shoqja. filloi te me qinte si hamshor. pasi ma futi shume here , oas nja gjysme ore ai u prish ne gjoksin tim. dhe me pas ne goje un i thitha spermen. ne fund me dha nje te goditur seksi ne bythe, dhe pasi u vesh me puthi edhe nje here duke me prekur bythet dhe me tha se e kisha kenaqur pa mase. me pas ai u largua ne dhomen e tij. ishte seksi me i mire i jetes time

Vepra te ngjashme
Autori: esmi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: nje dite nga shoqja
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja pro...
Autori: Anonim Tusha · Lloji: Tekst informativ · Tema: Seks
Ishte 2019. Kete histori sia kam treguar kujt e sdo ja tregoj sa te jem gjalle. Prandaj po e shkruaj ketu. Ate dite dola nga mesimi fshehurazi si zakonisht kur shoh qe te vendi im sekret mbrapa shkollee po rrinte nje djale diku te 1.90 me flok dhe sy te z...
Autori: Anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Humbja e virgjerisë
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte doren ne cdo pyetje per te cilen profesoret me drejoheshin,gjithmon mbas shkolle shkoja vetem ne shtepi dhe nuk para shoqerohesha me vajza sepse ato te gjit...
Autori: a.b · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shiu
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen tim...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: F.... · Lloji: Novela · Tema: Dshuria e dy te rinjve qe perfundon ne gabim
Pershnedetje! Une quhem F... dhe jam nje vajze 18 vjecare, por kjo pak rendesi ka. Une vij nga nje familje e nderuar dhe e respektuar. Pasi mbarova klasen e IX me rezultate te shkelqyera, prinderit vendosen qe te me conin ne nje shkolle ne kryeqytet. Atje...
Autori: Anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Ne zyre
AJO DITE NUK KISHTE ASGJE TE NDRYSHME SE DITET E TJERA,SI CDO DITE U NGRITA NE MENGJESET HERET,TE BEHESHA GATI PER NE PUNE.MADJE BURRIN E LASH NE SHTRAT,DHE U VESHA..SI CDO HERE ME SHUME KUJDES PER VESHJEN.E DI QE JAM NE QENDER TE VEMENDJES NE PUNEN TIM,D...
Autori: Vajza e dashur · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
E Thjesht...Por per moshen time, me rreqethet trupi kur e kujtoj...^_^ Ateher isha budallaqe Ta prekja ate me dukej e rendesishme... Keshtu qe,,,ishim ne shkolle Un po dilja ne pushimin e gjate... Kur un para se te dilnim,shoqes time te bankes ia...
Autori: ANISA · Lloji: Tregime erotike · Tema: EROTIKE
PARDJE ISHA NGA JE SHOQE . AJO NUK ISHTE NE SHTEPI , PO KISHTE VETEM TE VELLAINM ANXHELON[18 VJET ].UNE isha vetem 12 vjet. Ai me tha se kishte dale me prinderit mund te vonoj diku te 30-35 min. U ula ne sallon.Ai po shikonte nje video porno . Eshikojme ...
Autori: Anonimi · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihme nga shoku
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvilluam shume lojera te ndyshme por pas pak topi na rra nga ana tjeter e murit ku po luanim. Une kembengula qe ta merrja. me shume kujdes kalova nga ana tjet...
Autori: ermal · Lloji: Tregime erotike · Tema: ne klase
shpesh ne oren e pushimit qendroja ne klase per te mesuar ndonje gje. me mua rrinte dhe nje shoqe e klases qe shpesh me kerkonte ndihme. kjo gje vazhdoi per nje jave . nje dite pasi te gjithe nxenesit dolen nga klasa qendruam perseri te dy. fillova te fli...
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com